Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk

Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Det er jo standardmål på disse skapene som må gå opp på et vis, så at det kan ende opp asymmetrisk i forhold til romløsning/vinduer er ikke nødvendigvis så enkelt å unngå. Men hun hadde antakelig kommet bedre ut av det ved å la en ekte kjøkkenkonsulent tegne innredningen...

Jeg syns det er merkelig at hun velger en annen type sprosse på skapdørene enn de som allerede er på vinduene. I steden for å skape et helhetlig inntrykk så slår den ene sprossen den andre ihjel. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde overskapene i det minste fluktet med underskapene, så kunne det kanskje ha tilført litt balanse i det visuelle uttrykket til kjøkkenet. Men når de også er helt usynkrone så ser det jo utrolig rotete ut. 

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vridde Masker

Det ser snålt ut, men de som eier huset, de som er «arbeidsgivere», må da vel selv se hvor dette bærer. Av en eller annen grunn må de ha godkjent det 

Huset er litt sånn gammeldags, på en måte - gedigent rekkverk og lister. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vridde Masker skrev (12 minutter siden):

Det ser snålt ut, men de som eier huset, de som er «arbeidsgivere», må da vel selv se hvor dette bærer. Av en eller annen grunn må de ha godkjent det 

Huset er litt sånn gammeldags, på en måte - gedigent rekkverk og lister. 

Driver hun og bytte kjøkken i et leid hus? Og tar kostnaden selv?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bingo Bongo skrev (3 timer siden):

Kjøkkeninredningen på siste instapost er faktisk hengt opp like asymmetrisk i virkeligheten som på tegningen... 😳

Wow, jeg trodde den tegningen var laget for tull. 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LunaPuna1 skrev (8 timer siden):

Driver hun og bytte kjøkken i et leid hus? Og tar kostnaden selv?

Det er kompanjongen i Ministjerner sitt hus.

VP "jobber" der som "interiørstylist"...

Endret av FruRosa
Tastefeil
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ett velment råd til deg Camilla. 

Legg ned tegnepennen. 

Legg bort ønsket om å være en designer. 

Og finn ut hva du er GOD på. 

• Liker 24
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Griffin87 skrev (2 minutter siden):

Ett velment råd til deg Camilla. 

Legg ned tegnepennen. 

Legg bort ønsket om å være en designer. 

Og finn ut hva du er GOD på. 

Forøvrig:

Lampehuset og andre som velger å samarbeide med henne. 

40 tusen følgere. 

Siste innlegg 235 "likes" og 6 kommentarer. 

Tenk dere godt om. 

• Liker 15
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kjøkkenet….oisann….noen ganger burde virkelig less is more vært tenkt på. Å ha forskjellige sprosser i skapene og i vinduene er virkelig ikke noe pent. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger en interiørside på Facebook og der har det jeg tolker som montøren lagt ut bilder av dette kjøkkenet og skrevet «En fornøyd kunde hittil🤩«.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pikeliten skrev (9 minutter siden):

Følger en interiørside på Facebook og der har det jeg tolker som montøren lagt ut bilder av dette kjøkkenet og skrevet «En fornøyd kunde hittil🤩«.

Det så jeg og😂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i all seriøsitet, så er det fint å se at hun klarer å jobbe som før, selv når hun er alvorlig syk 👏👏 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fornøyd kunde hittil? Hva betyr det? At vedkommende bare har hatt én kunde? Bare én kunde som har vært fornøyd? At kunden muligens ikke vil fortsette å være fornøyd lenger ut i prosessen? 🤨

• Liker 38
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Montøren har nok sikkert kommet med sine anbefalinger, og ja, jeg tror dette har vært vondt for han å sette opp. Blir skjev i hodet av å se på kjøkkenet. Er nesten godt gjort..

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunden er fornøyd til h*n innser tabben, og da får montøren skylden fordi fagfolk burde vite bedre. Ser det i kaffegruten min.

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LudaLi
Sophie. skrev (På 31.3.2022 den 13.39):

Ok. Jeg har ikke Instagram. Jeg bare lurte på hvor lenge Camilla og Kim hadde vært sammen 🙂

Kim og Camilla ble vel sammen for litt over 5 år siden.

Sophie. skrev (På 31.3.2022 den 13.39):

Ok. Jeg har ikke Instagram. Jeg bare lurte på hvor lenge Camilla og Kim hadde vært sammen 🙂

Endret av Mamak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her ser det ut som at kjøkkenbenken blir midt på vinduet. Altså, benken går Iver bunnen på vinduet 😳🙈🤡

EFD8436F-4FBC-4390-949F-CE3A7423DEF1.png

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg sikkert litt yrkesskadet siden jeg er fotograf - men det krøller seg i hjernen min når reklamebildet av tapeten i «hovedrommet» er 50% en dør….og hva er hovedrommet? Stua? 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullerikke
Minipilla skrev (23 minutter siden):

Nå er jeg sikkert litt yrkesskadet siden jeg er fotograf - men det krøller seg i hjernen min når reklamebildet av tapeten i «hovedrommet» er 50% en dør….og hva er hovedrommet? Stua? 

Kanskje hun mener hovedsoverom🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...