FruRosa Skrevet 29. mars 2022 #11041 Del Skrevet 29. mars 2022 Pæddan skrev (1 time siden): Nå håper jeg hun dropper alt som har med det mannlige kjønn å gjøre i flere år fremover og fokuserer med stable seg selv på beina, få seg utdannelse og jobb. Ta vare på ungene sine, skape trygghet og forutsigbarhet. Det der er et større luftslott enn de VP selv presenterer! Med det sagt; jeg HÅPER hun gjør det du beskriver! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Griffin87 Skrevet 29. mars 2022 #11042 Del Skrevet 29. mars 2022 FruRosa skrev (Akkurat nå): Det der er et større luftslott enn de VP selv presenterer! Med det sagt; jeg HÅPER hun gjør det du beskriver! Men, når ett menneske legger ut ett innlegg om at datteren hennes har fått henne til å LOVE at det ikke skal en ny mann inn i huset (ref. Innlegg etter forrige samlivsbrudd), og rett etterpå kommer det en mann hun nettopp har møtt og FLYTTER inn.. jeg har ikke ord. Jeg hadde vært så fly forbanna hvis en ex av meg hadde latt en fremmed flytte inn med barna mine. Er så uansvarlig at jeg blir helt matt. Jeg tipper vi får se samme historie gjenta seg igjen.. 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vridde Masker Skrevet 29. mars 2022 #11043 Del Skrevet 29. mars 2022 Stargaze skrev (2 timer siden): Helt enig! Hvor skriver hun egentlig det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ab85 Skrevet 29. mars 2022 #11044 Del Skrevet 29. mars 2022 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 29. mars 2022 #11045 Del Skrevet 29. mars 2022 Jeg ønsker henne alt godt og håper virkelig hun finner en bedre vei for seg og sine nå. Håper hun får hjelp til å ikke bare se utover, men også innover. Man får ikke til en endring hvis man bare skal skylde på alle andre. Hun har gjort utrolig mange dårlige valg som dessverre har gått utover andre, kunder som mange har ønsket å støtte henne. Håper for hennes og de uskyldige rundt at hun nå få hjelp til noe bedre og stabilt, og som ikke går utover andre… 26 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BLOMSTERKVAST Skrevet 29. mars 2022 #11046 Del Skrevet 29. mars 2022 FruRosa skrev (1 time siden): Det der er et større luftslott enn de VP selv presenterer! Med det sagt; jeg HÅPER hun gjør det du beskriver! Håper også hun kan klare å leve alene ,ingen mann treng å flytte inn. Men gir henne 2-3 mnd så er det på an igjen. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vridde Masker Skrevet 29. mars 2022 #11047 Del Skrevet 29. mars 2022 Ab85 skrev (46 minutter siden): Er det ut fra dette enkelte, eller flere, tolker at hun er singel? Er ikke dette et typisk innlegg fra henne uten at det er noe i det? Uansett så håper jeg det går bra med. «arvingene» og henne selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 29. mars 2022 #11048 Del Skrevet 29. mars 2022 Vridde Masker skrev (Akkurat nå): Er det ut fra dette enkelte, eller flere, tolker at hun er singel? Er ikke dette et typisk innlegg fra henne uten at det er noe i det? Uansett så håper jeg det går bra med. «arvingene» og henne selv. Enkg. Det bekreftes ikke brudd akkurat her… som vanlig tåkeprat som er pakket inn i følelser og snørr&tårer, uten at det forteller noesomhelst. At hun nå står som singel på fb (når ble det endret, hvis det er endret?) er i såfall bare for å skape spekulasjoner… 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 29. mars 2022 #11049 Del Skrevet 29. mars 2022 Arkin skrev (9 timer siden): Det kan godt henne.. Men skjønner bare ikke åssen jeg følger den kontoen.. Har aldri lagt henne til eller sendt en forespørsel på hennes private, visste heller ikke at det fantes en privat konto. Tydeligvis har hun ikke brukt den mye da det kun er noen innlegg Den hadde annet navn før, så du begynte nok å følge den da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 29. mars 2022 #11050 Del Skrevet 29. mars 2022 Det står på facebooken hennes at hun er singel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 29. mars 2022 #11051 Del Skrevet 29. mars 2022 Litenoggod skrev (1 minutt siden): Det står på facebooken hennes at hun er singel Trenger ikke å stemme likevel. De har jo lurt folk til å tro de er gift, eier leilighet i Bulgaria og hytte på Hafjell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 29. mars 2022 #11052 Del Skrevet 29. mars 2022 Hun slår meg som en dame som ikke fungerer som singel, så det er nok ikke lenge til neste livskjærlighet og kjærlighetsbarn er på plass. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 30. mars 2022 #11053 Del Skrevet 30. mars 2022 Det ordner seg nok innen et døgn. De blir garantert sammen igjen, enten det eller så er det ikke slutt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 30. mars 2022 #11054 Del Skrevet 30. mars 2022 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Friluftsdame Skrevet 31. mars 2022 Forfatter Populært innlegg #11055 Del Skrevet 31. mars 2022 Har fulgt denne dama i veldig mange år, helt siden hun var ung tobarnsmamma i Paprikakroken. Et rekkehus som ble pusset opp og møbler skiftet i tide og utide. Så startet hun Villapaprika AS, hun og H gikk fra hverandre og siden har det bare vært en endeløs reise i hodeløs forretningsdrift, flytting, nye satsninger, smell etter smell og et liv med oppussing, nyanskaffelser og bortforklaringer. Ekstra vanskelig har dette vært etter at Gekko kom inn i bildet. Hvor mange ganger har jeg sagt at man ikke skal sparke en som ligger nede for telling? Altfor mange ganger. Paprika: Alle foreldre vasker klær og lager mat til barna sine. Det er ikke en martyrhandling, det er å være foreldre. Paprika: Livet er ikke å gå på smell etter smell, reise seg og gå videre på samme vis. Livet er å legge grunnlaget for en trygg tilværelse for seg og sine. Være en trygg og voksen rollemodell. Alle kan gå på en smell, ta lærdom og reise seg igjen og gå videre. Om du har skrubbsår og kroppen er syk, så er det høyst forståelig, Men det er på tide å innse at du selv er nøkkelen til at dette ikke skjer igjen. Det er ikke en martyrhandling å reise seg igjen og igjen etter egne virkelighetsfjerne valg. Å legge ut martyrinnlegg er hjelpesløst. Jeg synes synd på deg for EN ting: at du ikke evner å se at det er du selv som er årsaken og nøkkelen. Nå MÅ du søke hjelp! 40 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 31. mars 2022 #11056 Del Skrevet 31. mars 2022 Faktum er jo at hun ikke har tenkt på barna i det hele tatt, kun på seg selv. Du lover ikke barna å styre unna menn på en stund for så å la en type flytte øyeblikkelig etter første møte. Dette er den største forskjellen på C og andre mødre. 35 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Griffin87 Skrevet 31. mars 2022 #11057 Del Skrevet 31. mars 2022 (endret) Stargaze skrev (14 minutter siden): Faktum er jo at hun ikke har tenkt på barna i det hele tatt, kun på seg selv. Du lover ikke barna å styre unna menn på en stund for så å la en type flytte øyeblikkelig etter første møte. Dette er den største forskjellen på C og andre mødre. Det er jo tydelig at CØ ikke har lyst til å klare seg uten en mann i noen uker engang. De som husker tilbake til tiden etter det var slutt med "den siste H", så la hun jo ut bilder hvor hun holdt hender osv med minst 1 "ukjent" bare dager etter det var slutt. Og vips en liten stund etterpå var K flyttet inn (og nei,det var ikke K som var på de bildene). Så med mindre dette er ett stunt, så er det nok ikke lenge til det kommer en ny mann inn I huset der. Det er meget fascinerende å lese/se hvor langt inni bobla hun er. Jeg tror oppriktig hun mener at det hun gjør (som er helt vanlige "mamma oppgaver"), er noe helt utenom det vanlige. Det som er uvanlig, CØ, er at de fleste av oss balanserer alt dette i TILLEGG til en 100% jobb. Endret 31. mars 2022 av Griffin87 Skrivefeil. 27 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie. Skrevet 31. mars 2022 #11058 Del Skrevet 31. mars 2022 Hvor lenge har Camilla og Kim vært sammen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 31. mars 2022 #11059 Del Skrevet 31. mars 2022 Sophie. skrev (40 minutter siden): Hvor lenge har Camilla og Kim vært sammen? Siden den yngste datteren hennes ble født. Bokstavelig talt 😅 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie. Skrevet 31. mars 2022 #11060 Del Skrevet 31. mars 2022 Hvor gammel er det yngste barnet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg