Stargaze Skrevet 5. mars 2022 #10821 Del Skrevet 5. mars 2022 Sialove skrev (2 minutter siden): Hva om de ikke vet hva som feiler henne? Man tar jo MR for å finne svar, de vet bare at det er alvorlig, men ikke hvor alvorlig? Men hvorfor i all verden skal de dele det??? . På en (nå) åpen bedriftskonto… Keep it in the family 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Røkelse Skrevet 5. mars 2022 #10822 Del Skrevet 5. mars 2022 Bor hun fortsatt i andre etasje hos foreldrene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 5. mars 2022 #10823 Del Skrevet 5. mars 2022 Røkelse skrev (1 minutt siden): Bor hun fortsatt i andre etasje hos foreldrene? Nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 5. mars 2022 #10824 Del Skrevet 5. mars 2022 Hevder hun at hun er alvorlig syk, altså bruker de ordene? Håper ikke det er noe langvarig. God bedring til Camilla 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 5. mars 2022 #10825 Del Skrevet 5. mars 2022 Klump skrev (Akkurat nå): Hevder hun at hun er alvorlig syk, altså bruker de ordene? Håper ikke det er noe langvarig. God bedring til Camilla Hennes «mann» la i natt ut at hun var alvorlig syk. Dette er nå slettet og erstattet med en aldri så liten boomerang snutt av inngangspartiet til sykehuset. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fullrulle Skrevet 5. mars 2022 #10826 Del Skrevet 5. mars 2022 Hvis hun ikke vil ha spekulasjon og vil være i fred så er oppskriften enkel, la være å legge ut A uten å si B til tusenvis av følgere. Det er ikke rakettforskning og hun er ikke mindreårig, men har derimot vært i gamet lenge nok til å vite med 100% sikkerhet at dette vil bli spekulert i. Hun er blogger med master i klickbait, ikke en uviten sjel om hvordan some fungerer. 29 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 5. mars 2022 #10827 Del Skrevet 5. mars 2022 Konditor Larsen skrev (2 minutter siden): Og det gir dere, noen av dere, rett til å tro hun ikke er på sykehus, at det ikke er C som er innlagt. Historien deres legger opp til det. Som man sår høster man som det heter. De lever av spekulasjoner, oppmerksomhet og følgere. Uten alt dette hadde kontoene vært verdiløse. Tomme. Blanke. Et voksent menneske med normale tankemønster ønsker ikke at folk rundt en spekulerer i ens liv. Når det da skjer noe dramatisk/sykdom så pleier altså de fleste å enten holde kjeft (ikke legge ut noe) eller legge ut en oppklarende «dette har skjedd og det går bra» innlegg. Og hvorfor gjør en det siste? Fordi man ønsker ikke at folk spekulerer i hvor alvorlig det er, hva har skjedd, hvem er påvirket og hva skjer fremover. Dette er ikke noe folk flest ønsker. I tillegg er det veldig få som ønsker at familie og venner rundt skal få masse spørsmål rundt det fra en drøss med folk. Er det ille/alvorlig så ha de nærmeste nok med å håndtere det som har skjedd og å støtte den direkte berørte. Jeg har selv både vært utsatt for alvorlige hendelser og vært pårørende når det har skjedd med andre. Spørsmål og telefoner fra familie og venner er både krevende og tidkrevende. Og hver samtale tar fokus bort fra den som er syk. Hva gjør disse to? Bilde hvor en liten del av ei sykeseng er synlig med en tekst som gir masse grobunn for spekulasjoner og spørsmål. De har altså lagt opp til det selv. 27 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne Z Skrevet 5. mars 2022 #10828 Del Skrevet 5. mars 2022 Om min mann var alvorlig syk hadde jeg ikke hatt fokus på å filme inngangen og legge ut på insta før jeg gikk inn på sykehuset 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 5. mars 2022 #10829 Del Skrevet 5. mars 2022 Sialove skrev (15 minutter siden): Sammenligner du Telenor og en liten instaprofil fra Fredrikstad ? På ingen måte i størrelse nei. Men å opptre profesjonelt i sosiale medier bør man gjøre uavhengig av om man er liten eller stor. 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 5. mars 2022 #10830 Del Skrevet 5. mars 2022 Av hensyn til mindreårige men som er store nok til å lese denne tråden, bør man muligens moderere seg når det gjelder måten dette blir omtalt på? