Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk

Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Madeleinem skrev (10 minutter siden):

Det er flekkete og skjoldete på sidene av lerettet og det ser ut som det er brukt to lerret som er festet sammen, kanskje fordi to mindre lerret er billigere enn et stort 🤷🏼‍♀️ Flott motiv men kvaliteten ser hjemmelaget ut og det er ikke verdt i nærheten av 2000,- verken i materialer eller utførelse.

Riktig, syns også at det ser ut som at d er to lerret som er festet sammen. Greit å utelate d i annonsen liksom :(

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nomore82 skrev (31 minutter siden):

Overbevist over at det der er to lerret. Håpløst.

Måtte på insta å studere og joda, det er to lerret 🤦🏻‍♀️

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bingo Bongo skrev (41 minutter siden):

Jeg synes det ser ut som 4 lerret.... 🤦‍♀️

Må inn å sjekke igjen🙈😜

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder hun ikke engang skrive at det er hun selv som har klatta maling på noen lerret fra Europris som hun så har limt sammen?? Og dette skal hun ta 2000,- for????? For å bruke sterke ord: fy faen. 

62F92C30-FC2F-4900-ABE1-B95B7CA3D099.jpeg

Endret av Minipilla
  • Liker 32
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xstrella skrev (7 timer siden):

Hvorfor er firmakontoen lukket? Ønsker de ikke oppdrag?

Jo, fra familie og venner😉

Forøvrig dørgende kjedelige farger i huset hun holder på med. Min mening i hvertfall.

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (4 minutter siden):

Forøvrig dørgende kjedelige farger i huset hun holder på med. Min mening i hvertfall.

Det er vel jordfarger opp og i mente da regner jeg med 🤣

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (13 timer siden):

Det er vel jordfarger opp og i mente da regner jeg med 🤣

Det går stort sett i beige, hvitt og varmgrått.

Endret av FruRosa
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleriet er kjempefint, men hun klarer jo, som alltid, å kødde det til. Hadde hun bare gjort det skikkelig, lagt ut ett par 100kr til for lerret og gjort kantene fine så hadde hun hatt en mulighet med maleriene sine. Forstår meg ikke på den helt totalt unødvendige slarvet, må ha tatt lengre tid og mer jobb med å lime de (skjevt) sammen enn å kjøpt ett større lerret. Blir frustrert bare av å se på, er så forbanna unødvendig.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jadaomatte skrev (12 minutter siden):

Maleriet er kjempefint

Nja, ser rett og slett ut som en bordplate som har vært lagringsplass for en drøss med malingsspann og så har det blitt litt søling over tid, for da ser det slik ut 😛

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (5 minutter siden):

Nja, ser rett og slett ut som en bordplate som har vært lagringsplass for en drøss med malingsspann og så har det blitt litt søling over tid, for da ser det slik ut 😛

Ja, gjør ikke mange malerier det😆 kan godt hende det er laget på den måten også😂 synest det ser bra ut jeg da, standard living/bohus-maleri, folk betaler fort oppi 2000kr for det.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadaomatte skrev (1 time siden):

Ja, gjør ikke mange malerier det😆 kan godt hende det er laget på den måten også😂 synest det ser bra ut jeg da, standard living/bohus-maleri, folk betaler fort oppi 2000kr for det.

Joda, malerier kan ofte se slik ut, og at folk betaler det de gjør er en ting, men at det å få 2000 eller mer for det makkverket der finner jeg særs usannsynlig.....med mindre man er fan av paprika da, om de finnes 🤣

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skrottefar skrev (8 minutter siden):

Joda, malerier kan ofte se slik ut, og at folk betaler det de gjør er en ting, men at det å få 2000 eller mer for det makkverket der finner jeg særs usannsynlig.....med mindre man er fan av paprika da, om de finnes 🤣

Ikke verdt lerretet det er malt på

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønemor74 skrev (Akkurat nå):

Ser ut som det er trøbbel mellom kjærlighetsparet . Camilla har skrevet fyllesvin under bilde til Kim 

Screenshot? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...