Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk

Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Gjest Vridde Masker

Dere, eller enkelte av dere viser et stort engasjement og  interesse for et kjøkken som er under montering, hos noen man ikke kjenner. La de bli ferdige, og så tar vi kritikken derfra. Vil de ha det usymmetrisk så vær så god  det er de som skal leve med det

Det er selvsagt ikke CØ som har bestemt tapeter, lister og sånt alene - byggherren er selvsagt med på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vridde Masker skrev (51 minutter siden):

Dere, eller enkelte av dere viser et stort engasjement og  interesse for et kjøkken som er under montering, hos noen man ikke kjenner. La de bli ferdige, og så tar vi kritikken derfra. Vil de ha det usymmetrisk så vær så god  det er de som skal leve med det

Det er selvsagt ikke CØ som har bestemt tapeter, lister og sånt alene - byggherren er selvsagt med på det. 

Om jeg ser noen kjøre med usikret last på tilhengeren så prøver jeg å informere føreren og de rundt så føreren kan sikre lasten og de rundt holder avstand.

Det jeg ikke gjør er å tenke føreren er voksen, har tatt lappen og et selvstendig valg om å kjøre sånn - og så ignorere hele situasjonen.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Vridde Masker said:

Både byggherren og CØ tilbyr profesjonell  "interiørveiledning". Så å følge med på dette prosjektet, som blir publisert som et oppdrag for denne påvirkeren er ganske fascinerende.  Hadde dette vært en vanlig amatør i et privat hjem, hadde det vært dårlig gjort å kommentere og kritisere slik, men dette er, slik jeg forstår det, et  profesjonelt oppdrag, og samtidig reklame for CØ og kompanjongens tjenester.

• Liker 28
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villroses hage skrev (58 minutter siden):

Både byggherren og CØ tilbyr profesjonell  "interiørveiledning". Så å følge med på dette prosjektet, som blir publisert som et oppdrag for denne påvirkeren er ganske fascinerende.  Hadde dette vært en vanlig amatør i et privat hjem, hadde det vært dårlig gjort å kommentere og kritisere slik, men dette er, slik jeg forstår det, et  profesjonelt oppdrag, og samtidig reklame for CØ og kompanjongens tjenester.

Enig med deg. Og når montøren og de andre involverte er superfornøyde først, så endrer de hvordan skapene henger etter kommentarer her inne.... jeg har ikke ord 😂😅

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nomore82 skrev (10 timer siden):

Om jeg ser noen kjøre med usikret last på tilhengeren så prøver jeg å informere føreren og de rundt så føreren kan sikre lasten og de rundt holder avstand.

Det jeg ikke gjør er å tenke føreren er voksen, har tatt lappen og et selvstendig valg om å kjøre sånn - og så ignorere hele situasjonen.

Men den situasjonen du beskriver kan jo potensielt skade mange. 

Hvem skades av at kjøkkenet i et personhus ikke når opp til folk i denne trådens preferanser og standard??

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loboto skrev (13 timer siden):

Men den situasjonen du beskriver kan jo potensielt skade mange. 

Hvem skades av at kjøkkenet i et personhus ikke når opp til folk i denne trådens preferanser og standard??

Enig i dette. Uvettig kjøring er mye farligere enn at noen har et stygt kjøkken 😅 En merkelig ting å sammenligne med. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 hours ago, Loboto said:

Om man benytter seg av disse aktørenes "interiørveiledning" kan man bli økonomisk skadelidende, da man kan risikere å ende opp med et kjøkken som ikke fungerer bra, eller som krever dyre ombygninger for å fungere. CØ's firma tar seg godt betalt for sine "veiledninger", som som da blir bortkastede penger, dersom kunden ikke får så profesjonell hjelp som det blir lovet og naturlig nok forventet av et firma som tilbyr slike tjenester.
Her får vi jo se hvor amatørmessig noen som gir seg ut for å være profesjonelle innen interiør opptrer. At det blir debattert, hindrer jo andre i å kaste bort penger på et firma som fremstår useriøst.

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vridde Masker

Aldri i verden at dette kjøkkenet er hennes produkt alene, hvordan kan dere tro det? . Kompanjongen/venninna som er huseier er nok med på det. 

Jeg tror ikke et øyeblikk at de har engasjert C som «prosjektleder»  Hun er bare med på kjøtt og flesk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vridde Masker skrev (1 minutt siden):

Aldri i verden at dette kjøkkenet er hennes produkt alene, hvordan kan dere tro det? . Kompanjongen/venninna som er huseier er nok med på det. 

Jeg tror ikke et øyeblikk at de har engasjert C som «prosjektleder»  Hun er bare med på kjøtt og flesk 

Helt enig og for å markedsføre C 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CØ prøver å framstille seg selv som om hun har kunnskap og evner nok til å kunne tillate seg å ta betalt for interiør/styling-tjenestene sine.

Gang på gang vises det at det faktisk ikke stemmer - og uansett hvor mange ganger hun gjentar illusjonen så blir den ikke sann.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vridde Masker skrev (19 timer siden):

Tror ikke VP er alene om dette, nei. Enig i at kompanjong/venninne/huseier er delaktig i prosjektet.

Problemet er at de begge tilbyr interiøveiledningstjenester, og at dette kjøkkenet viser med all mulig tydelighet at dette er noe de ikke behersker!

Kjipt om folk betaler dem for "eksperthjelp" og ender opp med løsninger som absolutt ikke er praktiske og/eller pene!

• Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (1 time siden):

Tror ikke VP er alene om dette, nei. Enig i at kompanjong/venninne/huseier er delaktig i prosjektet.

Problemet er at de begge tilbyr interiøveiledningstjenester, og at dette kjøkkenet viser med all mulig tydelighet at dette er noe de ikke behersker!

Kjipt om folk betaler dem for "eksperthjelp" og ender opp med løsninger som absolutt ikke er praktiske og/eller pene!

Heldigvis, så virker det som at det kun er familie/venner som benytter seg av "tjenestene", så tipper de ikke betaler. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Griffin87 skrev (7 timer siden):

Heldigvis, så virker det som at det kun er familie/venner som benytter seg av "tjenestene", så tipper de ikke betaler. 

Du glemte pilotfrue.....eller det vel CØ som maste seg til et besøk tenker jeg. 🧐

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare det aa ha oppvaskkummen paa den eneste plassen hvor lyset slipper inn er jo helt latterlig. Er det EN plass hvor det burde vaere en fri benkeplate er det jo her. En plass hvor man kan sett fra seg en kaffekopp, ha et fruktfat, eller blomster/urter.

Helt sinnssykt at man kan jobbe med noe man IKKE har talent for. Tragisk for kunden, som skal betale for noe slikt. Det er helt ubegripelig at ingen, hun selv eller montoren ser hvor ille dette er. Snakk om aa gjore ting en ikke kan....

Gode Gud. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mina 2 skrev (16 minutter siden):

Faren til minste tilbake i huset...

Kim? Har ikke gan vært der hele tiden? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gekko’s virksomhet går visst strålende🙄 https://elektropriser.no

Med en sovende og utdatert nettbutikk som har hatt salg siden Black week https://ministjerner.no samt tjenestene med «refferanser» til seg selv og sine https://www.mesterweb.no og https://www.bycamillao.com må hverdagen være krevende. 

At forretningsideen da blir å selge varelager på IG story er jo kreativt. Jeg selger skjerfet mitt, men joda nettbutikken har lager. Interiørveiledningen går vel under bycamillao, der Paprika og husbyggeren med pågående kjøkkenmontering markedsfører sine tjenester. 

Spennende og seriøs næringsvirksomhet dette! 

• Liker 17
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Friluftsdame skrev (34 minutter siden):

Gekko’s virksomhet går visst strålende🙄 https://elektropriser.no 

Nettsiden er sperret, faktisk! 😳

Screenshot_20220406-221332_Chrome.jpg

Endret av FruRosa
Lagt til skjermdump
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perle skrev (2 timer siden):

Bare det aa ha oppvaskkummen paa den eneste plassen hvor lyset slipper inn er jo helt latterlig. Er det EN plass hvor det burde vaere en fri benkeplate er det jo her. En plass hvor man kan sett fra seg en kaffekopp, ha et fruktfat, eller blomster/urter.

Helt sinnssykt at man kan jobbe med noe man IKKE har talent for. Tragisk for kunden, som skal betale for noe slikt. Det er helt ubegripelig at ingen, hun selv eller montoren ser hvor ille dette er. Snakk om aa gjore ting en ikke kan....

Gode Gud. 

Der syns jeg du tar helt feil. 

I mitt forrige hjem hadde jeg kjøkkenbenk foran vinduet, og oppvaskkummen litt bortenfor, med overskap over. 

Jeg vet ikke hvor ofte jeg tenkte at HVORFOR flyttet jeg ikke vannrørene bare 120cm for å kunne stå å se ut av vinduet når jeg vasket opp, i istedenfor å glane rett i skapet, så da vi flyttet var dette min første prioritering i kjøkkenet.  Jeg har ikke angret et sekund. Jeg kan legge til at jeg liker å vaske opp, og velger ofte å vaske ting for hånd enn å putte det i maskina.  

Både mitt kjøkken og denne Paprika-venninnen har flere vindu på kjøkkenet, og her hos henne er vel kjøkkenøya et mye mer passende sted å sette fruktfat og kaffekopper. 

Men at Camilla har gjort en god jobb?? Svaret er nei. 

• Liker 30
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (14 minutter siden):

Nettsiden er sperret, faktisk! 😳

Screenshot_20220406-221332_Chrome.jpg

Jepp. Strålende🙄

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest