Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk

Friluftsdame

Anbefalte innlegg

4 timer siden, lillelily skrev:

Og - flere ganger nå har denne tråden vært borte. Flere ganger har det stått at jeg ikke har tilgang til tråden. Så sjekker jeg kanskje neste kveld (leser når jeg legger meg 🙈), og da har jeg "tilgang" igjen.

Og så, for et par dager siden sto det at tråden var stengt for mer aktivitet. Jeg tenkte den var lukket for alltid, og nå er den åpen igjen? 

Det er fordi den blir moderert 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 timer siden, Eamane skrev:

Kan hun ikke bake uten barna? Mye utenom pepperkaker er kanskje greit å gjøre selv. Liker selv og bake på kveldstid når barna er lagt, nettopp fordi jeg koser meg med det. Har ikke dårlig samvittighet for det. 

Nå har jo VP med en baby på bakingen, så er vel ikke sånn at hun koser seg med å bake alene akkurat, som du gjør. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kristanna skrev:

Nå har jo VP med en baby på bakingen, så er vel ikke sånn at hun koser seg med å bake alene akkurat, som du gjør. 

Litt forskjell på en baby sittende i vippestol enn med ei på 3 år kanskje. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.12.2019 den 22.03, Birdo skrev:

For all del. I vår familie er julebaking en familiegreie som barn i alle aldre er med på. 

Good for you! 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.12.2019 den 22.03, Birdo skrev:

For all del. I vår familie er julebaking en familiegreie som barn i alle aldre er med på. 

Samme her. Det er jo det som er koselig med julebaking. At alle deltar uansett alder. 
Men så er jo paprika og de alltid sliten når de har barn barna i huset, så hun syntes vel det er slitsomt å bake med de. Pluss de har jo ikke akkurat plass til at barna kan være så mye med på kjøkkenet. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Frøken_fjong1 skrev:

Samme her. Det er jo det som er koselig med julebaking. At alle deltar uansett alder. 
Men så er jo paprika og de alltid sliten når de har barn barna i huset, så hun syntes vel det er slitsomt å bake med de. Pluss de har jo ikke akkurat plass til at barna kan være så mye med på kjøkkenet. 

Eh. Skal hun ikke kunne bake når de litt eldre barna ikke er hjemme da? Alt må ikke være så forbanna svart hvitt. Villa baker mye, og veldig ofte dokumenterer hun at barna er med på det. Så den kritikken her syns jeg faktisk ikke hører hjemme noe sted. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Eamane skrev:

Eh. Skal hun ikke kunne bake når de litt eldre barna ikke er hjemme da? Alt må ikke være så forbanna svart hvitt. Villa baker mye, og veldig ofte dokumenterer hun at barna er med på det. Så den kritikken her syns jeg faktisk ikke hører hjemme noe sted. 

Der er jeg for en gangs skyld enig med deg!

Man baker når man har overskudd, og som regel baker man ikke kun en gang før jul! 

Tåpelig diskusjon!! 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner og ryktespredning. 

Minner om at brudd på reglene kan føre til utestengelse. 

Sol, admin.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på hennes siste blogginnlegg hvor det reklameres for en gyngestol for MiboStyling. 

Får ikke inntrykk av i innlegget annet en at hun reklamere for dette produktene, men klarer ikke tyde at hun er eier av den nye nettbutikken. 

Foretaket er registrert på hennes far og ikke henne selv. Hvorfor forteller henne ikke selv at hun har startet ny bedrift, for det er jo fint for henne og vise at hun har en annen jobb en bare bloggen. 

Syntes gyngestolen var lekker, men nå skjønner jeg hvorfor den lille var med mor og far på et lager. kommer ikke å handle fra en bedrift hvor Kim er kundeansvarlig, eller har noe med foredraget å gjøre. Er vell kanskje derfor hun ikke presenterer sin nye bedrift som eier og skryter som hun tidligere har gjort,  da hun ønsker selv og skjule hvem som står bak i håp om økende salg. 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Studio skrev:

Ser på hennes siste blogginnlegg hvor det reklameres for en gyngestol for MiboStyling. 

Får ikke inntrykk av i innlegget annet en at hun reklamere for dette produktene, men klarer ikke tyde at hun er eier av den nye nettbutikken. 

Foretaket er registrert på hennes far og ikke henne selv. Hvorfor forteller henne ikke selv at hun har startet ny bedrift, for det er jo fint for henne og vise at hun har en annen jobb en bare bloggen. 

Syntes gyngestolen var lekker, men nå skjønner jeg hvorfor den lille var med mor og far på et lager. kommer ikke å handle fra en bedrift hvor Kim er kundeansvarlig, eller har noe med foredraget å gjøre. Er vell kanskje derfor hun ikke presenterer sin nye bedrift som eier og skryter som hun tidligere har gjort,  da hun ønsker selv og skjule hvem som står bak i håp om økende salg. 

Spesielt at alle henvendelser til firmaet skal skje på Mail og ingen muligheter til å nå de på tlf.  Nok til at jeg holder meg unna

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kule møbler, men alle de skrivefeilene🙄 Når skal den familien innse at butikk ikke er noe for dem🤔 Og kun kontaktes på Mail? Sier litt kanskje. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Pollen skrev:

Kule møbler, men alle de skrivefeilene🙄 Når skal den familien innse at butikk ikke er noe for dem🤔 Og kun kontaktes på Mail? Sier litt kanskje. 

Stive priser

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 8.12.2019 den 8.44, Dråpe skrev:

Den stenges eller fjernes for moderering.

På 8.12.2019 den 9.08, Orly skrev:

Det er fordi den blir moderert 

Ah, takk 😍 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Cessa74 skrev:

Det er tilfeldigvis også en annen ny bruker som nevner nettbutikken i Villa paprika tråden.. Blir veldig opplagt.

Hvilken tråd - hvor finner jeg den? 

Dette er bare fascinerende, jeg vil lese 🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...