Dråpe Skrevet 31. mars 2022 #11081 Del Skrevet 31. mars 2022 Det er jo standardmål på disse skapene som må gå opp på et vis, så at det kan ende opp asymmetrisk i forhold til romløsning/vinduer er ikke nødvendigvis så enkelt å unngå. Men hun hadde antakelig kommet bedre ut av det ved å la en ekte kjøkkenkonsulent tegne innredningen... Jeg syns det er merkelig at hun velger en annen type sprosse på skapdørene enn de som allerede er på vinduene. I steden for å skape et helhetlig inntrykk så slår den ene sprossen den andre ihjel. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LynxLynx Skrevet 31. mars 2022 #11082 Del Skrevet 31. mars 2022 Hadde overskapene i det minste fluktet med underskapene, så kunne det kanskje ha tilført litt balanse i det visuelle uttrykket til kjøkkenet. Men når de også er helt usynkrone så ser det jo utrolig rotete ut. 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vridde Masker Skrevet 31. mars 2022 #11083 Del Skrevet 31. mars 2022 Det ser snålt ut, men de som eier huset, de som er «arbeidsgivere», må da vel selv se hvor dette bærer. Av en eller annen grunn må de ha godkjent det Huset er litt sånn gammeldags, på en måte - gedigent rekkverk og lister. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LunaPuna1 Skrevet 31. mars 2022 #11084 Del Skrevet 31. mars 2022 Vridde Masker skrev (12 minutter siden): Det ser snålt ut, men de som eier huset, de som er «arbeidsgivere», må da vel selv se hvor dette bærer. Av en eller annen grunn må de ha godkjent det Huset er litt sånn gammeldags, på en måte - gedigent rekkverk og lister. Driver hun og bytte kjøkken i et leid hus? Og tar kostnaden selv? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 31. mars 2022 #11085 Del Skrevet 31. mars 2022 Bingo Bongo skrev (3 timer siden): Kjøkkeninredningen på siste instapost er faktisk hengt opp like asymmetrisk i virkeligheten som på tegningen... 😳 Wow, jeg trodde den tegningen var laget for tull. 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 1. april 2022 #11086 Del Skrevet 1. april 2022 (endret) LunaPuna1 skrev (8 timer siden): Driver hun og bytte kjøkken i et leid hus? Og tar kostnaden selv? Det er kompanjongen i Ministjerner sitt hus. VP "jobber" der som "interiørstylist"... Endret 1. april 2022 av FruRosa Tastefeil 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Griffin87 Skrevet 1. april 2022 #11087 Del Skrevet 1. april 2022 Ett velment råd til deg Camilla. Legg ned tegnepennen. Legg bort ønsket om å være en designer. Og finn ut hva du er GOD på. 24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Griffin87 Skrevet 1. april 2022 #11088 Del Skrevet 1. april 2022 Griffin87 skrev (2 minutter siden): Ett velment råd til deg Camilla. Legg ned tegnepennen. Legg bort ønsket om å være en designer. Og finn ut hva du er GOD på. Forøvrig: Lampehuset og andre som velger å samarbeide med henne. 40 tusen følgere. Siste innlegg 235 "likes" og 6 kommentarer. Tenk dere godt om. 15 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 1. april 2022 #11089 Del Skrevet 1. april 2022 Det kjøkkenet….oisann….noen ganger burde virkelig less is more vært tenkt på. Å ha forskjellige sprosser i skapene og i vinduene er virkelig ikke noe pent. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pikeliten Skrevet 1. april 2022 #11090 Del Skrevet 1. april 2022 Følger en interiørside på Facebook og der har det jeg tolker som montøren lagt ut bilder av dette kjøkkenet og skrevet «En fornøyd kunde hittil🤩«. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 1. april 2022 #11091 Del Skrevet 1. april 2022 Pikeliten skrev (9 minutter siden): Følger en interiørside på Facebook og der har det jeg tolker som montøren lagt ut bilder av dette kjøkkenet og skrevet «En fornøyd kunde hittil🤩«. Det så jeg og😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Griffin87 Skrevet 1. april 2022 #11092 Del Skrevet 1. april 2022 Men i all seriøsitet, så er det fint å se at hun klarer å jobbe som før, selv når hun er alvorlig syk 👏👏 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 1. april 2022 #11093 Del Skrevet 1. april 2022 En fornøyd kunde hittil? Hva betyr det? At vedkommende bare har hatt én kunde? Bare én kunde som har vært fornøyd? At kunden muligens ikke vil fortsette å være fornøyd lenger ut i prosessen? 🤨 38 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadaomatte Skrevet 1. april 2022 #11094 Del Skrevet 1. april 2022 Montøren har nok sikkert kommet med sine anbefalinger, og ja, jeg tror dette har vært vondt for han å sette opp. Blir skjev i hodet av å se på kjøkkenet. Er nesten godt gjort.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mikrobe Skrevet 1. april 2022 #11095 Del Skrevet 1. april 2022 Kunden er fornøyd til h*n innser tabben, og da får montøren skylden fordi fagfolk burde vite bedre. Ser det i kaffegruten min. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LudaLi Skrevet 1. april 2022 #11096 Del Skrevet 1. april 2022 (endret) Sophie. skrev (På 31.3.2022 den 13.39): Ok. Jeg har ikke Instagram. Jeg bare lurte på hvor lenge Camilla og Kim hadde vært sammen 🙂 Kim og Camilla ble vel sammen for litt over 5 år siden. Sophie. skrev (På 31.3.2022 den 13.39): Ok. Jeg har ikke Instagram. Jeg bare lurte på hvor lenge Camilla og Kim hadde vært sammen 🙂 Endret 1. april 2022 av Mamak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LudaLi Skrevet 1. april 2022 #11097 Del Skrevet 1. april 2022 Hun har hintet om brudd før. Hun og han liker at det spekuleres… Men man skal aldri si aldri🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umami Skrevet 2. april 2022 #11098 Del Skrevet 2. april 2022 Her ser det ut som at kjøkkenbenken blir midt på vinduet. Altså, benken går Iver bunnen på vinduet 😳🙈🤡 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 2. april 2022 #11099 Del Skrevet 2. april 2022 Nå er jeg sikkert litt yrkesskadet siden jeg er fotograf - men det krøller seg i hjernen min når reklamebildet av tapeten i «hovedrommet» er 50% en dør….og hva er hovedrommet? Stua? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 2. april 2022 #11100 Del Skrevet 2. april 2022 Minipilla skrev (23 minutter siden): Nå er jeg sikkert litt yrkesskadet siden jeg er fotograf - men det krøller seg i hjernen min når reklamebildet av tapeten i «hovedrommet» er 50% en dør….og hva er hovedrommet? Stua? Kanskje hun mener hovedsoverom🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg