Poly Skrevet 4. desember 2019 #3481 Del Skrevet 4. desember 2019 På 2.12.2019 den 21.37, Klink skrev: Har VP tidligere hatt lagret mye bilder av Kim på IG? Ja 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 4. desember 2019 #3482 Del Skrevet 4. desember 2019 De to minste fikk være med til fotografen🤔 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 4. desember 2019 #3483 Del Skrevet 4. desember 2019 Jeg så de snappene fra fotografen og som fotograf selv kan jeg si at jeg hadde aldri akseptert at far (eller hvem som helst) stod rett bak meg og snappet hele seansen. Det er vanskelig nok å fange oppmerksomheten til et lite barn i ukjente omgivelser om ikke far skal stå bak å filme hele greiene. Ender opp med bilder der barnet ser en helt annen vei. Tåpelig. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BLOMSTERKVAST Skrevet 4. desember 2019 #3484 Del Skrevet 4. desember 2019 15 minutter siden, Nussepus skrev: De to minste fikk være med til fotografen🤔 Året julekort er i boks😀kjernefamilien vet du 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 5. desember 2019 #3485 Del Skrevet 5. desember 2019 Fy søren altså, så stygt ovenfor de andre ungene at de bare tar med to av fem barn på julekort.. Når man liksom tror hun har vist alle måter å skvise ut de tre andre på, så kommer det noe nytt allikevel. 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 5. desember 2019 #3486 Del Skrevet 5. desember 2019 Hvordan vet dere at det er julekort? Kan vel bare være at de ønsker fotografbilde, det har de kanskje gjort med de største i den alderen også. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blålilla Skrevet 5. desember 2019 #3487 Del Skrevet 5. desember 2019 13 minutter siden, Orly skrev: Hvordan vet dere at det er julekort? Kan vel bare være at de ønsker fotografbilde, det har de kanskje gjort med de største i den alderen også. Hun skriver at det er julekortfotografering 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
riesling Skrevet 5. desember 2019 #3488 Del Skrevet 5. desember 2019 er bloggen nede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butternut Skrevet 5. desember 2019 #3489 Del Skrevet 5. desember 2019 1 minutt siden, riesling skrev: er bloggen nede? nei den ligger på villapaprika.blogg.no 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 5. desember 2019 #3490 Del Skrevet 5. desember 2019 Når jeg var 10-13 isj år nekta jeg å være med på alt av bilder, spesielt julekort 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BLOMSTERKVAST Skrevet 5. desember 2019 #3491 Del Skrevet 5. desember 2019 5 minutter siden, marthes skrev: Når jeg var 10-13 isj år nekta jeg å være med på alt av bilder, spesielt julekort Rart å ikke være med på julekort til nærmeste familie ,men ok å bli sendt ut til tusenvis fremmede på bloggen ? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 5. desember 2019 #3492 Del Skrevet 5. desember 2019 Akkurat nå, BLOMSTERKVAST skrev: Rart å ikke være med på julekort til nærmeste familie ,men ok å bli sendt ut til tusenvis fremmede på bloggen ? Nettopp. Om de var velkomne på kortet hadde ikke VP godtatt et nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 5. desember 2019 #3493 Del Skrevet 5. desember 2019 34 minutter siden, marthes skrev: Når jeg var 10-13 isj år nekta jeg å være med på alt av bilder, spesielt julekort Her i huset ble det full nekt da barna var i den alderen... Så herhar dett ikke vært julekort med barna etter de fylte 10-12 år 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 5. desember 2019 #3494 Del Skrevet 5. desember 2019 2 minutter siden, Aidensfield skrev: Her i huset ble det full nekt da barna var i den alderen... Så herhar dett ikke vært julekort med barna etter de fylte 10-12 år Det er jo det rette å gjøre i en sånn situasjon. Ikke ta julekort med de som vil være med på kortet.... 🤦🏻♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollyådi Skrevet 5. desember 2019 #3495 Del Skrevet 5. desember 2019 Antar at det aller midterste barnet også har fått lov å ta avgjørelsen selv da utfra argumentene her. Men da kommer det vel en ny kommentar at hun tar julekortbilde hos mor. Drit i å være med på søskenfotografering hos far da liksom.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMims Skrevet 5. desember 2019 #3496 Del Skrevet 5. desember 2019 Det blir bare for dumt rett og slett spør du meg. Enten så tar man julekortbilde med alle barna eller ingen.. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikoletta Skrevet 5. desember 2019 #3497 Del Skrevet 5. desember 2019 Det er mye jeg mener blir gjort direkte feil hos disse voksne og mange ting jeg ville gjort annerledes. Men at flere her inne skal mene og til dels bestemme ( ja å si at enten gjør man slik eller slik er jo å bestemme, er det ikke?) hvordan andre skal ta for eksempel julekortene sine.. det er vel å dra begrepet konstruktiv kritikk litt vel langt? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 5. desember 2019 #3498 Del Skrevet 5. desember 2019 1 minutt siden, Nikoletta skrev: Det er mye jeg mener blir gjort direkte feil hos disse voksne og mange ting jeg ville gjort annerledes. Men at flere her inne skal mene og til dels bestemme ( ja å si at enten gjør man slik eller slik er jo å bestemme, er det ikke?) hvordan andre skal ta for eksempel julekortene sine.. det er vel å dra begrepet konstruktiv kritikk litt vel langt? Syns faktisk ikke det når det er snakk om ekskludering av unger i en familie. Da er det faktisk beint ut feil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 5. desember 2019 #3499 Del Skrevet 5. desember 2019 19 minutter siden, BethD skrev: Syns faktisk ikke det når det er snakk om ekskludering av unger i en familie. Da er det faktisk beint ut feil! Så hvis de to eldste ikke vil være med på julekort( noe jeg skjønner veldig godt hvis det er tilfelle), så må de kutte ut julekort? Synes det er drøyt jeg da. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollyådi Skrevet 5. desember 2019 #3500 Del Skrevet 5. desember 2019 17 minutter siden, Pollen skrev: Så hvis de to eldste ikke vil være med på julekort( noe jeg skjønner veldig godt hvis det er tilfelle), så må de kutte ut julekort? Synes det er drøyt jeg da. Glemmer duvikke et barn her? Hva er argumentet ditt på at dette ikke er med? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg