Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk

Friluftsdame

Anbefalte innlegg

29 minutter siden, Xstrella skrev:

Slutt å kom med løgner da så slipper de skriverier. Blogglesere har meget god hukommelse. Er ikke en gjeng demente hun skriver for. Blogges det om nyinnkjøpt hytte på fjellet så vil leserene se den. Blogges det om leiligheter både i Spania og Bulgaria, ja da vil jo folk vite mer om det. Og si det som det er. Pga dårlig økonomi måtte leiligheten selges. Ikke kom med luftslott og leserene blir ikke lurt og irritert.

Kommer ALDRI til å skje, at hun innrømmer noe som helst!! 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg likte innlegget hennes jeg. Hun bekrefter jo at hun sliter med den der fasaden som kommenteres inne her og så videre. Hun skrover at hun har nok delt for mye. Hun skriver det som står her? 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Klink skrev:

Jeg likte innlegget hennes jeg. Hun bekrefter jo at hun sliter med den der fasaden som kommenteres inne her og så videre. Hun skrover at hun har nok delt for mye. Hun skriver det som står her? 

Og noe hun har skrevet mang en gang tidligere uten at publikum har vært vitne til noen form for endring slik hun beskriver. 

Det er veldig vanskelig å tro at this is it. Men selvsagt håper jeg det!

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Klink skrev:

Selvsagt gjør du det.

Greia er at hun har skrevet dette x-antall ganger før. Dette kommer hun med med ujevne mellomrom....

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Fjugur skrev:

Selvsagt gjør du det.

Greia er at hun har skrevet dette x-antall ganger før. Dette kommer hun med med ujevne mellomrom....

Joda det har jeg fått med meg. Likte det likevel. 

Jeg tror ikke nødvendigvis at det endrer seg, men hun bekrefter liksom at det er tenkt gjennom at det ikke er helt blåst. 

Endret av Klink
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sendt noe meldinger til villa paprika og dette innteriørfirma hun hadde konkuranse sammen med.. Om jeg ikke får noe svar på hvor vinner er offentliggjort hvor kan man da klage inn dette? 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Aidensfield skrev:

Jeg har sendt noe meldinger til villa paprika og dette innteriørfirma hun hadde konkuranse sammen med.. Om jeg ikke får noe svar på hvor vinner er offentliggjort hvor kan man da klage inn dette? 

Det stod i gårsdagens innlegg at vinnere blir annonsert snart 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Aidensfield skrev:

Forbrukertilsynet

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Klink skrev:

Joda det har jeg fått med meg. Likte det likevel. 

Jeg tror ikke nødvendigvis at det endrer seg, men hun bekrefter liksom at det er tenkt gjennom at det ikke er helt blåst. 

Jeg synes det virker vel blåst å late som om man har tenkt gjennom ting, og gang på gang skal "skjerpe seg"/endre på utlevering osv, mens handlingene fortsetter i samme dur.....

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, riesling skrev:

Helt nederst, under ett bilde tror jeg

Jeg så d nå.. Skjønner ikke at det sto der før idag men jeg overså d nok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Tiara07 skrev:

Jeg synes det virker vel blåst å late som om man har tenkt gjennom ting, og gang på gang skal "skjerpe seg"/endre på utlevering osv, mens handlingene fortsetter i samme dur.....

Tja vanskelig å endre seg. Kanskje spesielt om hun får en sum penger for nestlegrøtinnlegg og så videre. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Friluftsdame skrev:

• Du skriver ikke sannferdig; og møter derfor deg selv i døren titt og ofte. 

Eller for å si det som paprika: «Håper du møter deg selv i døren og at døren da er stengt.»

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Minipilla skrev:

Godt å se jula er ute. Da er det vår!

Det bugner av slike innlegg på samtlige interiør grupper på Facebook "idag forsvant jula" 

Så hun er ikke alene om akkurat det 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Eamane skrev:

Det bugner av slike innlegg på samtlige interiør grupper på Facebook "idag forsvant jula" 

Så hun er ikke alene om akkurat det 

Ikke en eneste jeg kjenner, har på Facebook, snap eller Instagram har kasta ut julen allrede. De fleste koser seg med jul enda. Det er faktisk ikke nyttår engang. 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Minipilla skrev:

Ikke en eneste jeg kjenner, har på Facebook, snap eller Instagram har kasta ut julen allrede. De fleste koser seg med jul enda. Det er faktisk ikke nyttår engang. 

Jeg flyttet den aldri inn. Og vi er flere som ikke pynter i det hele tatt. Min mor brukte også å ta ut alt før nyttårsaften. Det er ikke så uvanlig eller unormalt altså. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Minipilla skrev:

Nå dokumenterer ikke de fleste jeg kjenner slike ting heller. Så vanskelig å si 🤔 Men du har oversikten virker det som? 

De på interiør gruppene derimot, det blir jo noe annet. 

Endret av Eamane
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...