Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk

Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Nok en dårlig anmeldelse på trustpilot.  Sende inkassovarsel på varer som aldri er sendt klarer de, men ikke svare folk. Aldri må dere betale på forskudd.  De kommer ingen vei med inkasso når de ikke har sendt varen. Dere som sliter med det firmaet, meld de til Forbrukerrådet 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FruRosa skrev (29 minutter siden):

Enda en nettbutikk!

https://www.dinwallsticker.no/

Samme kontaktinfo som Ministjerner.

Helt utrolig!

Det ble skrevet om her inne på tirsdag også. Bla deg en 3-4 sider tilbake. Det samme skjedde jo egentlig da Villa Paprika gikk konkurs... Da hadde hun allerede registrert et nytt firma (Style by Norway) og fortsatte i samme sporet. Er det noe sånt som er på gang igjen tro? 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (5 minutter siden):

Helt utrolig!

Det ble skrevet om her inne på tirsdag også. Bla deg en 3-4 sider tilbake. Det samme skjedde jo egentlig da Villa Paprika gikk konkurs... Da hadde hun allerede registrert et nytt firma (Style by Norway) og fortsatte i samme sporet. Er det noe sånt som er på gang igjen tro? 

Hadde ikke fått med meg at den nye nettbutikken allerede var omtalt her.

Helt utrolig at de aldri lærer!

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Exit på tven i 18 tiden. Kanskje vente til unger er lagt? Det beste stalltipset for bedre søvn er gjentatt mange ganger. Av med tv, vekk med skjermer, også foreldrenes. Men jeg tror faktisk ikke de er villig til å ofre hverken tv eller andre skjermer. Skikkelig ego foreldre.

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Twinkle~ skrev (4 minutter siden):

Ville først forsøkt å kutte pepsi max på kveldstid🥱

Ja, det er ganske mye koffein for små kropper. Jeg har et par bekjente jeg og, med små barn, som får lov å drikke en del cola zero/Pepsi Max, også sier foreldra «jeg skjønner ikke hvorfor de bruker så lang tid på å sovne på kvelden!» 🙄😅

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trude4 skrev (11 minutter siden):

Hvorfor ikke skrive tipsene direkte til Camilla istedenfor her inne? 

Kanskje fordi hun stort sett sletter kommentarer som ikke er skryt/positivitet. Dessuten vet vi at hun følger med her.

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (51 minutter siden):

Exit på tven i 18 tiden. Kanskje vente til unger er lagt? Det beste stalltipset for bedre søvn er gjentatt mange ganger. Av med tv, vekk med skjermer, også foreldrenes. Men jeg tror faktisk ikke de er villig til å ofre hverken tv eller andre skjermer. Skikkelig ego foreldre.

Jeg tenker at dette med leggerutiner for de surre med selv.. Har to barn selv og vært heldig hvor begge sovnet i 19-20 tiden fra de var små. Kunne aldri falt meg inn og la de være oppe til kl 22 når de er så små

Men... Ser de virkelig på exit mens de små er oppe? Det synes jeg er uansvarlig.. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Exit på tv mens ungene er til stede er ikke engang det verste de har gjort 🙄 har da vært Game of thrones og lignende ting før

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wenda skrev (2 timer siden):

Exit på tv mens ungene er til stede er ikke engang det verste de har gjort 🙄 har da vært Game of thrones og lignende ting før

Exit på den ene tv’n i stua og barne tv på den andre med kidza klistra forran skjermen😩😩😩

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En ting er at de ikke evner å se hva som er normalt for barn i den alderen...det som er verre er at de faktisk dokumenterer det for hele verden. På firmakonto. Jeg blir så sjokkert at jeg sliter med å finne ord....

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å sette på Exit i 6 tiden er bare helt på jordet.  Sett alle episodene nå i kveld og fler av de er ikke av vennlig materiale for BARN!!

Fa... altså,  mulig å være så blokkerte???

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har igjen to episoder, og det er ikke akkurat barnevennlige scener i den serien, nei. :( 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så lurer hun på hvorfor ungene ikke vil sove på sitt eget rom ...

Endret av FruRosa
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...