Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk

Friluftsdame

Anbefalte innlegg

45 minutter siden, Pollen skrev:

Så hvis de to eldste ikke vil være med på julekort( noe jeg skjønner veldig godt hvis det er tilfelle), så må de kutte ut julekort? Synes det er drøyt jeg da. 

Det syns jeg faktisk... et julekort er ikke så viktig at det må på død og liv tas.... jeg hadde i vertfall aldri kunnet gjort noe sånt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har tre barn hvorav to ikke syns det er spesielt kjekt med bilder etterhvert. Men for vår del hadde det vært TOTALT uaktuelt å ha med et av tre barn på årets julekort. Det er alle eller ingen. For oss da - men så prioriterer vi ikke noen barn mer enn de andre. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder motiv på julekort kan de jo f eks sette en søt nisselue på hunden. Åh nei, den ga de jo bort. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom de velger å sende julekort med bilde av seg selv og 2 av 5 barn så er det virkelig ingen forklaring eller unnskyldning som er god nok...

Hvordan klarer de å gjøre så mye feil?! 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Dråpe skrev:

Dersom de velger å sende julekort med bilde av seg selv og 2 av 5 barn så er det virkelig ingen forklaring eller unnskyldning som er god nok...

Hvordan klarer de å gjøre så mye feil?! 

Altså, nå går jodel og kvinneguiden berserk fordi «kun 2 av 5 barn» er med på årets julekort. Har vi sett snurten av dette «julekortet»? Nei- dette blir bare spekulasjoner. Riktignok skrev C på some at «årets julekort er i boks», men for alt vi vet gjorde hun det fordi hun VISSTE folk ville klikke- både i huet og antall klikk på bloggen. Og i mellomtida gnir hun seg i hendene over at hun fortsatt er relevant og snakkes om. 
Hvis det nå viser seg å være et reellt julekort der to voksne er avbildet med to av fem barn er jeg helt enig i at det er drøyt. Men foreløpig er det bare spekulasjoner? Eller har jeg missa noe?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, skey skrev:

Altså, nå går jodel og kvinneguiden berserk fordi «kun 2 av 5 barn» er med på årets julekort. Har vi sett snurten av dette «julekortet»? Nei- dette blir bare spekulasjoner. Riktignok skrev C på some at «årets julekort er i boks», men for alt vi vet gjorde hun det fordi hun VISSTE folk ville klikke- både i huet og antall klikk på bloggen. Og i mellomtida gnir hun seg i hendene over at hun fortsatt er relevant og snakkes om. 
Hvis det nå viser seg å være et reellt julekort der to voksne er avbildet med to av fem barn er jeg helt enig i at det er drøyt. Men foreløpig er det bare spekulasjoner? Eller har jeg missa noe?

Bildet av henne pluss 1 barn lå i på VillaPaprikas instastory med påskrift om «årets julefoto i boks» Nå ligger dette bildet ute: 

Har naturligvis klippet ut ansikt, men det står ingenting om julefoto nå.

EF9B9054-92CC-4E05-933C-BA348BA8FD5D.jpeg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kahaki skrev:

Bildet av henne pluss 1 barn lå i på VillaPaprikas instastory med påskrift om «årets julefoto i boks» Nå ligger dette bildet ute: 

Har naturligvis klippet ut ansikt, men det står ingenting om julefoto nå.

EF9B9054-92CC-4E05-933C-BA348BA8FD5D.jpeg

Står at hun endelig fikk brukt de minste sine gavekort på en bildeserie på IG. Så da kan det jo hende de har fått gavekort i «gave» av fotografen eller noen andre . Derfor er vel ikke de andre barna med.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel brukt som julegave eller noe da. Sto ikke noe om julekort. Akkurat dette er det vel ikke nødvendig å lage ståhei rundt. Mer bemerkelsesverdig at det er så stille fra henne på denne tiden av året. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Clara80 skrev:

Blir vel brukt som julegave eller noe da. Sto ikke noe om julekort. Akkurat dette er det vel ikke nødvendig å lage ståhei rundt. Mer bemerkelsesverdig at det er så stille fra henne på denne tiden av året. 

Nå var det jo Camilla  selv som skrev Årets julekort i boks 😳

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som bare hadde tid til å vite hva en vill paprika er i lektyreform. Kanskje ville jeg ha levd et rikere liv. Kanskje et fattigere ett? Hvem vet? Jeg drar videre uten viten om tema. Men jeg har vitenskap om andre temaer. Og siden jeg er både tvilling og sikkert har ADHD, så ble jeg plutselig trøtt. Så nå skal jeg sove.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Ab85 skrev:

Kl 21.35 fredag kveld: snap story:babyen er med mamma og pappa på jobb....jeg lurer på hvor de jobber?

Jeg lurer på hvorfor babyen ikke er hjemme og sover?

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Ab85 skrev:

Kl 21.35 fredag kveld: snap story:babyen er med mamma og pappa på jobb....jeg lurer på hvor de jobber?

Herregud for noen umodne foreldre😳Tar med baby på jobb halv 10 på kvelden. 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...