Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk

Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

BLOMSTERKVAST skrev (Akkurat nå):

😂Off 

Hvis det har seg sånn at hun har blitt singel så kan det jo hende hun vil endre litt på livet og prøve å gjøre noe med det. Kanskje innsett at hun vil prøve å rette opp og selge unna ting. Akkuratt det synes jeg er bra,men er det sånn at hun selger fra varelageret så er det shady.. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke videre imponert av IG’en til bedriften som monterer kjøkkenet heller… 

@fjordenkjokken

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøkenert
Umami skrev (4 timer siden):

Her ser det ut som at kjøkkenbenken blir midt på vinduet. Altså, benken går Iver bunnen på vinduet 😳🙈🤡

EFD8436F-4FBC-4390-949F-CE3A7423DEF1.png

Dette er veldig spesielt. Da vi pussa opp kjøkkenet i vårt gamle hus, så bytta vi vinduer slik at vi unngikk at vinduet gikk nedenfor benkeplata. Hadde jeg bygget nytt, hadde jeg i allefall sørga for at dette ikke ble en konflikt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkin skrev (25 minutter siden):

Hvis det har seg sånn at hun har blitt singel så kan det jo hende hun vil endre litt på livet og prøve å gjøre noe med det. Kanskje innsett at hun vil prøve å rette opp og selge unna ting. Akkuratt det synes jeg er bra,men er det sånn at hun selger fra varelageret så er det shady.. 

Ministjerner selger slike skjerf.

Screenshot_20220402-194100_Chrome.jpg

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FruRosa skrev (1 time siden):

Når man til og med selger skjerfet sitt ...

Screenshot_20220402-182334_Instagram.jpg

Vi må gjerne være kritisktil eksponering av barn, bedriften men og nesten le fordi hun ønsker og selge ting hun ikke bruker/trenger mer er vel ikke nødvendig 😔 men jeg tenker sikkert feil som alltid

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aidensfield skrev (58 minutter siden):

Vi må gjerne være kritisktil eksponering av barn, bedriften men og nesten le fordi hun ønsker og selge ting hun ikke bruker/trenger mer er vel ikke nødvendig 😔 men jeg tenker sikkert feil som alltid

I utgangspunktet enig med deg, jeg selger og kjøper masse brukt selv, men i VPs tilfelle er det helheten/forhistorien som gjør at jeg reagerer. Ikke med latter, men med oppgitthet. 

Hun går alltid høyt ut, enten det gjelder hus, bil, forhold eller business. Folk som er skeptiske er slemme og vil henne vondt. Gang på gang på gang går det galt, og det er ikke bare henne selv det går ut over!

Da samlivet med mann nr.2 (altså far til 3.barnet) tok slutt leide hun leilighet. Hun fortalte at hun sto igjen uten noe. Etterhvert kjøpte hun rekkehuset, og dessverre vet vi hvordan det endte.

Poenget er at det ikke er første gang hun står ribbet igjen. Hun har tidligere ikke lært av dårlige erfaringer/egne valg. Om hun gjør det nå vil bare tiden vise.

Det fremstår bare ganske ille når "alt" selges unna, t.o.m. skjerfet! Og mye av det hun selger privat selges også i Ministjerner ...

• Liker 20
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trua skrev (8 minutter siden):

Nå er overskapene på kjøkkenet flytta. Kvinneguiden altså😂

Herrejesus så uproft!!!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trua skrev (28 minutter siden):

Nå er overskapene på kjøkkenet flytta. Kvinneguiden altså😂

Minipilla skrev (19 minutter siden):

Herrejesus så uproft!!!

Da blir nok vinduene også snart flyttet litt høyere slik at de ikke går i kant med benkeplata 😂

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiara07 skrev (13 minutter siden):

Og instakontoen var plutselig privat igjen….. For hvilken gang?? Hjelpe meg! 

Selger skjerfet på story. Eller skjerfene, alt etter etterspørsel vil jeg anta. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minipilla skrev (1 time siden):

Herrejesus så uproft!!!

Hvor ser dere dette? Er ikke flytta på c sin instakonto hvertfall 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loboto skrev (6 minutter siden):

Hvor ser dere dette? Er ikke flytta på c sin instakonto hvertfall 

@fjordenkjokken

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mina 2 skrev (Akkurat nå):

Ser ikke noen forandringer der,jeg.

Jo om du ser siste bildet på siste innlegget..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at de ikke midtstiller vasken i forhold til vinduene. Ser rotete ut. Hadde irritert meg over usymmetrien hver eneste dag…

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tistelblad skrev (18 minutter siden):

Screenshot_20220402-233536_Instagram.jpg

Screenshot_20220402-233518_Instagram.jpg

Der ja😊 Så bra. Men håper de flytter vasken og. Hadde blitt sprø av å ha det sånn😁

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...