Griffin87 Skrevet 29. mars 2022 #11021 Del Skrevet 29. mars 2022 På sin Facebook profil har hun endret fra forlovet til singel. Så får vi se hvor lenge det varer da 😅🙈 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 29. mars 2022 Forfatter #11022 Del Skrevet 29. mars 2022 Forstår ikke dette behovet for jevnlige syt og klag-innlegg. Noen og enhver har vel dager der alt føles som motgang og livet er kjipt, men jeg har iallefall aldri tenkt tanken å lage en IG-post for å dele det med dem som følger meg. Det hører hjemme i en fortrolig prat. Beste medisin utover å ta tak i problemene er frisk luft og aktivitet istedenfor å plante seg i sofaen og skrive et stakkars meg-innlegg. 10 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 29. mars 2022 #11023 Del Skrevet 29. mars 2022 Bra hun ikke deler på åpen firmakonto i hvert fall da 👍 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 29. mars 2022 Forfatter #11024 Del Skrevet 29. mars 2022 Stargaze skrev (1 minutt siden): Bra hun ikke deler på åpen firmakonto i hvert fall da 👍 Enig i det, men hun har nok ikke kontroll på og kjenner alle de 580 følgerne hun har på den «private» der jamringen er postet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Griffin87 Skrevet 29. mars 2022 #11025 Del Skrevet 29. mars 2022 Helt fra første gang jeg leste at K kom inn i bildet, har jeg visst at dette kom til å skje. Alt som har hendt de siste årene får null konsekvenser for han - som kom flyttende inn til henne tomhendt. Men hun har mistet hus og hjem, biler, og alt økonomisk hefter henne personlig. Han kan bare fly videre. Trist å se på, men voksne mennesker må jo faktisk ta ansvar for seg selv. Nå har ikke jeg lest dette instagram innlegget hun har skrevet, min kommentar er bare basert på at hun nå er 'singel' 30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 29. mars 2022 #11026 Del Skrevet 29. mars 2022 Griffin87 skrev (1 time siden): Helt fra første gang jeg leste at K kom inn i bildet, har jeg visst at dette kom til å skje. Alt som har hendt de siste årene får null konsekvenser for han - som kom flyttende inn til henne tomhendt. Men hun har mistet hus og hjem, biler, og alt økonomisk hefter henne personlig. Han kan bare fly videre. Trist å se på, men voksne mennesker må jo faktisk ta ansvar for seg selv. Nå har ikke jeg lest dette instagram innlegget hun har skrevet, min kommentar er bare basert på at hun nå er 'singel' Enig og nå sitter hun der uten noe. Trist for barna at hun har stilt seg slik 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 29. mars 2022 #11027 Del Skrevet 29. mars 2022 Griffin87 skrev (1 time siden): Helt fra første gang jeg leste at K kom inn i bildet, har jeg visst at dette kom til å skje. Alt som har hendt de siste årene får null konsekvenser for han - som kom flyttende inn til henne tomhendt. Men hun har mistet hus og hjem, biler, og alt økonomisk hefter henne personlig. Han kan bare fly videre. Trist å se på, men voksne mennesker må jo faktisk ta ansvar for seg selv. Nå har ikke jeg lest dette instagram innlegget hun har skrevet, min kommentar er bare basert på at hun nå er 'singel' Hvis det er slik at han bare kan gå ut av livet hennes uten noen konsekvenser mens hun sitter igjen med alt så er det skikkelig trist og urettferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marriet Skrevet 29. mars 2022 #11028 Del Skrevet 29. mars 2022 Chroma skrev (1 time siden): Hvis det er slik at han bare kan gå ut av livet hennes uten noen konsekvenser mens hun sitter igjen med alt så er det skikkelig trist og urettferdig. Hun sitter ikke igjen med alt. I den perioden de har vært et par har alt forsvunnet bit etter bit, ting etter ting. Jeg tror dette kan være hennes sjanse til å fikse seg tilbake jeg. Men det kommer til å både kreve og koste. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne Z Skrevet 29. mars 2022 #11029 Del Skrevet 29. mars 2022 Hva står i innlegget på IG? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 29. mars 2022 #11030 Del Skrevet 29. mars 2022 Marriet skrev (6 minutter siden): Hun sitter ikke igjen med alt. I den perioden de har vært et par har alt forsvunnet bit etter bit, ting etter ting. Jeg tror dette kan være hennes sjanse til å fikse seg tilbake jeg. Men det kommer til å både kreve og koste. Hun sitter jo igjen med «alt», som i all dritten/opprydningen 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 29. mars 2022 #11031 Del Skrevet 29. mars 2022 Trua skrev (1 time siden): Enig og nå sitter hun der uten noe. Trist for barna at hun har stilt seg slik Sånn går det når man tenker mest på seg selv. Ingen oppegående folk henter inn en ny mann i livet så fort når man har ansvar for barn… 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 29. mars 2022 #11032 Del Skrevet 29. mars 2022 Print fra innlegget? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marriet Skrevet 29. mars 2022 #11033 Del Skrevet 29. mars 2022 Stargaze skrev (2 minutter siden): Hun sitter jo igjen med «alt», som i all dritten/opprydningen Men det er jo ikke første gang hun driter seg ut i business, det er jo valg hun selv har tatt. Er helt enig i at hans påvirkning ikke nødvendigvis har vært så heldig, men at hun sliter med butikken nå er ikke hans feil aleine, hvis det er det du sikter til. Og det er hun av de to som har mest erfaring vil jeg tro, så at hun har planlagt dårlig, tatt dårlige valg, elendig strategi osv er på en måte kun en konsekvens av valg hun har stått for. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 29. mars 2022 #11034 Del Skrevet 29. mars 2022 Marriet skrev (1 minutt siden): Men det er jo ikke første gang hun driter seg ut i business, det er jo valg hun selv har tatt. Er helt enig i at hans påvirkning ikke nødvendigvis har vært så heldig, men at hun sliter med butikken nå er ikke hans feil aleine, hvis det er det du sikter til. Og det er hun av de to som har mest erfaring vil jeg tro, så at hun har planlagt dårlig, tatt dårlige valg, elendig strategi osv er på en måte kun en konsekvens av valg hun har stått for. Helt enig! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 29. mars 2022 #11035 Del Skrevet 29. mars 2022 Stargaze skrev (2 minutter siden): Helt enig! Nå er hun jo singel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pakkenellik Skrevet 29. mars 2022 #11036 Del Skrevet 29. mars 2022 Jeg håper ungene slipper å flytte enda en gang nå når hun er singel og må betale husleien alene. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 29. mars 2022 #11037 Del Skrevet 29. mars 2022 Marriet skrev (46 minutter siden): Hun sitter ikke igjen med alt. I den perioden de har vært et par har alt forsvunnet bit etter bit, ting etter ting. Jeg tror dette kan være hennes sjanse til å fikse seg tilbake jeg. Men det kommer til å både kreve og koste. Mente «alt», som i alt som må ryddes opp i og all gjeld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marriet Skrevet 29. mars 2022 #11038 Del Skrevet 29. mars 2022 Chroma skrev (Akkurat nå): Mente «alt», som i alt som må ryddes opp i og all gjeld. Men det ansvaret har hun både med eller uten han uansett. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 29. mars 2022 #11039 Del Skrevet 29. mars 2022 Nå håper jeg hun dropper alt som har med det mannlige kjønn å gjøre i flere år fremover og fokuserer med stable seg selv på beina, få seg utdannelse og jobb. Ta vare på ungene sine, skape trygghet og forutsigbarhet. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 29. mars 2022 #11040 Del Skrevet 29. mars 2022 Hva har hun skrevet da? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg