Griffin87 Skrevet 31. mars 2022 #11061 Del Skrevet 31. mars 2022 (endret) Lunabelle skrev (37 minutter siden): Siden den yngste datteren hennes ble født. Bokstavelig talt 😅 Jeg klarer ikke å fatte at en som NETTOPP har født, møter en mann for første gang og lar han flytte inn samme dag. (For ikke å snakke om engang det at man har 2 andre barn også, og man lar en fremmed flytte inn samme dag). Jeg klarer ikke å fatte at en mann som møter en kvinne som NETTOPP har født en annens barn, flytter inn den første dagen de møtes. Hvis det noensinne har vært 🚩 i ett forhold, så er det her. Endret 31. mars 2022 av Griffin87 Bommet på antall tidligere barn. Endret fra 3 til 2. 43 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 31. mars 2022 #11062 Del Skrevet 31. mars 2022 Sophie. skrev (7 minutter siden): Hvor gammel er det yngste barnet? Jeg skrev ikke det yngste barnet, for det har de felles. Jeg skrev: den yngste datteren. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 31. mars 2022 #11063 Del Skrevet 31. mars 2022 Griffin87 skrev (8 minutter siden): Jeg klarer ikke å fatte at en som NETTOPP har født, møter en mann for første gang og lar han flytte inn samme dag. (For ikke å snakke om engang det at man har 2 andre barn også, og man lar en fremmed flytte inn samme dag). Jeg klarer ikke å fatte at en mann som møter en kvinne som NETTOPP har født en annens barn, flytter inn den første dagen de møtes. Hvis det noensinne har vært 🚩 i ett forhold, så er det her. Har aldri hørt om noen andre som har gjort det heller. Og det burde fått de røde flaggene til å vaie kraftig. Og jeg vet ikke hvem av de det sier mest om, begge er medskyldige i akkurat det kanskje. Men en mor skal vel beskytte barna sine, med hud og hår. Trodde det var instinktivt. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie. Skrevet 31. mars 2022 #11064 Del Skrevet 31. mars 2022 Lunabelle skrev (4 minutter siden): Jeg skrev ikke det yngste barnet, for det har de felles. Jeg skrev: den yngste datteren. Beklager. Jeg skrev feil. Jeg mente å skrive hvor gammel er den yngste datteren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 31. mars 2022 #11065 Del Skrevet 31. mars 2022 Sophie. skrev (7 minutter siden): Beklager. Jeg skrev feil. Jeg mente å skrive hvor gammel er den yngste datteren? Det ønsker jeg ikke å svare på her, men du finner det på instagrammen til C. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frublå Skrevet 31. mars 2022 #11066 Del Skrevet 31. mars 2022 Lunabelle skrev (22 minutter siden): Har aldri hørt om noen andre som har gjort det heller. Og det burde fått de røde flaggene til å vaie kraftig. Og jeg vet ikke hvem av de det sier mest om, begge er medskyldige i akkurat det kanskje. Men en mor skal vel beskytte barna sine, med hud og hår. Trodde det var instinktivt. Er ikke alle som har dette instinktet dessverre... Enkelte handler kun av egoisme. Dette er vel hun et prakteksemplar på... Slike mennesker ser ikke røde flagg heller. 🤷♀️ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie. Skrevet 31. mars 2022 #11067 Del Skrevet 31. mars 2022 Lunabelle skrev (40 minutter siden): Det ønsker jeg ikke å svare på her, men du finner det på instagrammen til C. Ok. Jeg har ikke Instagram. Jeg bare lurte på hvor lenge Camilla og Kim hadde vært sammen 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Griffin87 Skrevet 31. mars 2022 #11068 Del Skrevet 31. mars 2022 Sophie. skrev (11 minutter siden): Ok. Jeg har ikke Instagram. Jeg bare lurte på hvor lenge Camilla og Kim hadde vært sammen 🙂 På 6 året. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie. Skrevet 31. mars 2022 #11069 Del Skrevet 31. mars 2022 Griffin87 skrev (1 time siden): På 6 året. Tusen takk for svar 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 31. mars 2022 #11070 Del Skrevet 31. mars 2022 Kjøkkeninredningen på siste instapost er faktisk hengt opp like asymmetrisk i virkeligheten som på tegningen... 😳 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 31. mars 2022 #11071 Del Skrevet 31. mars 2022 Bingo Bongo skrev (19 minutter siden): Kjøkkeninredningen på siste instapost er faktisk hengt opp like asymmetrisk i virkeligheten som på tegningen... 😳 Jepp! Skjermdump for de som ikke kan se det: 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 31. mars 2022 #11072 Del Skrevet 31. mars 2022 FruRosa skrev (3 minutter siden): Jepp! Skjermdump for de som ikke kan se det: Hadde blitt gal av å se på det 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 31. mars 2022 #11073 Del Skrevet 31. mars 2022 Er det hun som har hengt det opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 31. mars 2022 #11074 Del Skrevet 31. mars 2022 (endret) Chroma skrev (6 minutter siden): Er det hun som har hengt det opp? Det er hun som har tegnet det. Endret 31. mars 2022 av FruRosa Tastefeil 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 31. mars 2022 #11075 Del Skrevet 31. mars 2022 FruRosa skrev (Akkurat nå): Der er hun som har tegnet det. Okei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 31. mars 2022 Forfatter #11076 Del Skrevet 31. mars 2022 FruRosa skrev (23 minutter siden): Jepp! Skjermdump for de som ikke kan se det: Jepp, dette er ihht tegningene som ble lagt ut som et påstått samarbeid med Sigdal. Tegningene ble ganske raskt fjernet. Smak og behag men ja, den usynkrone avstanden fra vinduskarm griner mot deg. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Griffin87 Skrevet 31. mars 2022 #11077 Del Skrevet 31. mars 2022 Friluftsdame skrev (3 minutter siden): Jepp, dette er ihht tegningene som ble lagt ut som et påstått samarbeid med Sigdal. Tegningene ble ganske raskt fjernet. Smak og behag men ja, den usynkrone avstanden fra vinduskarm griner mot deg. Dette må ha gjort vondt for montøren å henge opp😅 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 31. mars 2022 #11078 Del Skrevet 31. mars 2022 Friluftsdame skrev (8 minutter siden): Jepp, dette er ihht tegningene som ble lagt ut som et påstått samarbeid med Sigdal. Tegningene ble ganske raskt fjernet. Smak og behag men ja, den usynkrone avstanden fra vinduskarm griner mot deg. Eller vasken som ikke er midtstilt mot vinduene 😭 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 31. mars 2022 #11079 Del Skrevet 31. mars 2022 (endret) Tror jeg hadde droppet de overskapene, gitt. Nå er jo sånt kjøkken ikke helt 2022, men folk får jo ha hva de synes er fint og trives med. (Jeg hadde hatt problemer med de ulike glassprossene i vinduet og skapene, kryssene i skapene blir veldig fremtredende nå.) Endret 31. mars 2022 av Kollontaj 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 31. mars 2022 #11080 Del Skrevet 31. mars 2022 Kollontaj skrev (7 minutter siden): Tror jeg hadde droppet de overskapene, gitt. Nå er jo sånt kjøkken ikke helt 2022, men folk får jo ha hva de synes er fint og trives med. (Jeg hadde hatt problemer med de ulike glassprossene i vinduet og skapene, kryssene i skapene blir veldig fremtredende nå.) Helt enig og de sprossene og vindu er helkræsj. Hele huset virker så kaldt og fargeløst, men vet det er smak og behag. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg