Griffin87 Skrevet 9. april 2022 #11201 Del Skrevet 9. april 2022 FruRosa skrev (12 timer siden): Alt dette snakket om å være snille, både fra din kompanjong og deg ... Er det snilt det DERE har gjort i Ministjerner? Trustpilot flommer over av misfornøyde kunder som etterlyser varer/penger tilbake/svar fra kundeservice! Er det snilt å lyve om samarbeid med Sigdal, noe Sigdal avkrefter, og faktisk gjenta løgnen en gang til? Er det snilt å starte business etter business som går ad undas, så uskyldige mennesker blir skadelidende? Er det snilt? Man skjønner jo så godt hvorfor CØ og denne kompanjongen er så gode venner🤷♀️ 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mina 2 Skrevet 9. april 2022 #11202 Del Skrevet 9. april 2022 Paprikaen er med til Sørlandet,så da er de vel fortsatt sammen da... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MoKath Skrevet 9. april 2022 #11203 Del Skrevet 9. april 2022 22 hours ago, Ann-cathrin said: For du tror virkelig det er sånn 😂😂😂 dere er virkelig ikke sanne her inne. Hvem tror dere at dere er? Jeg må bare le av dere. Må si det er underholdning på høyt plan. INGEN, og jeg mener INGEN, kan ta en gjeng besatte anonyme besserwissere/mobbere seriøst. Hva dere måtte mene om mitt hus det DRITER jeg i. Leit og måtte skuffe dere. Dette er mitt hjem slik JEG vil ha det. Det er jeg som skal trives der, og jeg som skal syns at det er fint. Jeg kommer aldri til å gjøre noe i mitt hus for at andre skal syns at det er fint. Hverken for venner, naboer,bekjente, instagrammere og aller minst dere. Det skal være et HJEM for meg og min familie. Jeg bestemmer hva som gjør mitt hus til et hjem. Som jeg har skrevet tidligere. Dere burde fylle dagene og livene deres med gode ting, og være snille, dere kan bli overrasket over hvor deilig det føles. Ps! Sjekk dato på orginalregningene på kjøkkenet. Sorry og måtte skuffe dere. Prøv å få sove likevel. Så om dere aldri hadde fått delene til kjøkkenet som dere har bestilt og betalt så hadde du bare vært snill og ikke klaget eller tatt det videre? 29 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LudaLi Skrevet 9. april 2022 #11204 Del Skrevet 9. april 2022 Smugleseren skrev (22 timer siden): En av de som har levert varer til Ministjerner sier at dette firmaet ikke er registrert på Camilla, men en annen kvinne. Er vel registert på hun samarbeispartneren da? 🤷♀️ Skjønner virkelig ikke hvordan den nettbutikken kan gå rundt ? Er jo aldri nye varer der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 9. april 2022 #11205 Del Skrevet 9. april 2022 MoKath skrev (5 minutter siden): Så om dere aldri hadde fått delene til kjøkkenet som dere har bestilt og betalt så hadde du bare vært snill og ikke klaget eller tatt det videre? Ja, særlig at det hadde gått stille for seg. Hadde vel blitt et helvete.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 9. april 2022 #11206 Del Skrevet 9. april 2022 Stargaze skrev (1 minutt siden): Ja, særlig at det hadde gått stille for seg. Hadde vel blitt et helvete.. Ja, vi så jo hvordan reaksjonen var da montøren brakk benet ... 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mina 2 Skrevet 9. april 2022 #11207 Del Skrevet 9. april 2022 Ann-Cathrin: Ble du svar skyldig? 23 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Friluftsdame Skrevet 10. april 2022 Forfatter Populært innlegg #11208 Del Skrevet 10. april 2022 Når Ann-Cathrin stikker hodet fram, er det naturlig å sjekke hva den dama driver med. Såvidt jeg kan se, er hun oppført som styreleder i mannens selskap som ifølge proff har hatt en svært dårlig utvikling i perioden 2018-2020 og som har dårlige scorer på proffs 3 indikatorer. Dette er offentlig tilgjengelig info om et AS. Så har hun selv linket seg til Ministjerner på IG-profilen sin, og er vel omtalt som den interiørglade damen på 53 som sammen med Paprika «driver» nettjenesten bycamillao. Utover det kommer tise-salg av designerprodukter opp. Så ja, assosiasjonen til Paprika er absolutt der. Nå er det Paprikas forretningsdrift som diskuteres her, men hun er tilsynelatende involvert og det nye huset var åpenbart tenkt som et showcase for interiørtjenestene. Da blir det litt spesielt å være hårsår fordi noen kritiserer designet av kjøkkenet som brukes som showcase. Denne tråden er ment som saklig kritikk av Paprikas forretningsdrift, som har vært et ubegripelig «eventyr» å være vitne til over en årrekke. Håper at man ikke får mer å skrive om framover, at muligheten til å fortsette blir behørlig stoppet. At noen må begynne å være snille, alltid. Og forstår hva det vil si i forretningslivet. 44 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nypåkg2020 Skrevet 10. april 2022 #11209 Del Skrevet 10. april 2022 Hva mener vp med meldingen hun nettopp la ut på snap ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 10. april 2022 #11210 Del Skrevet 10. april 2022 Nypåkg2020 skrev (10 minutter siden): Hva mener vp med meldingen hun nettopp la ut på snap ? Hva var det for en melding? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cissacissa Skrevet 10. april 2022 #11211 Del Skrevet 10. april 2022 Nypåkg2020 skrev (12 minutter siden): Hva mener vp med meldingen hun nettopp la ut på snap ? Hva skrev hun? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nypåkg2020 Skrevet 10. april 2022 #11212 Del Skrevet 10. april 2022 «Fra å tro at man har noe til at man får noe helt annet». Noe om at hun er i sjokk og er redd. K er på riksen ( mest sannsynlig operasjon). Og at ryktene florerer. Samt at familien har flyttet inn til henne på skift osv… 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 10. april 2022 #11213 Del Skrevet 10. april 2022 Nypåkg2020 skrev (3 minutter siden): «Fra å tro at man har noe til at man får noe helt annet». Noe om at hun er i sjokk og er redd. K er på riksen ( mest sannsynlig operasjon). Og at ryktene florerer. Samt at familien har flyttet inn til henne på skift osv… Hæ? Kryptiske meldinger igjen? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nypåkg2020 Skrevet 10. april 2022 #11214 Del Skrevet 10. april 2022 Minipilla skrev (3 minutter siden): Hæ? Kryptiske meldinger igjen? Ja, ser sånn ut. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 10. april 2022 #11215 Del Skrevet 10. april 2022 Hva heter hun på snap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mina 2 Skrevet 10. april 2022 #11216 Del Skrevet 10. april 2022 De var jo i Arendal i går? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 10. april 2022 #11217 Del Skrevet 10. april 2022 Draaamaaa 🍿 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 11. april 2022 Forfatter #11218 Del Skrevet 11. april 2022 (endret) Nypåkg2020 skrev (På 10.4.2022 den 23.37): «Fra å tro at man har noe til at man får noe helt annet». Noe om at hun er i sjokk og er redd. K er på riksen ( mest sannsynlig operasjon). Og at ryktene florerer. Samt at familien har flyttet inn til henne på skift osv… Dette er drama, som alltid når virkeligheten innhenter. Sett andre dramatiske fokus, og få fokus vekk fra realitetene. Da Paprika kjøpte rekkehuset var hele slekten på dugnad for å hjelpe med oppussing og flytting før nedkomst. Det var og «dramatiske» tider. Ingen har det så ille eller er så syk som denne dama. Hun kapret overskriften «Jeg var så dehydrert at jeg besvimte og slo hodet i kjøkkenbenken» https://www.klikk.no/helse/jeg-var-sa-dehydrert-at-jeg-besvimte-og-slo-hodet-i-kjokkenbenken-4578729 Innlegget er ryddet for persondebatt. Endret 11. april 2022 av Måne Rampelyset 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 11. april 2022 #11219 Del Skrevet 11. april 2022 De folka der må man jo beundre, de er sykt gode på kundeforføring, propaganda og er særdeles kreative mht narrativet i krisetider (selv om noe går på repeat). Å holde på 40 000 lesere klarer de jo fint, mange av disse virker både støttende og har sympati med alt som går galt. Godt gjort å stadig ro seg ut av kinkige situasjoner og fortsatt få støtte fra leserne. Lærebokeksempel! 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 11. april 2022 #11220 Del Skrevet 11. april 2022 Kollontaj skrev (1 time siden): De folka der må man jo beundre, de er sykt gode på kundeforføring, propaganda og er særdeles kreative mht narrativet i krisetider (selv om noe går på repeat). Å holde på 40 000 lesere klarer de jo fint, mange av disse virker både støttende og har sympati med alt som går galt. Godt gjort å stadig ro seg ut av kinkige situasjoner og fortsatt få støtte fra leserne. Lærebokeksempel! Det har vel ikke slått feil en eneste gang de siste årene at når det stormer som verst rundt dem, så greier de alltid å spa frem en personlig vinkling der stakkars meg er overskriften. Hver. Eneste. Gang. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg