Loboto Skrevet 16. februar 2022 #10641 Del Skrevet 16. februar 2022 FruRosa skrev (1 time siden): Skjermdump for de som er blokkert. Hvorfor er stikkontakter feil vei? 😅 Er sikker flere som gjør slik altså, men gud så irriterende 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 16. februar 2022 #10642 Del Skrevet 16. februar 2022 Loboto skrev (20 minutter siden): Hvorfor er stikkontakter feil vei? 😅 Er sikker flere som gjør slik altså, men gud så irriterende Stemmer det. Liggende når det er åpent anlegg og stående når det er skjult 😅 Mistenker det ikke er en fagperson som har koblet opp det elektriske der… 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 16. februar 2022 Forfatter #10643 Del Skrevet 16. februar 2022 FruRosa skrev (1 time siden): Skjermdump for de som er blokkert. Såpass.. Å «sette sammen et hus» eller som folk flest ville sagt: gjøre valg ifm husbygging er vel noe de fleste som bygger nytt eller renoverer gjør. I tillegg til alt annet. Veldig mye å ta stilling til og å tenke på ja, men i dette tilfellet har de jo vært minst 2 om oppgaven - hun og husbygger-kompanjongen. Å hjelpe en venninne med valg ifm husbygging vil for folk flest være en fritidssyssel - ikke en heldagsjobb. Og dessuten er det et relativt kurant hus dette er snakk om, selv om pandemien helt sikkert har forsinket leveranser slik det har for andre husbyggere. At diverse annet rot har tært på «psyka» der i gården, det tror jeg på. Jeg hadde vært søvnløs. Situasjonen hun står i kan absolutt ikke være for pingler. Ja, såfremt det finnes evne til å erkjenne realitetene da. 25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckie Skrevet 16. februar 2022 #10644 Del Skrevet 16. februar 2022 Ser på andre innlegg «juristen» har skrevet på trustpilot og det virker ikke som en helt frisk person. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 16. februar 2022 #10645 Del Skrevet 16. februar 2022 Luckie skrev (2 timer siden): Ser på andre innlegg «juristen» har skrevet på trustpilot og det virker ikke som en helt frisk person. Anmeldelsen er akkurat blitt endret 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckie Skrevet 16. februar 2022 #10646 Del Skrevet 16. februar 2022 Purple Basil skrev (9 minutter siden): Anmeldelsen er akkurat blitt endret Ser det. Ser ut som hun har sletta de to andre anmeldelsene. Sikkert en grunn til det. Tydelig at hun leser her inne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingridnm Skrevet 16. februar 2022 #10647 Del Skrevet 16. februar 2022 (endret) Luckie skrev (9 timer siden): Ser det. Ser ut som hun har sletta de to andre anmeldelsene. Sikkert en grunn til det. Tydelig at hun leser her inne. Hei, Det stemmer. Jeg kom over dette forumet på kvinneguiden da jeg googlet virksomheten. Hadde tenkt til å holde meg for god til å lage en profil her, men ønsker at andre skal forstå at min eneste hensikt med å skrive den anmeldelsen var å advare andre – i beste mening. Har ingen personlig agenda, ei heller noe form for forbindelser til vedkommende. Jeg har hatt lengre telefonsamtaler med denne Kim, samt kommunisert over melding. Det er ut ifra det og informasjon jeg har funnet på nett at jeg har analysert og trukket slutninger om hvordan han bedriver virksomhet. Jeg har en del kunnskap om det (sier ikke at jeg jobber med det) og synes generelt at dette med svindel er interessant, og derfor har jeg nå blitt provosert i møte med en person som nettopp driver med det. Jeg ønsker at dagens samfunn skal slå hardere ned på denne type kriminalitet. Så enkelt er det. Jeg brukte også mye unødvendig tid og energi på å mase på denne Kim. Er det rart man blir forbanna? Det var forøvrig snakk om 4000 kroner. Dette er min opplevelse, og det er opp til hver enkelt om de velger å tro på det jeg skriver. Angående mine to forrige anmeldelser (en gammel sak i relasjon til noe helt annet, med en helt annen bedrift), har jeg nå slettet disse på trustpilot (som riktignok var fra 2019). Årsaken er av den enkle grunn at jeg i dag ble oppmerksom på at disse enda lå ute, samt