Nussepus Skrevet 16. desember 2019 #3641 Del Skrevet 16. desember 2019 Matmomsen? Heter det det? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 16. desember 2019 #3642 Del Skrevet 16. desember 2019 1 time siden, Nussepus skrev: Matmomsen? Heter det det? I VP sin verden heter det det...... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 16. desember 2019 #3643 Del Skrevet 16. desember 2019 Det heter matmons: 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumua Skrevet 16. desember 2019 #3644 Del Skrevet 16. desember 2019 Matmoms = mva. Det er de jo gode på 😁 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 16. desember 2019 #3645 Del Skrevet 16. desember 2019 Akkurat nå, Mumua skrev: Matmoms = mva. Det er de jo gode på 😁 Sjekk ut YouTube og Kollektivets sin sketch tror den bare heter Moms . 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 16. desember 2019 #3646 Del Skrevet 16. desember 2019 1 minutt siden, Mumua skrev: Matmoms = mva. Det er de jo gode på 😁 😂😂😂 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 17. desember 2019 Forfatter #3647 Del Skrevet 17. desember 2019 Ingen jeg kjenner jobber mindre enn disse to. Ingen jeg kjenner har så tidlig barnehagestart som de to praktiserer. Rart hva det arbeidsskye slaraffenlivet fører med seg.. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plexus Skrevet 17. desember 2019 #3648 Del Skrevet 17. desember 2019 Hva i alle dager mener Camilla med at det er ekstremt viktig å starte med grøt for baby så tidlig som mulig?🧐 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 17. desember 2019 #3649 Del Skrevet 17. desember 2019 2 minutter siden, Plexus skrev: Hva i alle dager mener Camilla med at det er ekstremt viktig å starte med grøt for baby så tidlig som mulig?🧐 For henne var det vel ekstremt viktig pga inntektene det genererer. 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 17. desember 2019 #3650 Del Skrevet 17. desember 2019 Det siste instainnlegget hennes var sterke saker🤦🏼♀️ Mange store ord iallefall. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CMarie Skrevet 17. desember 2019 #3651 Del Skrevet 17. desember 2019 4 minutter siden, Nussepus skrev: Det siste instainnlegget hennes var sterke saker🤦🏼♀️ Mange store ord iallefall. Referat? Jeg er blokket 😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 17. desember 2019 Forfatter #3652 Del Skrevet 17. desember 2019 Tiden flyr hvor blir den av..det er jul i Paprikaheimen. Mindreårige er i full sving på jobb for at mor og far skal dra inn reklameinntekter til livets opphold. Man kan igrunnen omtrent ikke overleve uten å blande Nestle barnegrøtpulver i kostholdet, er budskapet. Ja hva gjør man ikke for penger. Skutt gullfuglen der, Nestle. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 17. desember 2019 #3653 Del Skrevet 17. desember 2019 Når paprika skriver at det snart er bhg start, er det neste måned eller om 2 år? Litt vanskelig å vite siden hun opererer med annen tidslinje enn andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BLOMSTERKVAST Skrevet 17. desember 2019 #3654 Del Skrevet 17. desember 2019 50 minutter siden, Nussepus skrev: Det siste instainnlegget hennes var sterke saker🤦🏼♀️ Mange store ord iallefall. Det er jo helt hinsides ,skulle tro hun hadde sniffe sokker. Lov meg å ta alle fallene for deg 😳Lov meg å aldri la deg utnytte eller Dårligt behandlet😳 du og dine søsken er grunnen til at jeg går veien først ,nettop fordi dere skal skånes for de tøffeste takene😳 2019 En brutal og sterk lærekurve,på hele mitt følelseregister. Men du kom og ga året et høydepunkt. stakkar ,her har hun skrytt hvor bra og fint hun har hatt det ,med barn og superhelten av en far ,og så kommer hun med dette ,😂 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 17. desember 2019 #3655 Del Skrevet 17. desember 2019 57 minutter siden, BLOMSTERKVAST skrev: Det er jo helt hinsides ,skulle tro hun hadde sniffe sokker. Lov meg å ta alle fallene for deg 😳Lov meg å aldri la deg utnytte eller Dårligt behandlet😳 du og dine søsken er grunnen til at jeg går veien først ,nettop fordi dere skal skånes for de tøffeste takene😳 2019 En brutal og sterk lærekurve,på hele mitt følelseregister. Men du kom og ga året et høydepunkt. stakkar ,her har hun skrytt hvor bra og fint hun har hatt det ,med barn og superhelten av en far ,og så kommer hun med dette ,😂 Skånes for de tøffeste takene.....liksom... Ja, da burde hun kanskje slutte å utlevere??? Bare en liten tanke, C!!! Det blir som Sophie Elise (er det det hun heter), blir øpprørt og sint fordi folk henger seg opp i rumpa, samtidig som hun bevisst vrikker rumpa opp mot kameraet i all slags positurer, mens hun "tilsynelatende" poserer for en fin utsikt..... "flau" 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 18. desember 2019 #3656 Del Skrevet 18. desember 2019 Er det virkelig en TV jeg ser på veggen over senga i prinsesserommet? Herregud 😣 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gråmus Skrevet 18. desember 2019 #3657 Del Skrevet 18. desember 2019 2 minutter siden, hippyskippy skrev: Er det virkelig en TV jeg ser på veggen over senga i prinsesserommet? Herregud 😣 Hvorfor er det så ille? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 18. desember 2019 #3658 Del Skrevet 18. desember 2019 57 minutter siden, hippyskippy skrev: Er det virkelig en TV jeg ser på veggen over senga i prinsesserommet? Herregud 😣 TV (laaaaangt opp på veggen med ledninger hengende og slenge) er allitd noe av det første som kommer opp på barnerommene hun innreder. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Menca Skrevet 18. desember 2019 #3659 Del Skrevet 18. desember 2019 9 timer siden, h.2327 skrev: Du og dine tre søsken? Har han ikke 4 søsken da?🤔 Jeg forsvarer ikke alt det uetiske hun gjør. Men jeg tror kanskje hun skriver ting litt ut fra seg selv noen ganger. Han har jo 4 søsken,men hun har jo båret frem de fire,og mulig hun mener at hun skal "stake veien" for de hun selv har satt til verden? Ikke godt å vite, men jeg tenkte ikke at det lå noe mellom linjene med akkurat det, bortsett fra at hun skrev om sine egne barn. Selv om hun har en bonusdatter som kom litt uheldig ut i den ordleggingen hennes... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ranunkelen Skrevet 18. desember 2019 #3660 Del Skrevet 18. desember 2019 (endret) Hvilken bok er det hun snakker om? Den berømte mamma-boken, som hun skriver hun har blitt satt på prøve mot? Endret 18. desember 2019 av Ranunkelen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg