Orly Skrevet 8. desember 2019 #3541 Del Skrevet 8. desember 2019 4 timer siden, lillelily skrev: Og - flere ganger nå har denne tråden vært borte. Flere ganger har det stått at jeg ikke har tilgang til tråden. Så sjekker jeg kanskje neste kveld (leser når jeg legger meg 🙈), og da har jeg "tilgang" igjen. Og så, for et par dager siden sto det at tråden var stengt for mer aktivitet. Jeg tenkte den var lukket for alltid, og nå er den åpen igjen? Det er fordi den blir moderert 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristanna Skrevet 8. desember 2019 #3542 Del Skrevet 8. desember 2019 18 timer siden, Eamane skrev: Kan hun ikke bake uten barna? Mye utenom pepperkaker er kanskje greit å gjøre selv. Liker selv og bake på kveldstid når barna er lagt, nettopp fordi jeg koser meg med det. Har ikke dårlig samvittighet for det. Nå har jo VP med en baby på bakingen, så er vel ikke sånn at hun koser seg med å bake alene akkurat, som du gjør. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eamane Skrevet 8. desember 2019 #3543 Del Skrevet 8. desember 2019 1 time siden, Kristanna skrev: Nå har jo VP med en baby på bakingen, så er vel ikke sånn at hun koser seg med å bake alene akkurat, som du gjør. Litt forskjell på en baby sittende i vippestol enn med ei på 3 år kanskje. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 8. desember 2019 #3544 Del Skrevet 8. desember 2019 Tråden er ryddet for ryktespredning og svar til slettet innhold. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 8. desember 2019 #3545 Del Skrevet 8. desember 2019 På 7.12.2019 den 22.03, Birdo skrev: For all del. I vår familie er julebaking en familiegreie som barn i alle aldre er med på. Good for you! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 8. desember 2019 #3546 Del Skrevet 8. desember 2019 På 7.12.2019 den 22.03, Birdo skrev: For all del. I vår familie er julebaking en familiegreie som barn i alle aldre er med på. Samme her. Det er jo det som er koselig med julebaking. At alle deltar uansett alder. Men så er jo paprika og de alltid sliten når de har barn barna i huset, så hun syntes vel det er slitsomt å bake med de. Pluss de har jo ikke akkurat plass til at barna kan være så mye med på kjøkkenet. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 9. desember 2019 #3547 Del Skrevet 9. desember 2019 Paprika vet hun burde blogge mer. Vel, det hun burde er å legge ned hele bloggen. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eamane Skrevet 9. desember 2019 #3548 Del Skrevet 9. desember 2019 9 timer siden, Frøken_fjong1 skrev: Samme her. Det er jo det som er koselig med julebaking. At alle deltar uansett alder. Men så er jo paprika og de alltid sliten når de har barn barna i huset, så hun syntes vel det er slitsomt å bake med de. Pluss de har jo ikke akkurat plass til at barna kan være så mye med på kjøkkenet. Eh. Skal hun ikke kunne bake når de litt eldre barna ikke er hjemme da? Alt må ikke være så forbanna svart hvitt. Villa baker mye, og veldig ofte dokumenterer hun at barna er med på det. Så den kritikken her syns jeg faktisk ikke hører hjemme noe sted. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smugleseren Skrevet 9. desember 2019 #3549 Del Skrevet 9. desember 2019 55 minutter siden, Eamane skrev: Eh. Skal hun ikke kunne bake når de litt eldre barna ikke er hjemme da? Alt må ikke være så forbanna svart hvitt. Villa baker mye, og veldig ofte dokumenterer hun at barna er med på det. Så den kritikken her syns jeg faktisk ikke hører hjemme noe sted. Der er jeg for en gangs skyld enig med deg! Man baker når man har overskudd, og som regel baker man ikke kun en gang før jul! Tåpelig diskusjon!! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 9. desember 2019 #3550 Del Skrevet 9. desember 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner og ryktespredning. Minner om at brudd på reglene kan føre til utestengelse. Sol, admin. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Studio Skrevet 9. desember 2019 #3551 Del Skrevet 9. desember 2019 Ser på hennes siste blogginnlegg hvor det reklameres for en gyngestol for MiboStyling. Får ikke inntrykk av i innlegget annet en at hun reklamere for dette produktene, men klarer ikke tyde at hun er eier av den nye nettbutikken. Foretaket er registrert på hennes far og ikke henne selv. Hvorfor forteller henne ikke selv at hun har startet ny bedrift, for det er jo fint for henne og vise at hun har en annen jobb en bare bloggen. Syntes gyngestolen var lekker, men nå skjønner jeg hvorfor den lille var med mor og far på et lager. kommer ikke å handle fra en bedrift hvor Kim er kundeansvarlig, eller har noe med foredraget å gjøre. Er vell kanskje derfor hun ikke presenterer sin nye bedrift som eier og skryter som hun tidligere har gjort, da hun ønsker selv og skjule hvem som står bak i håp om økende salg. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 9. desember 2019 #3552 Del Skrevet 9. desember 2019 8 minutter siden, Studio skrev: Ser på hennes siste blogginnlegg hvor det reklameres for en gyngestol for MiboStyling. Får ikke inntrykk av i innlegget annet en at hun reklamere for dette produktene, men klarer ikke tyde at hun er eier av den nye nettbutikken. Foretaket er registrert på hennes far og ikke henne selv. Hvorfor forteller henne ikke selv at hun har startet ny bedrift, for det er jo fint for henne og vise at hun har en annen jobb en bare bloggen. Syntes gyngestolen var lekker, men nå skjønner jeg hvorfor den lille var med mor og far på et lager. kommer ikke å handle fra en bedrift hvor Kim er kundeansvarlig, eller har noe med foredraget å gjøre. Er vell kanskje derfor hun ikke presenterer sin nye bedrift som eier og skryter som hun tidligere har gjort, da hun ønsker selv og skjule hvem som står bak i håp om økende salg. Spesielt at alle henvendelser til firmaet skal skje på Mail og ingen muligheter til å nå de på tlf. Nok til at jeg holder meg unna 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 9. desember 2019 #3553 Del Skrevet 9. desember 2019 Kule møbler, men alle de skrivefeilene🙄 Når skal den familien innse at butikk ikke er noe for dem🤔 Og kun kontaktes på Mail? Sier litt kanskje. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 9. desember 2019 #3554 Del Skrevet 9. desember 2019 3 minutter siden, Pollen skrev: Kule møbler, men alle de skrivefeilene🙄 Når skal den familien innse at butikk ikke er noe for dem🤔 Og kun kontaktes på Mail? Sier litt kanskje. Stive priser 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 9. desember 2019 #3555 Del Skrevet 9. desember 2019 Akkurat nå, Trua skrev: Stive priser Det er vanlig i den familien. De tar blodpris for ræl. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 9. desember 2019 #3556 Del Skrevet 9. desember 2019 Nok et fånyttes forsøk på buisness 🙄 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Cessa74 Skrevet 9. desember 2019 Populært innlegg #3557 Del Skrevet 9. desember 2019 De folka må snart forstå at det finnes ingen kjapp vei til høy fortjeneste.. De gjør samme feil igjen og igjen. På tide å ta seg en vanlig jobb som folk flest. Men det betyr jo å stå opp om morgenen da.. -og klare/orke å jobbe i 8 timer uten PC og sosiale medier + hente/levere barn, handle, lage mat etc -du vet -den berømte tidsklemma som rammer småbarnsforeldre når permisjonen er over. BTW: I kategorien Hus og hage er det også en helt ny bruker som "tilfeldigvis" spør om noe ang nettbutikken Nyopprettet bruker som starter med innlegg om en shady nettbutikk hvor eier har gått konkurs flere ganger? Dette mistenkes som egenreklame og bør bli rapportert. Det er tilfeldigvis også en annen ny bruker som nevner nettbutikken i Villa paprika tråden.. Blir veldig opplagt. Uansett: Møblene der er utrolig overpriset. Du finner tilsvarende produkter til halv pris på de fleste seriøse møbelbutikker/nettbutikker.. 66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 9. desember 2019 #3558 Del Skrevet 9. desember 2019 Ren kopi av Hay og Eames stoler jo. 😂 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillelily Skrevet 10. desember 2019 #3559 Del Skrevet 10. desember 2019 På 8.12.2019 den 8.44, Dråpe skrev: Den stenges eller fjernes for moderering. På 8.12.2019 den 9.08, Orly skrev: Det er fordi den blir moderert Ah, takk 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillelily Skrevet 10. desember 2019 #3560 Del Skrevet 10. desember 2019 7 timer siden, Cessa74 skrev: Det er tilfeldigvis også en annen ny bruker som nevner nettbutikken i Villa paprika tråden.. Blir veldig opplagt. Hvilken tråd - hvor finner jeg den? Dette er bare fascinerende, jeg vil lese 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg