Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk

Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Aintnofun skrev (2 minutter siden):

Ja, men manglende utdanning er ikke en faktor.

Å jo absolutt i mange tilfeller hvis man skal være noe annet enn arbeidstaker. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aintnofun skrev (28 minutter siden):

Jeg har ikke fullført videregående, men jeg har jo fortsatt en jobb. Ikke bland inn manglende utdanning. Det er mangel på andre ting som er problemet.

Enig med deg. Man kan tilegne seg kompetanse på forretningsdrift uten å ha formell utdanning, men det hjelper lite om man mangler den grunnleggende personlige kompetansen til å drive rettskaffent og etisk. Bygge integritet og omdømme. Det er en stor risiko å mangle personlig kompetanse til å se hva man kan og ikke kan, og bare dure på i egen drømmeverden. Websidene og tilbudet relatert til dem er et godt eksempel på det. Bycamillao-siden er en ubehjelpelig parodi. Mesterweb likeså. At man ikke klarer å se at dette kan vi ikke, er tragisk. 

Jeg er økonom, og kan ikke starte en bedrift som tilbyr ingeniørtjenester. Det er ganske opplagt. Gekko mener åpenbart at han har kompetanse til å tilby webdesign, men viser for all verden f.eks via de to nevnte sidene at det behersker han slettes ikke. Å starte opp virksomhet uten å tenke over hva man har kompetanse på, er i seg selv en farlig inkompetanse. Staaakkars meg når det for ørtiende gang går åt skogen er både patetisk og trist. Lært hjelpesløshet, kalles det. 

• Liker 29
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aintnofun skrev (1 time siden):

Jeg har ikke fullført videregående, men jeg har jo fortsatt en jobb. Ikke bland inn manglende utdanning. Det er mangel på andre ting som er problemet.

Utdanning er i dag uansett en viktig fsktor for å få lønnet arbeid. Man kan fint få jobb uten utdanning. C har jo jobb uten utdanning, men hun har ikke lykkes. Med utdanning ville hun hatt en mye større ballast til de utfordringene det er å drive eget selskap.

Utdanning blir viktigere og viktigere, og de fleste jobber i dag krever minst en bachelor. Det er en grunn til det.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gjøre samme feil igjen og igjen, ikke ha evnen til å lære av det. Gjøre det samme om og om igjen og forvente ett annet resultat. Du trenger ikke så mye utdannelse for å skjønne at det ikke går. Så tror nok ikke utdannelse har noe å si her. Logisk tenking funker godt.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vipser skrev (6 minutter siden):

Nytt instanavn igjen, @ove_camilla 🤔 

Ny «privat» konto?!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vipser skrev (1 time siden):

Hvor mange ganger har hun endret navn på "annonse"-kontoen sin det siste halvåret?

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vipser skrev (9 timer siden):

Og nå heter den plutselig @interiorbyovestad 🤔

Rettelse: Det er visst to forskjellige kontoer. Men begge bytter navn oftere enn det som er normalt. Er det for å skjule seg, eller hva kan det skyldes?

Endret av Lunabelle
La til rettelsen
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fascinerende forretningsdrift🙃 

• Ministjerner har en ikke eksisterende nettbutikk, men har IG-konto
  • Den blury web-siden til Bycamillao med refferanser og dama i gult henviser til en IG som het bycamillao en stund (trøste og bære-kontoen hun alltid har brukt og som en gang for lenge siden het Villapaprika) og som nå heter interiorbyovestad. 

Vi snakker business… her går man på nye smeller men reiser seg på samme vis. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Friluftsdame skrev (2 timer siden):

Fascinerende forretningsdrift🙃 

• Ministjerner har en ikke eksisterende nettbutikk, men har IG-konto
  • Den blury web-siden til Bycamillao med refferanser og dama i gult henviser til en IG som het bycamillao en stund (trøste og bære-kontoen hun alltid har brukt og som en gang for lenge siden het Villapaprika) og som nå heter interiorbyovestad. 

Vi snakker business… her går man på nye smeller men reiser seg på samme vis. 

Drit i å drive forretningen sin på en god måte - det viktigste er å være snill.....jadda.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har VP gravd seg så langt ned nå at det forårsaket jordskjelv i morgentimene? Jeg kjente det hvertfall..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nomore82 skrev (35 minutter siden):

Har VP gravd seg så langt ned nå at det forårsaket jordskjelv i morgentimene? Jeg kjente det hvertfall..

Dette er ikke saklig kritikk 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Keikolina
Mamak skrev (På 21.3.2022 den 13.32):

Nytt navn på ig igjen😅 Å det selges for harde livet. Den stolen har blitt forsøkt solgt flere ganger…. 

ABFBE2B8-D601-4DF3-9EF9-759CA8BADDD3.png

E1B47079-D125-44C4-AFD8-0B9C1B41CCAC.png

Den nedsitti greia burde vært gitt bort gratis 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LudaLi

Men hun selger masse putetrekk fra ministjerner privat. Det startet parallelt med at ministjerner forsvant ? Noen som vet om den gikk konkurs ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamak skrev (2 timer siden):

Men hun selger masse putetrekk fra ministjerner privat. Det startet parallelt med at ministjerner forsvant ? Noen som vet om den gikk konkurs ?

Ministjerner er antatt under enkeltmannsforetaket til Camilla, og SÅVIDT vi vet er hun ikke personlig konkurs.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...