Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk

Friluftsdame

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, Frøken_ida skrev:

Ingen fancy gaver i år? 

Du tenker på fjorårets Veneziatur-julegave, som magically transformed into Kielfergetur?🤭

Endret av Flisespikker
  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Et egetlaga gavekort uten noe verdi" 🎶🎶

Synes forøvrig det er bra at vi foreløpig ikke har fått en recap av hele julefeiringen på Snap og IG. Veit det er frivillig å følge, men tenker det er et steg i riktig retning for disse to. Selvom minstemann har blitt masse eksponert.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Ranunkelen skrev:

Skulle de ikke til LA en gang også? Mener det også var et hjemmelaget gavekort

Las vegas var det vel? 🤔🤔

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Flisespikker skrev:

Du tenker på fjorårets Veneziatur-julegave, som magically transformed into Kielfergetur?🤭

4 timer siden, Ranunkelen skrev:

Skulle de ikke til LA en gang også? Mener det også var et hjemmelaget gavekort

4 timer siden, Rosasko skrev:

Las vegas var det vel? 🤔🤔

Om jeg husker rett var Venezia-turen for to år siden og i fjor ble det proklamert at de skulle til Vegas og bo på Mirage (tror jeg). De turene skjedde aldri. De ble til et 2-døgns cruise med Kielferga.

Endret av Christiane_W
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 26.12.2019 den 18.29, Flisespikker skrev:

Eksakt! 😁 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det trukket vinnere på de giveaway innleggene hun la ut i samarbeid med villakids nå i desember?

Endret av Sienna85
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg til alle turene mener jeg å huske at hun også skulle reise jorden rundt, mener det var når hun akkurat hadde fått 3 mann...... 

Tenk å ende opp der hun er nå, 4 unger med 3 forskjellige, ingen jobb, ingen samboer som jobber, ingen egen bolig og leier en leilighet ...

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Sienna85 skrev:

Ble det trukket vinnere på de giveaway innleggene hun la ut i samarbeid med villakids nå i desember?

Jeg har sjekket men kan ikke se det er blitt trekt noen. Verken på hennes side eller på innteriørfirma sin side. Hun har ett innlegg på bloggen 17 desember hvor hun skriver at vinner blir offentliggjort dagen etter.  Men er ingen blogginnlegg etter 17

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Aidensfield skrev:

Jeg har sjekket men kan ikke se det er blitt trekt noen. Verken på hennes side eller på innteriørfirma sin side. Hun har ett innlegg på bloggen 17 desember hvor hun skriver at vinner blir offentliggjort dagen etter.  Men er ingen blogginnlegg etter 17

Villakids hadde trekt en vinner i begynnelsen av Desember. Men om vinneren har fått premien vet jeg ikke 👎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lyspæra skrev:

Villakids hadde trekt en vinner i begynnelsen av Desember. Men om vinneren har fått premien vet jeg ikke 👎

Ok. Om det var etter 10 desember så er det sikkert ok. Er da vp hadde konkuranse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Aidensfield skrev:

Ok. Om det var etter 10 desember så er det sikkert ok. Er da vp hadde konkuranse

Nei. Det var 7. Desember mener jeg på 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lyspæra skrev:

Nei. Det var 7. Desember mener jeg på 🤔

Da er det ikke samme konkurranse.. Disse. Bloggere må få styre som de vil men jeg blir irritert nårde har konkurranse og eventuelt ikke trekker en vinner

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, jente42 skrev:

I tillegg til alle turene mener jeg å huske at hun også skulle reise jorden rundt, mener det var når hun akkurat hadde fått 3 mann...... 

Tenk å ende opp der hun er nå, 4 unger med 3 forskjellige, ingen jobb, ingen samboer som jobber, ingen egen bolig og leier en leilighet ...

Ja, det er ikke nødvendigvis noe galt i å leie, men når tenker på hva hun hadde før, så blir det jo veldig synd. Hun var jo så stolt når hun kjøpte rekkehuset.. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det kommer ut mer og mer om villakids nå, misfornøyde kunder, trusler om anmeldelse hvis folk sier ifra om dårlig service, varer som ikke blir levert og eiere som er umulige å få tak i. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...