FruRosa Skrevet 18. mars 2022 #10941 Del Skrevet 18. mars 2022 Når man skal selge fottøy bør vel et absolutt minstekrav være å skrive størrelse? 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 18. mars 2022 #10942 Del Skrevet 18. mars 2022 FruRosa skrev (1 minutt siden): Når man skal selge fottøy bør vel et absolutt minstekrav være å skrive størrelse? Utrolig prioritering, Louis Vuitton støvler… Igjen; fint skal det være om halve ræven henger utenfor.. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjærgårds_datter Skrevet 18. mars 2022 #10943 Del Skrevet 18. mars 2022 Er det noen som vet hvilken farge hun har malt med i stua? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 18. mars 2022 #10944 Del Skrevet 18. mars 2022 FruRosa skrev (34 minutter siden): Når man skal selge fottøy bør vel et absolutt minstekrav være å skrive størrelse? Fascinerende. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 18. mars 2022 Forfatter #10945 Del Skrevet 18. mars 2022 FruRosa skrev (3 timer siden): Når man skal selge fottøy bør vel et absolutt minstekrav være å skrive størrelse? Strålende😂 og hvor kom ideen om å selge på IG story fra? Ville tenkt at Finn var en bedre salgskanal. Men jo, tenker jeg forstår hvorfor. 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 18. mars 2022 #10946 Del Skrevet 18. mars 2022 (endret) Jeg finner ikke Ministjerner lenger ... Edit: kommer ikke inn via FB eller IG heller. Endret 18. mars 2022 av FruRosa Lagt til tekst 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 18. mars 2022 #10947 Del Skrevet 18. mars 2022 Og ny oppfordring fra VP om å være snill ... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 18. mars 2022 #10948 Del Skrevet 18. mars 2022 Reklame, salg og personlig klaging om sykdom i en skjønn forening. For en tragedie å være vitne til!! 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moroklompen Skrevet 18. mars 2022 #10949 Del Skrevet 18. mars 2022 FruRosa skrev (23 minutter siden): Og ny oppfordring fra VP om å være snill ... Kan forsåvidt være enig i det hun skriver. Problemet derimot, er at det ikke er «snilt» å ta betalt for produkter kunder ikke mottar. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 18. mars 2022 #10950 Del Skrevet 18. mars 2022 FruRosa skrev (51 minutter siden): Jeg finner ikke Ministjerner lenger ... Edit: kommer ikke inn via FB eller IG heller. Får det samme her 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 18. mars 2022 #10951 Del Skrevet 18. mars 2022 Nettsiden gikk vel i svart for ca fem måneder siden og. Tilfeldigvis. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 18. mars 2022 #10952 Del Skrevet 18. mars 2022 Hennes norske domenenavn er alle utløpt eller går i dns fail. Unntatt mesterweb.no , merkelig nok. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann-cathrin Skrevet 18. mars 2022 #10953 Del Skrevet 18. mars 2022 FruRosa skrev (3 timer siden): Og ny oppfordring fra VP om å være snill ... Ja det hadde vel ikke skadet noen av dere og prøvd det, kanskje dere hadde blitt positivt overrrasket👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Griffin87 Skrevet 19. mars 2022 #10954 Del Skrevet 19. mars 2022 Det er fascinerende å se hvor forbanna og irriterte Camilla og de andre involverte blir, når deres "samarbeidspartnere" ikke stiller opp som de forventer- når feks noen brekker ett bein. Men de klarer ikke å sette seg inn i situasjonen til sine egne kunder 🤔 31 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 19. mars 2022 #10955 Del Skrevet 19. mars 2022 Griffin87 skrev (7 minutter siden): Det er fascinerende å se hvor forbanna og irriterte Camilla og de andre involverte blir, når deres "samarbeidspartnere" ikke stiller opp som de forventer- når feks noen brekker ett bein. Men de klarer ikke å sette seg inn i situasjonen til sine egne kunder 🤔 Nettopp! Og så spille offer når folk er «slemme». At hun ikke ser selv at disse tragiske, personlige innleggene bare ødelegger enda mer for henne. Men det er nok flere faktorer som spiller inn, hun lever i en liten boble, har ingen formell utdannelse (ikke fullført vidg en gang) og hun klarer ikke å lære av tidligere feil. Dette er ikke spekulasjoner, men fakta. I tillegg fikk hun en på laget som også har manglende utdanning og kompetanse på området. Det krever kompetanse om økonomi, markedsføring, logistikk og kundebehandling for å lykkes med en god nettbutikk. Mange gjør jo noen feil underveis, men lærer av det. Disse gjør de samme feilene oppatt og oppatt. Ferier, merkeklær og flotte biler inn og ut blir jo bare helt patetisk.. 