Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk

Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Pæddan skrev (1 time siden):

Nå håper jeg hun dropper alt som har med det mannlige kjønn å gjøre i flere år fremover og fokuserer med stable seg selv på beina, få seg utdannelse og jobb. Ta vare på ungene sine, skape trygghet og forutsigbarhet.

Det der er et større luftslott enn de VP selv presenterer!

Med det sagt; jeg HÅPER hun gjør det du beskriver!

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FruRosa skrev (Akkurat nå):

Men, når ett menneske legger ut ett innlegg om at datteren hennes har fått henne til å LOVE at det ikke skal en ny mann inn i huset (ref. Innlegg etter forrige samlivsbrudd), og rett etterpå kommer det en mann hun nettopp har møtt og FLYTTER inn..  jeg har ikke ord. 

Jeg hadde vært så fly forbanna hvis en ex av meg hadde latt en fremmed flytte inn med barna mine. Er så uansvarlig at jeg blir helt matt. 

Jeg tipper vi får se samme historie gjenta seg igjen..  

• Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker henne alt godt og håper virkelig hun finner en bedre vei for seg og sine nå. Håper hun får hjelp til å ikke bare se utover, men også innover. Man får ikke til en endring hvis man bare skal skylde på alle andre. Hun har gjort utrolig mange dårlige valg som dessverre har gått utover andre, kunder som mange har ønsket å støtte henne. Håper for hennes og de uskyldige rundt at hun nå få hjelp til noe bedre og stabilt, og som ikke går utover andre…

• Liker 26
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (1 time siden):

Håper også hun kan klare å leve alene ,ingen mann treng å flytte inn. Men gir henne 2-3 mnd så er det på an igjen. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vridde Masker
Ab85 skrev (46 minutter siden):

Screenshot_20220329-162506_Instagram.thumb.jpg.451c2dbe6f56282e7a6eca3cad067c2a.jpg

Er det ut fra dette enkelte, eller flere, tolker at hun er singel? Er ikke dette et typisk innlegg fra henne uten at det er noe i det? Uansett så håper jeg det går bra med. «arvingene» og henne selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vridde Masker skrev (Akkurat nå):

Er det ut fra dette enkelte, eller flere, tolker at hun er singel? Er ikke dette et typisk innlegg fra henne uten at det er noe i det? Uansett så håper jeg det går bra med. «arvingene» og henne selv.

Enkg. Det bekreftes ikke brudd akkurat her… som vanlig tåkeprat som er pakket inn i følelser og snørr&tårer, uten at det forteller noesomhelst. At hun nå står som singel på fb (når ble det endret, hvis det er endret?) er i såfall bare for å skape spekulasjoner… 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkin skrev (9 timer siden):

Det kan godt henne.. Men skjønner bare ikke åssen jeg følger den kontoen.. Har aldri lagt henne til eller sendt en forespørsel på hennes private, visste heller ikke at det fantes en privat konto. Tydeligvis har hun ikke brukt den mye da det kun er noen innlegg 

Den hadde annet navn før, så du begynte nok å følge den da.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullerikke
Litenoggod skrev (1 minutt siden):

Det står på facebooken hennes at hun er singel 

Trenger ikke å stemme likevel. De har jo lurt folk til å tro de er gift, eier leilighet i Bulgaria og hytte på Hafjell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun slår meg som en dame som ikke fungerer som singel, så det er nok ikke lenge til neste livskjærlighet og kjærlighetsbarn er på plass. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ordner seg nok innen et døgn. De blir garantert sammen igjen, enten det eller så er det ikke slutt. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faktum er jo at hun ikke har tenkt på barna i det hele tatt, kun på seg selv. Du lover ikke barna å styre unna menn på en stund for så å la en type flytte øyeblikkelig etter første møte.

Dette er den største forskjellen på C og andre mødre.

• Liker 35
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stargaze skrev (14 minutter siden):

Faktum er jo at hun ikke har tenkt på barna i det hele tatt, kun på seg selv. Du lover ikke barna å styre unna menn på en stund for så å la en type flytte øyeblikkelig etter første møte.

Dette er den største forskjellen på C og andre mødre.

Det er jo tydelig at CØ ikke har lyst til å klare seg uten en mann i noen uker engang. De som husker tilbake til tiden etter det var slutt med "den siste H", så la hun jo ut bilder hvor hun holdt hender osv med minst 1 "ukjent" bare dager etter det var slutt. Og vips en liten stund etterpå var K flyttet inn (og nei,det var ikke K som var på de bildene). 

Så med mindre dette er ett stunt, så er det nok ikke lenge til det kommer en ny mann inn I huset der. 

Det er meget fascinerende å lese/se hvor langt inni bobla hun er. Jeg tror oppriktig hun mener at det hun gjør (som er helt vanlige "mamma oppgaver"), er noe helt utenom det vanlige. Det som er uvanlig, CØ, er at de fleste av oss balanserer alt dette i TILLEGG til en 100% jobb. 

Endret av Griffin87
Skrivefeil.
  • Liker 27
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie. skrev (40 minutter siden):

Hvor lenge har Camilla og Kim vært sammen?

Siden den yngste datteren hennes ble født. Bokstavelig talt 😅

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...