Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk

Friluftsdame

Anbefalte innlegg

11 timer siden, BLOMSTERKVAST skrev:

Det er jo helt hinsides ,skulle  tro hun hadde sniffe sokker. 

Lov meg å ta alle fallene for deg 😳Lov meg å aldri la deg utnytte  eller Dårligt behandlet😳

du og dine søsken er grunnen til at jeg går veien først ,nettop fordi dere skal skånes for de tøffeste takene😳

2019 En brutal og sterk lærekurve,på hele mitt følelseregister. Men du kom og ga året et høydepunkt.

stakkar ,her har hun skrytt hvor bra og fint hun har hatt det ,med barn og superhelten av en far ,og så kommer hun med dette ,😂

Superdaddy har kommentert at han elsker dem, så alt er nok helt perfekt, som vanlig ❤️❤️❤️

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Menca skrev:

Jeg forsvarer ikke alt det uetiske hun gjør. Men jeg tror kanskje hun skriver ting litt ut fra seg selv noen ganger. Han har jo 4 søsken,men hun har jo båret frem de fire,og mulig hun mener at hun skal "stake veien" for de hun selv har satt til verden? Ikke godt å vite, men jeg tenkte ikke at det lå noe mellom linjene med akkurat det, bortsett fra at hun skrev om sine egne barn. Selv om hun har en bonusdatter som kom litt uheldig ut i den ordleggingen hennes...

Det tror jeg også. Enig med deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, lillemy02 skrev:

Er med mamma på jobb? OK spesielt... har hun fått seg jobb nå da

Nettbutikk - Mibostyling.no. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, GulleGull skrev:

Nettbutikk - Mibostyling.no. 

Du glemte å understreke at det er farens nettbutikk... Og historikken forteller resten. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er fordelen med å kjøpe via «Mibostyling» fremfor direkte fra Alibaba eller tilsvarende? Hjelper de deg med toll og moms, og frakt? 
Mye fint, men det står jo ingenting om materiale eller produksjon - opprinnelse. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Pøbelkråka skrev:

Operasjon ommøblere hele huset pågår nå🥶

Viktig å skrive huset så folk skal tro de har kjøpt hus. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun er så ekstremt glad i å lage mat, synes jeg hun kunne delt mange flere oppskrifter. Og når hun deler en, med babygrøt, så skjønner jeg ikke helt hva det egentlig er hun har byttet ut med grøt? Er det melet?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.12.2019 den 13.43, Veslefrikk skrev:

Du glemte å understreke at det er farens nettbutikk... Og historikken forteller resten. 

Hvorfor er det så viktig å understreke at hun jobber for faren? Er det ikke bra at hun jobber da? Er vel mange som jobber for faren sin. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Marriet skrev:

Hun har ikke blogget siden 17.desember. Hva var det hun skulle ha dagmamma til? Ommøblere? 

Det er travelt å flytte rundt på møbler på 70 kvm, se serier og sove lenge. Klart man må ha dagmamma til en 6 måneder gammel baby for å gjøre det. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fulgt med denne tråden lenge og fy søren så mye dritt folk kommer med.

Vet dere grunnen til dagmamma? Til at hun Ikke har blogget? Hun har selv hintet at.hun har det vanskelig så hvorfor sparke noen som ligger nede? Gjerne kom med kritikk på det som skal men å kritisere for å kritisere er totalt unødvendig. Sier mer om dere enn hun.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Sure sitronen skrev:

Vet dere grunnen til dagmamma? Til at hun Ikke har blogget? Hun har selv hintet at.hun har det vanskelig så hvorfor sparke noen som ligger nede? Gjerne kom med kritikk på det som skal men å kritisere for å kritisere er totalt unødvendig. Sier mer om dere enn hun.

Aner ikke. Enn du?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Sure sitronen skrev:

Sjelden et nick har vært så spot on... 

Hun har skrevet at det skal bli mer blogging nå med dagmamma. Husker ikke ordrett hva hun skrev om det var ig, snapchat eller på bloggen. Men følger du henne? For det har vært en forklaring. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...