21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Griffin87 Skrevet 19. mars 2022 #10956 Del Skrevet 19. mars 2022 Stargaze skrev (3 minutter siden): Nettopp! Og så spille offer når folk er «slemme». At hun ikke ser selv at disse tragiske, personlige innleggene bare ødelegger enda mer for henne. Men det er nok flere faktorer som spiller inn, hun lever i en liten boble, har ingen formell utdannelse (ikke fullført vidg en gang) og hun klarer ikke å lære av tidligere feil. Dette er ikke spekulasjoner, men fakta. I tillegg fikk hun en på laget som også har manglende utdanning og kompetanse på området. Det krever kompetanse om økonomi, markedsføring, logistikk og kundebehandling for å lykkes med en god nettbutikk. Mange gjør jo noen feil underveis, men lærer av det. Disse gjør de samme feilene oppatt og oppatt. Ferier, merkeklær og flotte biler inn og ut blir jo bare helt patetisk.. Ja, det store problemet her er jo at hun omgir seg kun med folk som er av samme slag som henne. Som bygger opp under hennes illusjoner. Alle som forsøker å snakke noe fornuftig der, forsvinner fort fra hennes omgangskrets. Men, når man har mistet hus og hjem, x antall konkurser, så MÅ man vel innerst inne forstå at man driver med noe man ikke er god på??? 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 19. mars 2022 #10957 Del Skrevet 19. mars 2022 (endret) Stargaze skrev (10 minutter siden): Nettopp! Og så spille offer når folk er «slemme». At hun ikke ser selv at disse tragiske, personlige innleggene bare ødelegger enda mer for henne. Men det er nok flere faktorer som spiller inn, hun lever i en liten boble, har ingen formell utdannelse (ikke fullført vidg en gang) og hun klarer ikke å lære av tidligere feil. Dette er ikke spekulasjoner, men fakta. I tillegg fikk hun en på laget som også har manglende utdanning og kompetanse på området. Det krever kompetanse om økonomi, markedsføring, logistikk og kundebehandling for å lykkes med en god nettbutikk. Mange gjør jo noen feil underveis, men lærer av det. Disse gjør de samme feilene oppatt og oppatt. Ferier, merkeklær og flotte biler inn og ut blir jo bare helt patetisk.. Jeg har ikke fullført videregående, men jeg har jo fortsatt en jobb. Ikke bland inn manglende utdanning. Det er mangel på andre ting som er problemet. Endret 19. mars 2022 av Aintnofun 17 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 19. mars 2022 #10958 Del Skrevet 19. mars 2022 Aintnofun skrev (16 minutter siden): Jeg har ikke fullført videregående, men jeg har jo fortsatt en jobb. Ikke bland inn manglende utdanning. Det er mangel på andre ting som er problemet. Jeg sa: blant flere faktorer, hvis du leste igjennom. Ikke bare en ting. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 19. mars 2022 #10959 Del Skrevet 19. mars 2022 Stargaze skrev (1 minutt siden): Jeg sa: blant flere faktorer, hvis du leste igjennom. Ikke bare en ting. Ja, men manglende utdanning er ikke en faktor. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 19. mars 2022 #10960 Del Skrevet 19. mars 2022 Aintnofun skrev (19 minutter siden): Jeg har ikke fullført videregående, men jeg har jo fortsatt en jobb. Ikke bland inn manglende utdanning. Det er mangel på andre ting som er problemet. Aintnofun skrev (Akkurat nå): Ja, men manglende utdanning er ikke en faktor. Manglende utdanning er absolutt en faktor. Men det er ikke den eneste, eller avgjørende. Det er flere i dag som lykkes til tross for manglende eller dårlig utdanning. Det betyr ikke at utdanning ikke er viktig. 29 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg