Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk

Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg så de snappene fra fotografen og som fotograf selv kan jeg si at jeg hadde aldri akseptert at far (eller hvem som helst) stod rett bak meg og snappet hele seansen. Det er vanskelig nok å fange oppmerksomheten til et lite barn i ukjente omgivelser om ikke far skal stå bak å filme hele greiene. Ender opp med bilder der barnet ser en helt annen vei. Tåpelig. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Nussepus skrev:

De to minste fikk være med til fotografen🤔

Året julekort er i boks😀kjernefamilien vet du 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren altså, så stygt ovenfor de andre ungene at de bare tar med to av fem barn på julekort.. Når man liksom tror hun har vist alle måter å skvise ut de tre andre på, så kommer det noe nytt allikevel. 

• Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet dere at det er julekort? Kan vel bare være at de ønsker fotografbilde, det har de kanskje gjort med de største i den alderen også.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Orly skrev:

Hvordan vet dere at det er julekort? Kan vel bare være at de ønsker fotografbilde, det har de kanskje gjort med de største i den alderen også.

Hun skriver at det er julekortfotografering

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, marthes skrev:

Når jeg var 10-13 isj år nekta jeg å være med på alt av bilder, spesielt julekort :) 

Rart å ikke være med på julekort til nærmeste familie ,men ok å bli sendt ut til tusenvis fremmede på bloggen ? 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, BLOMSTERKVAST skrev:

Rart å ikke være med på julekort til nærmeste familie ,men ok å bli sendt ut til tusenvis fremmede på bloggen ? 

Nettopp. Om de var velkomne på kortet hadde ikke VP godtatt et nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, marthes skrev:

Når jeg var 10-13 isj år nekta jeg å være med på alt av bilder, spesielt julekort :) 

Her i huset ble det full nekt da barna var i den alderen...  Så herhar dett ikke vært julekort med barna etter de fylte 10-12 år

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Aidensfield skrev:

Her i huset ble det full nekt da barna var i den alderen...  Så herhar dett ikke vært julekort med barna etter de fylte 10-12 år

Det er jo det rette å gjøre i en sånn situasjon. Ikke ta julekort med de som vil være med på kortet.... 🤦🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antar at det aller midterste barnet også har fått lov å ta avgjørelsen selv da utfra argumentene her. Men da kommer det vel en ny kommentar at hun tar julekortbilde hos mor. Drit i å være med på søskenfotografering hos far da liksom....

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er mye jeg mener blir gjort direkte feil hos disse voksne og mange ting jeg ville gjort annerledes. Men at flere her inne skal mene og til dels bestemme ( ja å si at enten gjør man slik eller slik er jo å bestemme, er det ikke?) hvordan andre skal ta for eksempel julekortene sine.. det er vel å dra begrepet konstruktiv kritikk litt vel langt?

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nikoletta skrev:

Det er mye jeg mener blir gjort direkte feil hos disse voksne og mange ting jeg ville gjort annerledes. Men at flere her inne skal mene og til dels bestemme ( ja å si at enten gjør man slik eller slik er jo å bestemme, er det ikke?) hvordan andre skal ta for eksempel julekortene sine.. det er vel å dra begrepet konstruktiv kritikk litt vel langt?

Syns faktisk ikke det når det er snakk om ekskludering av unger i en familie. Da er det faktisk beint ut feil! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, BethD skrev:

Syns faktisk ikke det når det er snakk om ekskludering av unger i en familie. Da er det faktisk beint ut feil! 

Så hvis de to eldste ikke vil være med på julekort( noe jeg skjønner veldig godt hvis det er tilfelle), så må de kutte ut julekort? Synes det er drøyt jeg da. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Pollen skrev:

Så hvis de to eldste ikke vil være med på julekort( noe jeg skjønner veldig godt hvis det er tilfelle), så må de kutte ut julekort? Synes det er drøyt jeg da. 

Glemmer duvikke et barn her? Hva er argumentet ditt på at dette ikke er med?

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...