at det er vesentlig forskjell på å være 21/22 og 25 år. Denne saken er forøvrig avsluttet, men hadde nok ordlagt meg annerledes i dag. Som man kanskje heller kan se, bruker jeg ikke å legge igjen reviews. Det kan jo tvert imot indikere at jeg bare tar til ordet når det er svært god grunn til det – noe jeg mener det er i dette tilfellet. Jeg kommer ikke til å kommentere ytterligere etter dette, da dette ikke er et forum og en plattform jeg ønsker å ta del i. Takk for meg, og takk til dere som fant tilbakemeldingen min nyttig. * Anbefaler forøvrig alle som fant min tilbakemelding på Trustpilot nyttig å se ny oppdatert versjon fra i dag. Beklager forøvrig dårlig språk i den første versjonen (heller ikke perfekt nå), men det er begrenset hva jeg orker å bruke av tid på en slik tilbakemelding. Jurister trenger absolutt ikke å ha interesse i å høres formell ut i enhver sammenheng, da dette gjerne krever mer tid og arbeid med teksten. Jeg har brukt nok tid på denne saken. Jeg bare håper disse personene blir tatt en dag, av hensyn til uskyldige mennesker som urettmessig blir påført økonomiske tap. Det er riktignok naturlig at mange er skeptiske til en omtale som skriver så inngående om en konkret person, spesielt da jeg har forstått at K og hans kone er gjenstand for diskusjoner, og at mange nettopp har en personlig agenda mot dem. Men jeg er ikke en av dem. Dette er bare rettet mot virksomheten og det de gjør i den forbindelse, i kraft av å være næringsdrivende. Den inngående beskrivelsen av hans opptreden i handel med meg bunner i at jeg ønsker å gjøre fremtidige kunder bevisst på adferdsmønsteret, idet man begynner å ringe, sende meldinger og mase; hvor han gang på gang klarer å overbevise deg om at pakken vil bli sendt uten at det faktisk blir gjort. Den informasjonen vil altså kunne forberede andre tidlig i prosessen på hva de har i vente om de havner i en tilsvarende situasjon – så slipper de å bruke mye tid og frustrasjon på å tenke og fundere over hva som faktisk foregår – noe jeg gjorde. Det er utrolig slitsomt, og opplevdes som en påkjenning. Da jeg omsider fikk varen min, som èn av få, og etter *mye* masing, var det åpenbart at den var motvillig pakket inn på amatørmessig vis i en slitt pappeske – med hull og skader overalt, samt en fraktetikett som var printet ut i et så lite format at man såvidt kunne se hva som stod der. At pakken (forsendelse 2) kom fram var på grunn av egen innsats - ikke avsenders vilje. Den første opprinnelige forsendelsen (forsendelse 1) kom aldri frem, noe K virket påfallende sikker på at aldri kom til å dukke opp igjen, da posten visstnok hadde rotet den bort. For meg er det tydelig at denne aldri ble sendt, da det aldri ble registrert at den var kommet inn til posten engang. Avslutningsvis ønsker jeg bare å si: Mine tanker går til alle dere som ikke fikk samme heldige utfall i egen sak. Fortsatt fin kveld! Med beste hilsen Ingrid Endret 17. februar 2022 av Ingridnm . 28 4 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 17. februar 2022 #10648 Del Skrevet 17. februar 2022 Paprikaen er sliten etter å ha vært på jobb siden 8:15 i dag. En lang dag med faktisk jobbing? Welcome to the real world! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 17. februar 2022 #10649 Del Skrevet 17. februar 2022 Stargaze skrev (5 timer siden): Paprikaen er sliten etter å ha vært på jobb siden 8:15 i dag. En lang dag med faktisk jobbing? Welcome to the real world! Jobb og jobb ... hun "jobber" jo i huset til kompanjongen. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 17. februar 2022 #10650 Del Skrevet 17. februar 2022 nomore82 skrev (14 timer siden): Stemmer det. Liggende når det er åpent anlegg og stående når det er skjult 😅 Mistenker det ikke er en fagperson som har koblet opp det elektriske der… Det er faktisk ikke et krav om retning på stikkontakter, og mange elektrikere monterer de liggende, spesielt om man skal plugge i støpsler med trafo på støpselet. Eneste gangen det er krav om retning på stikkontakten er når det er stikk med klapplokk, da hengslene skal peke oppover. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Griffin87 Skrevet 17. februar 2022 #10651 Del Skrevet 17. februar 2022 Stargaze skrev (6 timer siden): Paprikaen er sliten etter å ha vært på jobb siden 8:15 i dag. En lang dag med faktisk jobbing? Welcome to the real world! Lite tips: hvis du blir utslitt av vennetjenester, er det på tide å si "vet du hva, jeg har faktisk ikke krefter til dette jeg". Ikke fornærm oss som FAKTISK har en fulltidsjobb, med at du er sliten etter å hjelpe en venninne med å "innrede" ett hus. 31 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 17. februar 2022 #10652 Del Skrevet 17. februar 2022 Maskopi skrev (39 minutter siden): Det er faktisk ikke et krav om retning på stikkontakter, og mange elektrikere monterer de liggende, spesielt om man skal plugge i støpsler med trafo på støpselet. Eneste gangen det er krav om retning på stikkontakten er når det er stikk med klapplokk, da hengslene skal peke oppover. Du har sikkert rett. Jeg ble bare påminnet nå om hvor ofte læreren min på elektrolinja gjentok at i skjult anlegg så skal stikkontakter monteres stående, ikke liggende. Og det har med at monteringsboksen bak skal festes med langsiden mot stender i veggen så den faktisk sitter fast. Jeg har sett andre feste med kortsiden mot stender og det blir da ofte slark i kontakten. Spesielt med store transformatorer hengende der. Men du har sikkert rett i at det ikke er et NEK krav 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 17. februar 2022 #10653 Del Skrevet 17. februar 2022 Og der følger de hverandre igjen på Instagram. Si meg er de 12 år? 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frublå Skrevet 17. februar 2022 #10654 Del Skrevet 17. februar 2022 Minipilla skrev (5 timer siden): Og der følger de hverandre igjen på Instagram. Si meg er de 12 år? Ja, sånn ca... De er virkelig i en egen kategori de der. En kategori det dessverre finnes flere i 🙄 Vet faktisk om ei som er helt lik! Skremmende lik faktisk. Får barn her og der. Krangler- flytter ut og inn, og ut og inn. Sletter og blokkerer hverandre i hytt og gevær..PLUTSELIG er alt helt i orden igjen- og alt er bare fryd og gammen - helt til det smeller IGJEN.... Helt utrolig barnslig og umodent. De er aller mest opptatt av seg selv. Veldig fasademennesker som ikke ofrer en dritt for andre. Veldig selvsentrerte. De skal alltid få noe ut av de de omgås. Og skal selvfølgelig ha det fineste hele tiden. Ekstremt materialistiske! Mister både venner og kjærester støtt og stadig. Men skjønner selvfølgelig ikke at feilen ligger hos dem selv. De skylder på alle andre for at det går dritt for dem.. Barna stakkars, går for lut og kaldtvann. Må bare pent henge med, og blir jo både skadet og påvirket av dette ustabile livet 😞 De er selve kroneksempelet på lykkejegere og egoister. Og alt dette jeg skrev var egentlig ikke en beskrivelse av paprika, men av ei jeg kjenner. Men alt passer også på en prikk med paprika. En helt egen kategori mennesker det er ekstremt vanskelig å forstå seg på.... Tror vi aldri vil klare å forstå dette kaoset de lever i. Man må pent bare lukke øya for det. For de skjønner det faktisk ikke selv heller 🤦♀️ 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kanderehjelpe Skrevet 17. februar 2022 Populært innlegg #10655 Del Skrevet 17. februar 2022 «Setter hun ikke sammen» huset til samarbeidspartneren? To stylister som driver eget selskap, og har drevet med det i over ti år? Som har over 40k «følgere» Skulle tro det var en lek med to så drevne damer. God reklame ville vært…. Mye inspo bilder, effektivitet, og noe nyskapende… Nå har de muligheten til å vise seg fram, men nei… med en nettside som har «lånt» bilder fra nett (et aldri så lite Google reverse image søk viser at disse bildene er noen andre sine) for å promotere stylingen de har jobbet med de siste ti årene… eller, tre fire nærbilder fra eget hus… ikke ett eneste oppdrag med bilde fra disse ti årene med bilde fra ekte kunder. Løyet på seg et samarbeid med kjent kjøkkenleverandør. Et innlegg med stikkontakter om «hvor mye dette tærer på psyken» er ikke inspirerende for noen. Og hvor er linken til rekken med kjente samarbeids partnere som vil ta reisen sammen med meg? Og hva er de kjent for? Og om jeg ringer kundeservice? Må jeg da snakke med et fyllesvin? Som han kalles av en av sine samarbeidspartnere? 38 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 17. februar 2022 #10656 Del Skrevet 17. februar 2022 Kanderehjelpe skrev (1 time siden): «Setter hun ikke sammen» huset til samarbeidspartneren? To stylister som driver eget selskap, og har drevet med det i over ti år? Som har over 40k «følgere» Skulle tro det var en lek med to så drevne damer. God reklame ville vært…. Mye inspo bilder, effektivitet, og noe nyskapende… Nå har de muligheten til å vise seg fram, men nei… med en nettside som har «lånt» bilder fra nett (et aldri så lite Google reverse image søk viser at disse bildene er noen andre sine) for å promotere stylingen de har jobbet med de siste ti årene… eller, tre fire nærbilder fra eget hus… ikke ett eneste oppdrag med bilde fra disse ti årene med bilde fra ekte kunder. Løyet på seg et samarbeid med kjent kjøkkenleverandør. Et innlegg med stikkontakter om «hvor mye dette tærer på psyken» er ikke inspirerende for noen. Og hvor er linken til rekken med kjente samarbeids partnere som vil ta reisen sammen med meg? Og hva er de kjent for? Og om jeg ringer kundeservice? Må jeg da snakke med et fyllesvin? Som han kalles av en av sine samarbeidspartnere? Nå satte jeg pepsi maxen i halsen her og sprutet utover pc`n 😄 "Må jeg da snakke med et fyllesvin? "😅 28 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 17. februar 2022 #10657 Del Skrevet 17. februar 2022 Pæddan skrev (1 time siden): Nå satte jeg pepsi maxen i halsen her og sprutet utover pc`n 😄 "Må jeg da snakke med et fyllesvin? "😅 Helt fantastisk. Fikk ukas latterkick😂😂 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 17. februar 2022 Forfatter #10658 Del Skrevet 17. februar 2022 Kanderehjelpe skrev (4 timer siden): «Setter hun ikke sammen» huset til samarbeidspartneren? To stylister som driver eget selskap, og har drevet med det i over ti år? Som har over 40k «følgere» Skulle tro det var en lek med to så drevne damer. God reklame ville vært…. Mye inspo bilder, effektivitet, og noe nyskapende… Nå har de muligheten til å vise seg fram, men nei… med en nettside som har «lånt» bilder fra nett (et aldri så lite Google reverse image søk viser at disse bildene er noen andre sine) for å promotere stylingen de har jobbet med de siste ti årene… eller, tre fire nærbilder fra eget hus… ikke ett eneste oppdrag med bilde fra disse ti årene med bilde fra ekte kunder. Løyet på seg et samarbeid med kjent kjøkkenleverandør. Et innlegg med stikkontakter om «hvor mye dette tærer på psyken» er ikke inspirerende for noen. Og hvor er linken til rekken med kjente samarbeids partnere som vil ta reisen sammen med meg? Og hva er de kjent for? Og om jeg ringer kundeservice? Må jeg da snakke med et fyllesvin? Som han kalles av en av sine samarbeidspartnere? 😂😂 En påstått samarbeidspartner (Sigdal) har nå levert kjøkken, vaskerom, bad og garderobe. Levert på dørstokken riktignok, så her må stylistene bære. Klart man blir sliten av det! Uvisst om vidunderet på kundesupport er med og bærer. Og håndverkerne har visst tendens til å ikke dukke opp. Men..er ikke det å få prøve sin egen medisin? Ikke så ulikt det å ikke levere varer. Som attpåtil er betalt for. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosasko Skrevet 17. februar 2022 #10659 Del Skrevet 17. februar 2022 Det huset dei pusser opp, er det helt nytt eller gammelt? 🤔 Ser det er så masse ”glis” i flisene på badet.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marriet Skrevet 17. februar 2022 #10660 Del Skrevet 17. februar 2022 Rosasko skrev (34 minutter siden): Det huset dei pusser opp, er det helt nytt eller gammelt? 🤔 Ser det er så masse ”glis” i flisene på badet.. Flunka nytt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg