Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk

Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Villroses hage skrev (30 minutter siden):

En særdeles grundig og lang anmeldelse og sterk advarsel mot å handle hos firmaet Ministjerner og med innehaverne er nylig lagt ut på Trustpilot

Jeg hyller den dama som har skrevet den!! 

• Liker 22
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Villroses hage skrev (39 minutter siden):

En særdeles grundig og lang anmeldelse og sterk advarsel mot å handle hos firmaet Ministjerner og med innehaverne er nylig lagt ut på Trustpilot

Bra hun tok seg tid til å skrive dette 👏 Vi må bare håpe at en dag vil svindelen ta slutt. 

Og en kommentar til den "fyllesvin" kommentaren fra CØ; aldri i livet om jeg hadde kommentert det på nettet under faren til mitt barn. Uansett om det er en "intern vits", eller om det var sant at han er ett "fyllesvin". Den kommentaren der sier SÅ mye om personen som skrev den. 

• Liker 37
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"De samarbeider med klarna og blir representert av tredjeparter - som normalt sett er gode og trygge tegn da disse bare samarbeider med seriøse virksomheter."

Jeg synes det er veldig rart at Klarna og disse andre tredjepartene ikke reagerer på det som skjer her, vil jo tro at de har fått henvendelser fra misfornøyde kunder de og?

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noen lagt ut en slik anmeldelse på mitt firma hadde jeg lagt ned samme dag og gått fullstendig under jorden. Det er SÅ BRA! at de får passet påskrevet slik de holder på.

Når det er sagt - at de TØR å stille opp som utstiller på Hankø hotell eller hvor de skulle. Jeg hadde vært livredd for å bli konfrontert av misfornøyde kunder som ikke har fått varene sine. Fader..hadde jeg svindla som dem hadde jeg vært redd for å gå i butikken.

Og den fyllasvin kommentaren - bare det at man som firma legger igjen en slik kommentar er så graverende at jeg mangler ord. Uansett om det er intern humor og han er privatperson....HUN skriver det som et firma. De har nådd et nytt bunnivå begge to!

• Liker 38
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minipilla skrev (1 time siden):

Hadde noen lagt ut en slik anmeldelse på mitt firma hadde jeg lagt ned samme dag og gått fullstendig under jorden. Det er SÅ BRA! at de får passet påskrevet slik de holder på.

Når det er sagt - at de TØR å stille opp som utstiller på Hankø hotell eller hvor de skulle. Jeg hadde vært livredd for å bli konfrontert av misfornøyde kunder som ikke har fått varene sine. Fader..hadde jeg svindla som dem hadde jeg vært redd for å gå i butikken.

Og den fyllasvin kommentaren - bare det at man som firma legger igjen en slik kommentar er så graverende at jeg mangler ord. Uansett om det er intern humor og han er privatperson....HUN skriver det som et firma. De har nådd et nytt bunnivå begge to!

Så enig, virkelig ett nytt bunnivå. Og, denne gangen er det vel ikke ett AS heller, men CØ som står personlig ansvarlig for alt? 

Tipper hun står med skjegget i postkassen snart; uten leiligheten hun eide, uten bilen hun eide, og personlig konkurs, med nok ett barn å samarbeide om med en ex... 

Men, som man reder, ligger man🤷‍♀️

Og desverre er det nok ingenting som har blitt lært denne gangen heller. Det er alltid "Alle andre" sin feil. 

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som er blitt svindlet skulle tatt kontakt med tv2 hjelper deg. Da hadde dei banket på døren hennes 🤭

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Villroses hage skrev (4 timer siden):

Fy flate, men dessverre ikke overraskende. Den anmeldelsen er knusende. 

Håper Paprika tar til vett snart, det har gått raska vegen åt skogen siden den mannen kom i hus. Vel kan ikke Paprika noe om forretningsdrift, men dette har åpenbart utviklet seg til reinspikka svindel. Og det er ingen andre å rette speilet mot enn seg selv. 

Synd at politiet ikke har kapasitet til å slå ned på slik virksomhet. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Friluftsdame skrev (3 timer siden):

Fy flate, men dessverre ikke overraskende. Den anmeldelsen er knusende. 

Håper Paprika tar til vett snart, det har gått raska vegen åt skogen siden den mannen kom i hus. Vel kan ikke Paprika noe om forretningsdrift, men dette har åpenbart utviklet seg til reinspikka svindel. Og det er ingen andre å rette speilet mot enn seg selv. 

Synd at politiet ikke har kapasitet til å slå ned på slik virksomhet. 

Det hadde vært særs interessant å få kompanjongens forklaring på denne anmeldelsen!

Vedkommende har jo flere ganger uttalt seg her inne, og (bort)forklaringen har da vært at folk er slemme og ute etter å ta VP.

Endret av FruRosa
Tastefeil
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Nja, jeg tenker at «juristen» på Trustpilot har et påfallende dårlig språk. En jurist bør jo nettopp ha «ordene i sin munn» (antar vedkommende mener å ha ordene i sin makt) 🙄. I tillegg er jo juridisk terminologi fraværende på tross av at vedkommende «jurist med mye kunnskap om denne typen kriminalitet»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er ganske søkt å tro at noen (uten grunn) misliker VP så sterkt ar de bruker såpass mye tid og energi på å skrive falske anmeldelser. 
Og hva med dem som har klaget under fullt navn på FB og IG?

Endret av FruRosa
Tastefeil
  • Liker 29
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (27 minutter siden):

Syns det er ganske søkt å tro at noen (uten grunn) misliker VP så sterkt ar de bruker såpass mye tid og energi på å skrive falske anmeldelser. 

Enig 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
FruRosa skrev (9 timer siden):

VP har en historikk med dårlig forretningsskikk der folk har blitt skadelidende. Du kan ikke for alvor mene at det er søkt å tro at disse ikke er rasende? 
Poenget mitt er at man må være litt kildekritisk på det man konsumerer på internett all den tid man (i dette tilfellet) ikke vet hvem som har skrevet dette. Dette fremstod ikke som troverdig, og da er det synd at man fremhever denne anmeldelsen her i tråden. Det er nok av andre mer troverdige anmeldelser å ta av, blant annet de du nevner. Det må være mulig å ha to tanker i hodet samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-Personer som driver på som her er faktisk “smarte” og ofte oppegående personer som vet hva de gjør (såkalt profesjonelle kriminelle). Kim er åpenbart en slik person, etter hva jeg selv har erfart og hørt/lest fra andre.

Det er IKKE en jurist som har skrevet dette😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (4 minutter siden):

-Personer som driver på som her er faktisk “smarte” og ofte oppegående personer som vet hva de gjør (såkalt profesjonelle kriminelle). Kim er åpenbart en slik person, etter hva jeg selv har erfart og hørt/lest fra andre.

Det er IKKE en jurist som har skrevet dette😂

Det var den første tanken som slo meg også. Jurister har sitt eget  'språk' og det der er skrevet av noen andre.

Men på en annen side så kan vedkommende ha tonet seg kraftig ned? Som tidligere nevnt, at er jeg sykepleier og snakker mye medisinsk terminologi i jobbsammenheng,  og prøver i det lengste å snakke vanlig med folk flest. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv jurister er mennesker og i stand til å «prate normalt». Det er ikke sånn at det er påkrevd at de benytter seg av fagspråk i all form for kommunikasjon.

Det jeg ikke forstår er skylappene til VP. Hvorfor gjør hun ikke noe ovenfor Trustpilot? Vet hun ikke at de finnes? Ignorerer hun de i håp om at de forsvinner?

Dersom VP hadde brydd seg om rykte og bedriften sin så burde hun tatt eierskap til profilen der for lenge siden og svart kundene som et absolutt minimum. Men det er helt stille i båten. Utrolig.

Noe som gjør at de dårlige tilbakemeldingene virker mer og mer troverdig.

• Liker 28
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

nomore82 skrev (1 minutt siden):

Selv jurister er mennesker og i stand til å «prate normalt». Det er ikke sånn at det er påkrevd at de benytter seg av fagspråk i all form for kommunikasjon.

Det jeg ikke forstår er skylappene til VP. Hvorfor gjør hun ikke noe ovenfor Trustpilot? Vet hun ikke at de finnes? Ignorerer hun de i håp om at de forsvinner?

Dersom VP hadde brydd seg om rykte og bedriften sin så burde hun tatt eierskap til profilen der for lenge siden og svart kundene som et absolutt minimum. Men det er helt stille i båten. Utrolig.

Noe som gjør at de dårlige tilbakemeldingene virker mer og mer troverdig.

Hun mener jo at de som skriver tilbakemeldinger der , bare lyver

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (4 minutter siden):

Hun mener jo at de som skriver tilbakemeldinger der , bare lyver

Akkurat det overrasker meg ikke.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nomore82 skrev (1 time siden):

Det er ikke fraværet av fagterminologi som gjør at jurist-anmeldelsen virker suspekt.

(Når det er sagt, kan innholdet meget mulig være en reell kundeopplevelse.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (Akkurat nå):

Det er ikke fraværet av fagterminologi som gjør at jurist-anmeldelsen virker suspekt.

(Når det er sagt, kan innholdet meget mulig være en reell kundeopplevelse.)

Nei det var en annen ting jeg reagerte på som drar i den retning. Men det virket her som om det var terminologi og «språk» som var avslørende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...