Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk

Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Når man skal selge fottøy bør vel et absolutt minstekrav være å skrive størrelse?

Screenshot_20220318-134321_Instagram.jpg

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FruRosa skrev (1 minutt siden):

Når man skal selge fottøy bør vel et absolutt minstekrav være å skrive størrelse?

Utrolig prioritering, Louis Vuitton støvler…

Igjen; fint skal det være om halve ræven henger utenfor..

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (34 minutter siden):

Fascinerende.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (3 timer siden):

Strålende😂 og hvor kom ideen om å selge på IG story fra? Ville tenkt at Finn var en bedre salgskanal. Men jo, tenker jeg forstår hvorfor. 

• Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner ikke Ministjerner lenger ...

Edit: kommer ikke inn via FB eller IG heller.

Screenshot_20220318-192259_Chrome.jpg

Endret av FruRosa
Lagt til tekst
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reklame, salg og personlig klaging om sykdom i en skjønn forening. For en tragedie å være vitne til!!

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (23 minutter siden):

Og ny oppfordring fra VP om å være snill ...

Screenshot_20220318-192953_Instagram.jpg

Kan forsåvidt være enig i det hun skriver.

Problemet derimot, er at det ikke er «snilt» å ta betalt for produkter kunder ikke mottar.

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (51 minutter siden):

Jeg finner ikke Ministjerner lenger ...

Edit: kommer ikke inn via FB eller IG heller.

Screenshot_20220318-192259_Chrome.jpg

Får det samme her

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hennes norske domenenavn er alle utløpt eller går i dns fail.

Unntatt mesterweb.no , merkelig nok.

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (3 timer siden):

Og ny oppfordring fra VP om å være snill ...

Screenshot_20220318-192953_Instagram.jpg

Ja det hadde vel ikke skadet noen av dere og prøvd det, kanskje dere hadde blitt positivt overrrasket👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er fascinerende å se hvor forbanna og irriterte Camilla og de andre involverte blir, når deres "samarbeidspartnere" ikke stiller opp som de forventer- når feks noen brekker ett bein. Men de klarer ikke å sette seg inn i situasjonen til sine egne kunder 🤔

• Liker 31
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Griffin87 skrev (7 minutter siden):

Det er fascinerende å se hvor forbanna og irriterte Camilla og de andre involverte blir, når deres "samarbeidspartnere" ikke stiller opp som de forventer- når feks noen brekker ett bein. Men de klarer ikke å sette seg inn i situasjonen til sine egne kunder 🤔

Nettopp! Og så spille offer når folk er «slemme». 
At hun ikke ser selv at disse tragiske, personlige innleggene bare ødelegger enda mer for henne.

Men det er nok flere faktorer som spiller inn, hun lever i en liten boble, har ingen formell utdannelse (ikke fullført vidg en gang) og hun klarer ikke å lære av tidligere feil. Dette er ikke spekulasjoner, men fakta.

I tillegg fikk hun en på laget som også har manglende utdanning og kompetanse på området.

Det krever kompetanse om økonomi, markedsføring, logistikk og kundebehandling for å lykkes med en god nettbutikk. Mange gjør jo noen feil underveis, men lærer av det. Disse gjør de samme feilene oppatt og oppatt.

Ferier, merkeklær og flotte biler inn og ut blir jo bare helt patetisk..

• Liker 21
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (3 minutter siden):

At hun ikke ser selv at disse tragiske, personlige innleggene bare ødelegger enda mer for henne.

Men det er nok flere faktorer som spiller inn, hun lever i en liten boble, har ingen formell utdannelse (ikke fullført vidg en gang) og hun klarer ikke å lære av tidligere feil. Dette er ikke spekulasjoner, men fakta.

I tillegg fikk hun en på laget som også har manglende utdanning og kompetanse på området.

Det krever kompetanse om økonomi, markedsføring, logistikk og kundebehandling for å lykkes med en god nettbutikk. Mange gjør jo noen feil underveis, men lærer av det. Disse gjør de samme feilene oppatt og oppatt.

Ja, det store problemet her er jo at hun omgir seg kun med folk som er av samme slag som henne. Som bygger opp under hennes illusjoner. Alle som forsøker å snakke noe fornuftig der, forsvinner fort fra hennes omgangskrets. 

Men, når man har mistet hus og hjem, x antall konkurser, så MÅ man vel innerst inne forstå at man driver med noe man ikke er god på??? 

• Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stargaze skrev (10 minutter siden):

Jeg har ikke fullført videregående, men jeg har jo fortsatt en jobb. Ikke bland inn manglende utdanning. Det er mangel på andre ting som er problemet.

Endret av Aintnofun
  • Liker 17
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aintnofun skrev (16 minutter siden):

Jeg har ikke fullført videregående, men jeg har jo fortsatt en jobb. Ikke bland inn manglende utdanning. Det er mangel på andre ting som er problemet.

Jeg sa: blant flere faktorer, hvis du leste igjennom. Ikke bare en ting.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (1 minutt siden):

Jeg sa: blant flere faktorer, hvis du leste igjennom. Ikke bare en ting.

Ja, men manglende utdanning er ikke en faktor.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aintnofun skrev (19 minutter siden):

Aintnofun skrev (Akkurat nå):

Ja, men manglende utdanning er ikke en faktor.

Manglende utdanning er absolutt en faktor. Men det er ikke den eneste, eller avgjørende.

Det er flere i dag som lykkes til tross for manglende eller dårlig utdanning. Det betyr ikke at utdanning ikke er viktig.

• Liker 29
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...