Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk

Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Gjest Keikolina
Konditor Larsen skrev (10 timer siden):

Hun er på sykehus, hun sier hun ikke har det bra og skal på  MR  i dag.Da er det i mitt hode greit å ikke diskutere syk, ikke syk, sykehus, ikke sykehus. La tråden hvile litt, foreslår jeg. 

Da holder hun kjeft da, bare oppmerksomhet syke på sånne personer.

Var på mr jeg også la det ikke ut noe sted.

Endret av Keikolina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Keikolina skrev (2 timer siden):

Var på mr jeg også la det ikke ut noe sted.

Jeg også. Forrige uke. Men jeg la det ikke ut på Instagram, selv om den er lukket og med veeeeldig få følgere. 
Å legge et sånt innlegg på en firmakonto (om den da er det denne uken) blir bare helt feil. Men det overrasker jo ikke, hun bare må lage litt drama og skaffe seg oppmerksomhet.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har ikke skrevet at det er hun som skal ta mr, bare at det skal tas mr. Hun har heller ikke skrevet at hun er innlagt på sykehus. Hvis man skal lese teksten. Sist jeg skrev dette ble det sletter av moderator. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K bekrefter at C er alvorlig syk. Så synes man skal være forsiktige med hva man skriver. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mina 2 skrev (2 timer siden):

K bekrefter at C er alvorlig syk. Så synes man skal være forsiktige med hva man skriver. 

Hvor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luckie skrev (8 minutter siden):

Hvor?

På hans snap eller på storyen på insta. Husker ikke hvem av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mina 2 skrev (1 minutt siden):

På hans snap eller på storyen på insta. Husker ikke hvem av dem.

Insta på storyen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Konditor Larsen

Nå må «tvilen komme tiltalte til gode», slutte å spekulere i andres elendighet. 
Hva hvis C er syk….. vi vet ingenting - det er faktisk ubehagelig å lese det enkelte av dere skriver. 
Hvis det er sånn at dette ikke er så alvorlig, men litt overdrevet  så er det like forbanna ubehagelig å lese iom at ingen visste noe da de skrev.

I mange tråder er det berettiget kritikk mot bloggere, også i denne tråden, men ikke akkurat hvis det er sykdom.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konditor Larsen skrev (2 minutter siden):

Nå må «tvilen komme tiltalte til gode», slutte å spekulere i andres elendighet. 
Hva hvis C er syk….. vi vet ingenting - det er faktisk ubehagelig å lese det enkelte av dere skriver. 
Hvis det er sånn at dette ikke er så alvorlig, men litt overdrevet  så er det like forbanna ubehagelig å lese iom at ingen visste noe da de skrev.

I mange tråder er det berettiget kritikk mot bloggere, også i denne tråden, men ikke akkurat hvis det er sykdom.  

Hun kunne jo bare holdt kjeft om at hun var på sykehus/syk hvis hun ikke ønsket noe oppstuss rundt det. 

• Liker 36
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (11 minutter siden):

All den tid "sykdommen" blir eksponert i media, må det da være rom for både synsing og mening.... 

veldig unødvendig når man ber folk la vær. Hva er poenget med det tenker jeg, kommer sikker mer info om det er det noe spesielt. Er man «redd» det er for oppmerksomhet og klikk, så er det faktisk bedre å ikke spekulere rundt det på div forum. Ønsker Camilla god bedring🙏🏻

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (3 minutter siden):

Hun kunne jo bare holdt kjeft om at hun var på sykehus/syk hvis hun ikke ønsket noe oppstuss rundt det. 

Enten latt vær å fortelle om sykdom/sykehus, eller faktisk fortalt hva som er problemet.

Som flere har skrevet; det som postes nå, både fra henne og Gekko, er jo å be om spekulasjoner.

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (3 minutter siden):

veldig unødvendig når man ber folk la vær. Hva er poenget med det tenker jeg, kommer sikker mer info om det er det noe spesielt. Er man «redd» det er for oppmerksomhet og klikk, så er det faktisk bedre å ikke spekulere rundt det på div forum. Ønsker Camilla god bedring🙏🏻

Men hadde de ikke lagt ut om det, så hadde det ikke vært noe å diskutere. Problem solved. Ser du Telenor feks legger ut på instagramkontoen sin at noen er syke? Tror ikke det gitt.

• Liker 27
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (1 minutt siden):

Men hadde de ikke lagt ut om det, så hadde det ikke vært noe å diskutere. Problem solved. Ser du Telenor feks legger ut på instagramkontoen sin at noen er syke? Tror ikke det gitt.

Ser hvor du vil -men det kan ikke sammenlignes på den måten.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GulleGull skrev (2 minutter siden):

Hvorfor kan det ikke det? Hun har en BEDRIFTSKONTO på Instagram. 

• Liker 23
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (8 minutter siden):

Enten latt vær å fortelle om sykdom/sykehus, eller faktisk fortalt hva som er problemet.

Som flere har skrevet; det som postes nå, både fra henne og Gekko, er jo å be om spekulasjoner.

Ja, kanskje det, men da trengs det ikke å spekulere når det gjelder sykdom

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (3 minutter siden):

Fordi Telenor er profesjonelle. Cs «firma» er ikke det.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Konditor Larsen
Nussepus skrev (15 minutter siden):

Og det gir dere, noen av dere, rett til å tro hun ikke er på sykehus, at det ikke er C som er innlagt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (2 minutter siden):

Hvorfor kan det ikke det? Hun har en BEDRIFTSKONTO på Instagram. 

1. kanskje greit å informere hvorfor det er så stille

2. Div andre influensere legger jo også ut info om sykdom, at de blir borte en stund etc på sine profiler på insta. Det er vel naturlig at det legges ut på den også?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (2 minutter siden):

Fordi Telenor er profesjonelle. Cs «firma» er ikke det.

Sammenligner du Telenor og en liten instaprofil fra Fredrikstad ?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (13 minutter siden):

Hva om de ikke vet hva som feiler henne? Man tar jo MR for å finne svar, de vet bare at det er alvorlig, men ikke hvor alvorlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...