Luckie Skrevet 18. februar 2022 #10661 Del Skrevet 18. februar 2022 C har «sparket lister og malt». Håper hun ikke har sparket de for langt da. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 18. februar 2022 #10662 Del Skrevet 18. februar 2022 Jeg undrer meg over hva de lever av og hvordan de får til å leve slik uten fast jobb. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 18. februar 2022 #10663 Del Skrevet 18. februar 2022 Tråden er ryddet for avsporing og spekulasjoner. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LudaLi Skrevet 18. februar 2022 #10664 Del Skrevet 18. februar 2022 Kanderehjelpe skrev (23 timer siden): «Setter hun ikke sammen» huset til samarbeidspartneren? To stylister som driver eget selskap, og har drevet med det i over ti år? Som har over 40k «følgere» Skulle tro det var en lek med to så drevne damer. God reklame ville vært…. Mye inspo bilder, effektivitet, og noe nyskapende… Nå har de muligheten til å vise seg fram, men nei… med en nettside som har «lånt» bilder fra nett (et aldri så lite Google reverse image søk viser at disse bildene er noen andre sine) for å promotere stylingen de har jobbet med de siste ti årene… eller, tre fire nærbilder fra eget hus… ikke ett eneste oppdrag med bilde fra disse ti årene med bilde fra ekte kunder. Løyet på seg et samarbeid med kjent kjøkkenleverandør. Et innlegg med stikkontakter om «hvor mye dette tærer på psyken» er ikke inspirerende for noen. Og hvor er linken til rekken med kjente samarbeids partnere som vil ta reisen sammen med meg? Og hva er de kjent for? Og om jeg ringer kundeservice? Må jeg da snakke med et fyllesvin? Som han kalles av en av sine samarbeidspartnere? Der ga du meg dagens latterkrampe😅😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 18. februar 2022 #10665 Del Skrevet 18. februar 2022 "De det nå jeg skal grine" ... 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 18. februar 2022 #10666 Del Skrevet 18. februar 2022 Hvorfor skal de grine? Fordi de ikke evner å ha papir under malingsbøttene??? 30 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 19. februar 2022 #10667 Del Skrevet 19. februar 2022 Hvor pusses det opp? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Queen Skrevet 19. februar 2022 #10668 Del Skrevet 19. februar 2022 Ser ut som det er hjemme hos CØ... Er jo ikke lenge siden alt skulle være mørkt, nå skal alt være lyst 🤷 må være slitsomt å aldri være fornøyd med hjemmet sitt. 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 19. februar 2022 #10669 Del Skrevet 19. februar 2022 Kan jo hende hun hadde blitt fornøyd om hun faktisk klarte å bytte litt stil for en gangs skyld. Alt ser jo likt ut. Uansett hvor mye hun pusser opp. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 19. februar 2022 #10670 Del Skrevet 19. februar 2022 Xstrella skrev (31 minutter siden): Hvor pusses det opp? I den boligen de leier. 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Queen Skrevet 19. februar 2022 #10671 Del Skrevet 19. februar 2022 CØ må virkelig ha jobbet hardt og hatt mange oppdrag i å puffe puter! Sjekk story på insta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 19. februar 2022 #10672 Del Skrevet 19. februar 2022 The Queen skrev (45 minutter siden): CØ må virkelig ha jobbet hardt og hatt mange oppdrag i å puffe puter! Sjekk story på insta Hva da mener du? Teddyvesken fra Day? Eller bilen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 19. februar 2022 #10673 Del Skrevet 19. februar 2022 The Queen skrev (45 minutter siden): CØ må virkelig ha jobbet hardt og hatt mange oppdrag i å puffe puter! Sjekk story på insta Hun har stengt. Litt merkelig om det er firmakonto. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Queen Skrevet 19. februar 2022 #10674 Del Skrevet 19. februar 2022 loffen skrev (6 minutter siden): Hva da mener du? Teddyvesken fra Day? Eller bilen? Bilen.. ser jeg ikke fikk det med i teksten 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 19. februar 2022 #10675 Del Skrevet 19. februar 2022 The Queen skrev (Akkurat nå): Bilen.. ser jeg ikke fikk det med i teksten Ah. Jeg lurte på hva slags bil det var. Ser det ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Queen Skrevet 19. februar 2022 #10676 Del Skrevet 19. februar 2022 loffen skrev (6 minutter siden): Ah. Jeg lurte på hva slags bil det var. Ser det ikke. Er vel flau over merket ettersom det ikke er Tesla 🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 19. februar 2022 #10677 Del Skrevet 19. februar 2022 The Queen skrev (3 timer siden): CØ må virkelig ha jobbet hardt og hatt mange oppdrag i å puffe puter! Sjekk story på insta Hun har ikke åpen konto, og hun hadde ikke fått klikk fra meg om hun hadde. Veldig fint om du kan forklare eller beskrive, i stedet for å lokke folk til instaen hennes. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frublå Skrevet 19. februar 2022 #10678 Del Skrevet 19. februar 2022 The Queen skrev (2 timer siden): Er vel flau over merket ettersom det ikke er Tesla 🙈 Er en Renault Zoe 😂😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 19. februar 2022 #10679 Del Skrevet 19. februar 2022 Tror det er Renault Captur. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 19. februar 2022 Forfatter #10680 Del Skrevet 19. februar 2022 Såvidt jeg kan forstå, er ingenting av det Paprika nå driver med særlig inntektsbringende arbeid. Hun pusser åpenbart opp en leid leilighet/hus som hun bor i sammen med han som hun offentlig kaller «fyllesvinet» og som håndterer kundeservice i Ministjerner. Dette huset/leil var nyoppusset da de flyttet inn for relativt kort tid siden. Som utleier ville jeg ikke dekket et øre av denne oppussingen, fordi det ikke er nødvendig for utleie. Jeg ville ærlig talt vært mer bekymret for det motsatte; at det blir mye å rette opp i etter at de flytter. Hun har en eller annen merkelig rolle ift huset til venninnen/kompanjongen i det synkende skipet Ministjerner. Håper for byggherrens skyld at de ikke har brukt Paprika til malerarbeid. Åpenbart kun styling og trøste&bære? Ville ikke betalt særlig mye for det. Ville nok heller spurt meg selv: hvorfor valgte ikke vi en totalenteprise med nøkkelferdig hus? Det blir åpenbart bare surr av at to amatører roter rundt med en forretningsidé om å etablere nettverk med samarbeidspartnere til fremtidige oppdrag basert på dette huset. Godt råd: #styrunna 29 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg