Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk

Friluftsdame

Anbefalte innlegg

FruRosa skrev (12 timer siden):

Alt dette snakket om å være snille, både fra din kompanjong og deg ...

Er det snilt det DERE har gjort i Ministjerner? Trustpilot flommer over av misfornøyde kunder som etterlyser varer/penger tilbake/svar fra kundeservice!

Er det snilt å lyve om samarbeid med Sigdal, noe Sigdal avkrefter, og faktisk gjenta løgnen en gang til?

Er det snilt å starte business etter business som går ad undas, så uskyldige mennesker blir skadelidende?

Er det snilt?

Man skjønner jo så godt hvorfor CØ og denne kompanjongen er så gode venner🤷‍♀️

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 hours ago, Ann-cathrin said:

For du tror virkelig det er sånn 😂😂😂 dere er virkelig ikke sanne her inne. Hvem tror dere at dere er? Jeg må bare le av dere.  Må si det er underholdning på høyt plan. INGEN, og jeg mener INGEN,  kan ta en gjeng besatte anonyme besserwissere/mobbere seriøst. Hva dere måtte mene om mitt hus det DRITER jeg i. Leit og måtte skuffe dere. 
Dette er mitt hjem slik JEG vil ha det.  Det er jeg som skal trives der, og jeg som skal syns at det er fint. Jeg kommer aldri til å gjøre noe i mitt hus for at andre skal syns at det er fint. Hverken for venner, naboer,bekjente, instagrammere og aller minst dere. Det skal være et HJEM for meg og min familie. Jeg bestemmer hva som gjør mitt hus til et hjem. 
Som jeg har skrevet tidligere. Dere burde fylle dagene og livene deres med gode ting, og være snille, dere kan bli overrasket over hvor deilig det føles. 

Ps! Sjekk dato på orginalregningene på kjøkkenet. Sorry og måtte skuffe dere. Prøv å få sove likevel.

E794E0B1-5EE1-468C-A420-AEB9E0AC2162.jpeg

Så om dere aldri hadde fått delene til kjøkkenet som dere har bestilt og betalt så hadde du bare vært snill og ikke klaget eller tatt det videre?

• Liker 29
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LudaLi
Smugleseren skrev (22 timer siden):

En av de som har levert varer til Ministjerner sier at dette firmaet ikke er registrert på Camilla, men en annen kvinne. 

Er vel registert på hun samarbeispartneren da? 🤷‍♀️ Skjønner virkelig ikke hvordan den nettbutikken kan gå rundt ? Er jo aldri nye varer der? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MoKath skrev (5 minutter siden):

Så om dere aldri hadde fått delene til kjøkkenet som dere har bestilt og betalt så hadde du bare vært snill og ikke klaget eller tatt det videre?

Ja, særlig at det hadde gått stille for seg. Hadde vel blitt et helvete..

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (1 minutt siden):

Ja, særlig at det hadde gått stille for seg. Hadde vel blitt et helvete..

Ja, vi  så jo hvordan reaksjonen var da montøren brakk benet ...

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nypåkg2020 skrev (10 minutter siden):

Hva mener vp med meldingen hun nettopp la ut på snap ?

Hva var det for en melding?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nypåkg2020 skrev (12 minutter siden):

Hva mener vp med meldingen hun nettopp la ut på snap ?

Hva skrev hun?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Fra å tro at man har noe til at man får noe helt annet».

Noe om at hun er i sjokk og er redd. K er på riksen ( mest sannsynlig operasjon). Og at ryktene florerer. Samt at familien har flyttet inn til henne på skift osv…

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nypåkg2020 skrev (3 minutter siden):

Noe om at hun er i sjokk og er redd. K er på riksen ( mest sannsynlig operasjon). Og at ryktene florerer. Samt at familien har flyttet inn til henne på skift osv…

Hæ? Kryptiske meldinger igjen?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Nypåkg2020 skrev (På 10.4.2022 den 23.37):

Dette er drama, som alltid når virkeligheten innhenter. Sett andre dramatiske fokus, og få fokus vekk fra realitetene. 

Da Paprika kjøpte rekkehuset var hele slekten på dugnad for å hjelpe med oppussing og flytting før nedkomst. Det var og «dramatiske» tider. Ingen har det så ille eller er så syk som denne dama. Hun kapret overskriften «Jeg var så dehydrert at jeg besvimte og slo hodet i kjøkkenbenken» https://www.klikk.no/helse/jeg-var-sa-dehydrert-at-jeg-besvimte-og-slo-hodet-i-kjokkenbenken-4578729

Innlegget er ryddet for persondebatt.

Endret av Måne Rampelyset
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De folka der må man jo beundre, de er sykt gode på kundeforføring, propaganda og er særdeles kreative mht narrativet i krisetider (selv om noe går på repeat). Å holde på 40 000 lesere klarer de jo fint, mange av disse virker både støttende og har sympati med alt som går galt. Godt gjort å stadig ro seg ut av kinkige situasjoner og fortsatt få støtte fra leserne. Lærebokeksempel! 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (1 time siden):

De folka der må man jo beundre, de er sykt gode på kundeforføring, propaganda og er særdeles kreative mht narrativet i krisetider (selv om noe går på repeat). Å holde på 40 000 lesere klarer de jo fint, mange av disse virker både støttende og har sympati med alt som går galt. Godt gjort å stadig ro seg ut av kinkige situasjoner og fortsatt få støtte fra leserne. Lærebokeksempel! 

Det har vel ikke slått feil en eneste gang de siste årene at når det stormer som verst rundt dem, så greier de alltid å spa frem en personlig vinkling der stakkars meg er overskriften. Hver. Eneste. Gang.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...