Gjest BethD Skrevet 5. desember 2019 #3501 Del Skrevet 5. desember 2019 45 minutter siden, Pollen skrev: Så hvis de to eldste ikke vil være med på julekort( noe jeg skjønner veldig godt hvis det er tilfelle), så må de kutte ut julekort? Synes det er drøyt jeg da. Det syns jeg faktisk... et julekort er ikke så viktig at det må på død og liv tas.... jeg hadde i vertfall aldri kunnet gjort noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 5. desember 2019 #3502 Del Skrevet 5. desember 2019 Vi har tre barn hvorav to ikke syns det er spesielt kjekt med bilder etterhvert. Men for vår del hadde det vært TOTALT uaktuelt å ha med et av tre barn på årets julekort. Det er alle eller ingen. For oss da - men så prioriterer vi ikke noen barn mer enn de andre. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruenFraHavet Skrevet 5. desember 2019 #3503 Del Skrevet 5. desember 2019 Når det gjelder motiv på julekort kan de jo f eks sette en søt nisselue på hunden. Åh nei, den ga de jo bort. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 5. desember 2019 #3504 Del Skrevet 5. desember 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner og personangrep med svar. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 5. desember 2019 #3505 Del Skrevet 5. desember 2019 (endret) Ingenting på K sin IG som tilsier at noe har skjedd. Endret 5. desember 2019 av lillesnøfnugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dråpe Skrevet 5. desember 2019 #3506 Del Skrevet 5. desember 2019 Dersom de velger å sende julekort med bilde av seg selv og 2 av 5 barn så er det virkelig ingen forklaring eller unnskyldning som er god nok... Hvordan klarer de å gjøre så mye feil?! 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skey Skrevet 6. desember 2019 #3507 Del Skrevet 6. desember 2019 8 timer siden, Dråpe skrev: Dersom de velger å sende julekort med bilde av seg selv og 2 av 5 barn så er det virkelig ingen forklaring eller unnskyldning som er god nok... Hvordan klarer de å gjøre så mye feil?! Altså, nå går jodel og kvinneguiden berserk fordi «kun 2 av 5 barn» er med på årets julekort. Har vi sett snurten av dette «julekortet»? Nei- dette blir bare spekulasjoner. Riktignok skrev C på some at «årets julekort er i boks», men for alt vi vet gjorde hun det fordi hun VISSTE folk ville klikke- både i huet og antall klikk på bloggen. Og i mellomtida gnir hun seg i hendene over at hun fortsatt er relevant og snakkes om. Hvis det nå viser seg å være et reellt julekort der to voksne er avbildet med to av fem barn er jeg helt enig i at det er drøyt. Men foreløpig er det bare spekulasjoner? Eller har jeg missa noe? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 6. desember 2019 #3508 Del Skrevet 6. desember 2019 8 minutter siden, skey skrev: Altså, nå går jodel og kvinneguiden berserk fordi «kun 2 av 5 barn» er med på årets julekort. Har vi sett snurten av dette «julekortet»? Nei- dette blir bare spekulasjoner. Riktignok skrev C på some at «årets julekort er i boks», men for alt vi vet gjorde hun det fordi hun VISSTE folk ville klikke- både i huet og antall klikk på bloggen. Og i mellomtida gnir hun seg i hendene over at hun fortsatt er relevant og snakkes om. Hvis det nå viser seg å være et reellt julekort der to voksne er avbildet med to av fem barn er jeg helt enig i at det er drøyt. Men foreløpig er det bare spekulasjoner? Eller har jeg missa noe? Bildet av henne pluss 1 barn lå i på VillaPaprikas instastory med påskrift om «årets julefoto i boks» Nå ligger dette bildet ute: Har naturligvis klippet ut ansikt, men det står ingenting om julefoto nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 6. desember 2019 #3509 Del Skrevet 6. desember 2019 1 time siden, kahaki skrev: Bildet av henne pluss 1 barn lå i på VillaPaprikas instastory med påskrift om «årets julefoto i boks» Nå ligger dette bildet ute: Har naturligvis klippet ut ansikt, men det står ingenting om julefoto nå. Står at hun endelig fikk brukt de minste sine gavekort på en bildeserie på IG. Så da kan det jo hende de har fått gavekort i «gave» av fotografen eller noen andre . Derfor er vel ikke de andre barna med. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 6. desember 2019 #3510 Del Skrevet 6. desember 2019 Blir vel brukt som julegave eller noe da. Sto ikke noe om julekort. Akkurat dette er det vel ikke nødvendig å lage ståhei rundt. Mer bemerkelsesverdig at det er så stille fra henne på denne tiden av året. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BLOMSTERKVAST Skrevet 6. desember 2019 #3511 Del Skrevet 6. desember 2019 40 minutter siden, Clara80 skrev: Blir vel brukt som julegave eller noe da. Sto ikke noe om julekort. Akkurat dette er det vel ikke nødvendig å lage ståhei rundt. Mer bemerkelsesverdig at det er så stille fra henne på denne tiden av året. Nå var det jo Camilla selv som skrev Årets julekort i boks 😳 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 6. desember 2019 #3512 Del Skrevet 6. desember 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MortenMinstelønn Skrevet 6. desember 2019 #3513 Del Skrevet 6. desember 2019 Den som bare hadde tid til å vite hva en vill paprika er i lektyreform. Kanskje ville jeg ha levd et rikere liv. Kanskje et fattigere ett? Hvem vet? Jeg drar videre uten viten om tema. Men jeg har vitenskap om andre temaer. Og siden jeg er både tvilling og sikkert har ADHD, så ble jeg plutselig trøtt. Så nå skal jeg sove. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ab85 Skrevet 6. desember 2019 #3514 Del Skrevet 6. desember 2019 Kl 21.35 fredag kveld: snap story:babyen er med mamma og pappa på jobb....jeg lurer på hvor de jobber? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sialove Skrevet 6. desember 2019 #3515 Del Skrevet 6. desember 2019 16 minutter siden, Ab85 skrev: Kl 21.35 fredag kveld: snap story:babyen er med mamma og pappa på jobb....jeg lurer på hvor de jobber? Jeg lurer på hvorfor babyen ikke er hjemme og sover? 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BLOMSTERKVAST Skrevet 6. desember 2019 #3516 Del Skrevet 6. desember 2019 39 minutter siden, Ab85 skrev: Kl 21.35 fredag kveld: snap story:babyen er med mamma og pappa på jobb....jeg lurer på hvor de jobber? Herregud for noen umodne foreldre😳Tar med baby på jobb halv 10 på kvelden. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
banana hammock Skrevet 6. desember 2019 #3517 Del Skrevet 6. desember 2019 Hvor ser dere dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Addie Skrevet 6. desember 2019 #3518 Del Skrevet 6. desember 2019 3 minutter siden, banana hammock skrev: Hvor ser dere dette? Snappen til paprika 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RebeccaBunch Skrevet 6. desember 2019 #3519 Del Skrevet 6. desember 2019 Trodde jeg ikke kunne bli mer målløs... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 6. desember 2019 #3520 Del Skrevet 6. desember 2019 Er nok på lageret til Gekko og rydder ut de ulovlige syklene 😂 "Jobben" sin det. Fint skal det være! 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg