Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk

Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Rart at voksne ikke forstår sånn. Vi har ei i klassen som bor på hemmelig adresse. Kan bety katastrofe hvis mora finner ut hvor dattera er. Jeg hadde klikka hvis jeg hadde barn i samme barnehage som paprika, da skulle det blitt rimelig bra med bråk. 

• Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Yann skrev:

nrk.no/innlandet/foreldre-far-ikke-ta-bilder-av-barna-og-dele-dem-pa-sosiale-medier-1.14820563

I en kampanje fra Utdanningsdirektoratet er det nettopp foreldre som opptrer som "paparazzier, som er tema.

Lars Kvenshagen Gimse i Utdanningsdirektoratet sier " Det er viktig å spørre barnet selv om de vil bli delt på sosiale medier, fordi barnet har rett til privatliv og medbestemmelse"

Ok om noen kan legge ut linken over fra Nrk.no i går. En link det går ann å trykke på ;)

Denne linken kan man klikke på, viktig å ha med https://www. eller bare www. foran nettadressen 😛

https://www.nrk.no/innlandet/foreldre-far-ikke-ta-bilder-av-barna-og-dele-dem-pa-sosiale-medier-1.14820563

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke meningen at man skal selge produktet man reklamerer for, med bilder? Jeg bare spør, siden det skjørtet hun har på seg på bilde ikke syns? Ser et svart firkant der ja men det er jo så mørkt at det er ren gjetting at det er et skjørt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se hvor lenge denne sjappen varer. Paprika og co starter nok en gang med noe de ikke er spesielt gode på. Nemlig drive butikk.

• Å ha en nettbutikk uten annen kundeservice enn en e-postadresse er lite tillitvekkende 
  • Å selge møbler uten å beskrive materiale og kvalitet, samt opphav (hvor produsert) er suspekt
  • Å ha en Facebook-side som sletter spørsmål, er mistenkelig
  • Å basere seg på å selge møbler som ikke kan prøves..vel. Hvordan den gyngestolen er å sitte i må fuglene vite. 

Å selge kjente merker som Madame er ok. Men alt det andre med udefinert opphav og kvalitet..Ville holdt meg langt unna. 

Endret av Friluftsdame
  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, jente42 skrev:

Fornøyd kunde? Sikkert hos søsteren sin igjen! 🤣🤣🤣 var jo det sist hun skrøt av jobb hun hadde gjort.

Ja, noen som kjenner igjen stedet til denne "kunden"?

Er vel ingen som betaler for småtterier som dette her? Er jo ikke akkurat noe revolusjonerende arbeid 😳

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Clara80 skrev:

Ja, noen som kjenner igjen stedet til denne "kunden"?

Er vel ingen som betaler for småtterier som dette her? Er jo ikke akkurat noe revolusjonerende arbeid 😳

Er som du sier, er vel ingen som betaler for noe som dette, og det som evt. har blitt gjort er noe man fint kunne funnet på selv ved å kikke litt rundt på nettet, og det er helt gratis.....heller det enn å betal ei frk. nobody

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Skrottefar skrev:

Er som du sier, er vel ingen som betaler for noe som dette, og det som evt. har blitt gjort er noe man fint kunne funnet på selv ved å kikke litt rundt på nettet, og det er helt gratis.....heller det enn å betal ei frk. nobody

Akkurat!?? Må jo være noe familie. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, Khloe P.T skrev:

Er det noen som har link til nettbutikken deres?

http://www.mibostyling.no

Endret av kahaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pepperkakehuset ligger på bloggen, men jeg skjønner ikke hvorfor hun har fjerna taket og planta fire digre kubbelys nedi. Det er jo så fullt i den leiligheten at alt er jo en brannfare der. Men det må jo være barna som har pyntet pepperkakehuset...håper jeg :ninja:

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Butternut skrev:

Pepperkakehuset ligger på bloggen, men jeg skjønner ikke hvorfor hun har fjerna taket og planta fire digre kubbelys nedi. Det er jo så fullt i den leiligheten at alt er jo en brannfare der. Men det må jo være barna som har pyntet pepperkakehuset...håper jeg :ninja:

Er det noen fasit på hvordan et pepperkakehus skal se ut? 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...