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fullrulle Skrevet 5. mars 2022 #10831 Del Skrevet 5. mars 2022 (endret) Lill skrev (7 minutter siden): Av hensyn til mindreårige men som er store nok til å lese denne tråden, bør man muligens moderere seg når det gjelder måten dette blir omtalt på? Det er vel strengt tatt moren selv sitt ansvar å tenke på denne konsekvensen? Endret 5. mars 2022 av Fullrulle 29 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 5. mars 2022 #10832 Del Skrevet 5. mars 2022 Fullrulle skrev (3 minutter siden): Det er vel strengt tatt moren selv sitt ansvar å tenke på denne konsekvensen? Klart det er det. Men vi trenge ikke å fyre opp under dårlige avgjørelser fra mor sin side. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 5. mars 2022 #10833 Del Skrevet 5. mars 2022 GulleGull skrev (57 minutter siden): veldig unødvendig når man ber folk la vær. Hva er poenget med det tenker jeg, kommer sikker mer info om det er det noe spesielt. Er man «redd» det er for oppmerksomhet og klikk, så er det faktisk bedre å ikke spekulere rundt det på div forum. Ønsker Camilla god bedring🙏🏻 Om en ikke ønsker synsing, lar man vær å eksponere! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 5. mars 2022 #10834 Del Skrevet 5. mars 2022 Fjugur skrev (4 minutter siden): Om en ikke ønsker synsing, lar man vær å eksponere! Jeg er ganske uenig når det kommer til synsing om sykdom når folk er innlagt på sykehus -da bør man, selvom noen «legger opp til det» klare å la vær -min egen personlige overbevisning. Siste jeg legger ut om dette -vil ikke være med å hause opp tråden. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 5. mars 2022 #10835 Del Skrevet 5. mars 2022 Jeg er stor motstander av denne eksponering av barna.. Å ja de har ropt ulv ulv mange nok ganger men kan vi ikke bare slutte og spekulere i hva det er som er galt? Innen helgen er over så forundrer det meg ikke om noen skriver at de har sjekket med sykehuset om hun ligger der Eller ikke 😔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 5. mars 2022 Forfatter #10836 Del Skrevet 5. mars 2022 Minipilla skrev (3 timer siden): Hennes «mann» la i natt ut at hun var alvorlig syk. Dette er nå slettet og erstattet med en aldri så liten boomerang snutt av inngangspartiet til sykehuset. 😱 han fornekter seg ikke… 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 5. mars 2022 Forfatter #10837 Del Skrevet 5. mars 2022 Aidensfield skrev (4 minutter siden): Jeg er stor motstander av denne eksponering av barna.. Å ja de har ropt ulv ulv mange nok ganger men kan vi ikke bare slutte og spekulere i hva det er som er galt? Innen helgen er over så forundrer det meg ikke om noen skriver at de har sjekket med sykehuset om hun ligger der Eller ikke 😔 Håper inderlig at du tar feil. Og sykehuset har heldigvis taushetsplikt. Så vil jeg legge til at det faktisk er de to selv, i velkjent stil, som bidrar til diskusjon. Det synes jeg dessverre ikke er overraskende, men det er veldig drøyt. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 5. mars 2022 #10838 Del Skrevet 5. mars 2022 (endret) Friluftsdame skrev (1 time siden): Håper inderlig at du tar feil. Og sykehuset har heldigvis taushetsplikt. Så vil jeg legge til at det faktisk er de to selv, i velkjent stil, som bidrar til diskusjon. Det synes jeg dessverre ikke er overraskende, men det er veldig drøyt. Ja de er helt klart seg selv og takke. Mener allikevel at de skal nå få være i fred. Hva om det virkelig er noe galt? Er tross alt barn inn i bilde og to av de store nok til og lese her inne. Endret 5. mars 2022 av Aidensfield 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sialove Skrevet 5. mars 2022 #10839 Del Skrevet 5. mars 2022 Hanne Z skrev (4 timer siden): Om min mann var alvorlig syk hadde jeg ikke hatt fokus på å filme inngangen og legge ut på insta før jeg gikk inn på sykehuset Hvem bryr seg om hva du hadde gjort, sånn helt oppriktig. Og ingen har spurt om det 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 5. mars 2022 #10840 Del Skrevet 5. mars 2022 Tråden er ryddet for spekulasjoner, brukerdebatt, persondebatt og avsporing. Sol, admin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg