Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk

Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Gjest LudaLi
Inga-pinga skrev (15 timer siden):

Er nettbutikken aktiv? Ser ut som alt er på salg, ingen oppdateringer på Instagram. Og dette ville Hankø vise fram hos seg? 

Dårlig reklame for hotellet i så fall…. Virker ikke som det kommer nye varer i butikken. Ikke var det julevarer i desember heller. Hun legger aldri ut noe om butikken heller. Det er nok bare et spørsmål om tid før den er konkurs vel? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cookie123 skrev (26 minutter siden):

Har hun skrevet noe om hva det var som feilet/feiler henne? 

Ikke som jeg har sett og ikke har vi noe med det heller.. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aidensfield skrev (1 time siden):

Ikke som jeg har sett og ikke har vi noe med det heller.. 

men vi har noe med barnet hennes i bleia eller at hun krangler med samboeren sin? Hadde ikke akkurat vært utypisk for henne å dele ting av så privat karakter - men det gjør hun selvsagt ikke (av helt åpenbare grunner).

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookie123 skrev (1 time siden):

Har hun skrevet noe om hva det var som feilet/feiler henne? 

Hun har delt akuratt nok til å skape blest og spekulasjoner omkring seg selv. I kjent stil. Og - så lenge det ikke gjelder barna som blir eksponert over en lav sko holdes kortene tett til brystet når det gjelder de voksne. Ikke så viktig med barna si. 

• Liker 23
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amaryllish skrev (2 timer siden):

men vi har noe med barnet hennes i bleia eller at hun krangler med samboeren sin? Hadde ikke akkurat vært utypisk for henne å dele ting av så privat karakter - men det gjør hun selvsagt ikke (av helt åpenbare grunner).

Jeg er stor motstander av eksponering av barna.. Å utenom det så gir jeg blanke i om hva som feiler henne

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uproffesjonaliteten er uansett tatt til nok et lavmål nå. Ikke lett å skape gode kunderelasjoner, og fremstå som en seriøs bedriftseier,  slik hun holder på.

Min mann driver en butikk, riktignok med helt andre produkter, men blant annet basert på god bruk av Insta. 
Hvis han hadde drevet og lagt ut sånne ting som hun gjør, både av barn og nå sist med bilde fra sykehussenga, så tror jeg ikke han hadde hatt en kunde igjen. 
Han hadde blitt sett på som meget useriøs. 
Forstår ikke litt en gang hvorfor hun deler sånne ting.

På en lukket konto for familie og venner, ja kanskje.
Åpen bedriftskonto (av og til lukket🙄) - absolutt nei.
Rart de ikke lærer. 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (4 timer siden):

Merkelig bedrift som stenger og åpner instagram hele tiden. 

Det er i hvertfall ikke en mye seriøs bedrift. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LudaLi

Men hun har byttet navn på insta igjen, det er forøvrig en stund siden det… Hun heter ikke byCamilla O.
Hoppet ut av den sykesenga, der hun var preget av alvorlig sykdom. Såpass alvorlig at «livet aldri blir det samme igjen». Ulv ulv, forteller a men ikke b. Men å eksponere barna i alle mulig settinger det kan hun. Ministjerner markedsføres aldri på insta lenger i hvert fall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LudaLi
Friluftsdame skrev (2 timer siden):

Joda, men Paprika har god tradisjon for å være aldeles fryktelig dårlig😊  https://www.klikk.no/helse/jeg-var-sa-dehydrert-at-jeg-besvimte-og-slo-hodet-i-kjokkenbenken-4578729

Alt er mye verre for henne. Hun må ha et enormt behov for oppmerksomhet? Jeg har vært kjempe dårlig i alle mine graviditeter selv. Men har ikke vært i behov for å syte av den grunn. Å i hvert fall ikke gå til media med det 😅 Storm i et vannglass heter det der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamak skrev (30 minutter siden):

Alt er mye verre for henne. Hun må ha et enormt behov for oppmerksomhet? Jeg har vært kjempe dårlig i alle mine graviditeter selv. Men har ikke vært i behov for å syte av den grunn. Å i hvert fall ikke gå til media med det 😅 Storm i et vannglass heter det der!

Det er INGENTING som er logisk av det hun sier. Og hun overdriver enormt, både på egne og barnas vegne. Er trist å se på, og som du sier, hun må ha ett enormt behov for oppmerksomhet. Hun lever nok i en annen virkelighet enn oss - hvor "vi" er slemme, og hun er snill og grei og gjør aldri noe galt. Det virker som hun oppriktig mener at det å kjøre bedrift på bedrift i grøfta, hvor andre mennesker taper penger - er en helt legitim måte å tjene til livets opphold. Jeg vet ikke hva som må til for at hun skal forstå realiteten, men både hun og "ektemannen" trenger en skikkelig oppvekker. 

• Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Griffin87 skrev (22 timer siden):

Det er INGENTING som er logisk av det hun sier. Og hun overdriver enormt, både på egne og barnas vegne. Er trist å se på, og som du sier, hun må ha ett enormt behov for oppmerksomhet. Hun lever nok i en annen virkelighet enn oss - hvor "vi" er slemme, og hun er snill og grei og gjør aldri noe galt. Det virker som hun oppriktig mener at det å kjøre bedrift på bedrift i grøfta, hvor andre mennesker taper penger - er en helt legitim måte å tjene til livets opphold. Jeg vet ikke hva som må til for at hun skal forstå realiteten, men både hun og "ektemannen" trenger en skikkelig oppvekker. 

Jeg vil jo si at det er hun som er slem, som svindler folk.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Arkin skrev (11 minutter siden):

Noen som har vært på Hankø i dag? 

Ja, det lurer jeg på også, men for alt hva vi vet så er det ikke sikkert at grønnsakene har vært der heller 😛

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkin skrev (40 minutter siden):

Hvorfor drar folk her ned dit? For å lage kvalm for henne? For og lage kvalm som også vil berøre andre? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkin skrev (40 minutter siden):

Sjekka instaen til hotellet - ikke ett innlegg om arrangementet siden 4 februar (eller om noe annet forøvrig) og ingenting knyttet til arrangementet er lagt ut på story. Ikke akkurat så ramme på markedsføring på Hankø tydeligvis🤪

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...