Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk

Friluftsdame

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Gazpacho skrev:

Wow, 12.5 timer lange netter som 6-åring, det var mye! Her er de fleste fritidsaktiviteter i 18-tiden, både fotball, håndball, innebandy og svømming. Det er også enkelte som har vennegrupper fra 17-19 (jeg har også en førsteklassing). Så her mener jeg at du er helt på motsatt ende av Villa Paprika. For jeg tror ikke det er særlig mer normalt at en 6-åring sovner for kvelden i 18-tiden. Ikke at jeg syns noe om å holde småbarn våkne til kl 21-22 uansett altså, men at en førsteklassing sovner i 18-tiden og ikke våkner før kl 07 har jeg nesten ikke hørt om før. Men for et sovehjerte da, ingen av mine har sovet så lenge i strekk etter at de fylte 4😆

Leggetid 1830 betyr ikke nødvendigvis soving fra 1830. Jeg er av foreldre som begynner prosessen med legging fra kl. 19, og har eldre barn enn første klasse. Sover natta gjennom 🤷‍♀️

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, Gazpacho skrev:

Wow, 12.5 timer lange netter som 6-åring, det var mye! Her er de fleste fritidsaktiviteter i 18-tiden, både fotball, håndball, innebandy og svømming. Det er også enkelte som har vennegrupper fra 17-19 (jeg har også en førsteklassing). Så her mener jeg at du er helt på motsatt ende av Villa Paprika. For jeg tror ikke det er særlig mer normalt at en 6-åring sovner for kvelden i 18-tiden. Ikke at jeg syns noe om å holde småbarn våkne til kl 21-22 uansett altså, men at en førsteklassing sovner i 18-tiden og ikke våkner før kl 07 har jeg nesten ikke hørt om før. Men for et sovehjerte da, ingen av mine har sovet så lenge i strekk etter at de fylte 4😆

Så relevant hvordan DERE praktiserer.... not!

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Vipser skrev:

Leggetid 1830 betyr ikke nødvendigvis soving fra 1830. Jeg er av foreldre som begynner prosessen med legging fra kl. 19, og har eldre barn enn første klasse. Sover natta gjennom 🤷‍♀️

Ikke sant. Var nok bare jeg som forklarte meg litt dårlig til å begynne med. Men alle kan jo tenke seg hvor lang det tar for disse ungene "å lande" etter all den stimulien. Å herremin så sliten fruen huset blir og det fasan ikke rart heller med unger flyvende oppe til  23 om kvelden!!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paprika har jo opp til flere ganger i høst nevnt at han jobber. Tidligere har hun også sagt at han jobber sammen med henne. Så da er han vel ansatt hos henne da. Så mye som de dokumenterer i løpet av dagen så er det vanskelig å tro at han går til en annen jobb utenfor hjemmet. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Hyachint31 skrev:

Paprika har jo opp til flere ganger i høst nevnt at han jobber. Tidligere har hun også sagt at han jobber sammen med henne. Så da er han vel ansatt hos henne da. Så mye som de dokumenterer i løpet av dagen så er det vanskelig å tro at han går til en annen jobb utenfor hjemmet. 

Er vel han som tar de fantastiske bildene på bloggen. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Pollen skrev:

Er vel han som tar de fantastiske bildene på bloggen. 

Da tror jeg hun bør sende han på et fotokurs. Det vil nok bloggens lesere ha stor glede av. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Khloe P.T skrev:

Men, er det noen som VET hva gekkoen egentlig lever av? Kan han være ufør? Ha en av de "usynlige" sykdommene?

Han lever visstnok av å skaffe spons til bloggen. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Trua skrev:

Sett utallige snapper der minste og nestminste, langt på kveld ligger i senga med far i huset med TV på, med høy lyd og sterkt lys og skal sove.  Hva med å ha liten kose og lesestund?

Sett det samme jeg også,samtidig som det klages over hvor slitene de voksne er.  Aldri forstått meg på små barn og babyer som er oppe til kl 22-23 om kvelden. Mitt barn våkner like tidlig uansett om det er oppe seint. Men vi er normale arbeidsfolk som starter på jobb 07.00, så ikke mulig å være våken så seint som hos paprika.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også helt naturlig at babyen også får spise hamburger og pomfree til kveldsmat🙈😂Ref:snap story Gekko. Er jo ikke salt i burgerking maten i det hele tatt.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ab85 skrev:

Også helt naturlig at babyen også får spise hamburger og pomfree til kveldsmat🙈😂Ref:snap story Gekko. Er jo ikke salt i burgerking maten i det hele tatt.

Dette følger jo i samme spor som forrige gang, på så mange områder...

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Hyachint31 skrev:

Det er Gekkos signatur på tiggerbrev/spons fra bloggen. Han er "markedsansvarlig" og brukte over 2 uker på å svare på en mail, så han er nok innmari travel. 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Smugleseren skrev:

Det er Gekkos signatur på tiggerbrev/spons fra bloggen. Han er "markedsansvarlig" og brukte over 2 uker på å svare på en mail, så han er nok innmari travel. 

Jammen, du må jo skjønne at så lenge tiden flyr og hvor blir alle dagene av, så sier det seg selv at det fort kan ta et par uker å svare på en mail 🤣

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Smugleseren skrev:

Og glemte sende inn årsregnskap i gekkofirmaet sitt.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Gazpacho skrev:

Mine tre på 4,5 og 6år kan legge seg 18.15-30 og sove hele natten gjennom til 07.30, så det går helt fint an 🙂 men dette skjer ikke hver dag altså. En sjelden gang hvor det har vært besøk, fritidsaktiviteter osv 🙂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 22.11.2019 den 9.03, Trude4 skrev:

Hæ? Hva i huleste verden prøver du å si her? 

Sirkelargumentasjon. Som en av karakterene til Kevin i Parterapi på NRK nå i høst. Anbefales. TV-showet, ikke den håpløse, intetsigende argumentasjonsmetoden.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...