Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk

Friluftsdame

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Purple Basil skrev:

Det er merkelig hvordan hun later som at hun bor i et hus. Hun skriver at de mindreårige elsker huset de bor i 😛

Det er fordi leserne hennes tror det. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Purple Basil skrev:

Det er merkelig hvordan hun later som at hun bor i et hus. Hun skriver at de mindreårige elsker huset de bor i 😛

Det er også merkelig hvordan hun later som hun er god på å innrede små rom . Hun overfyller jo hvert eneste rom i hvert eneste hus/leilighet med møbler og ting🙄

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At ikke leserne ser, på bakgrunn av bildene hun publiserer, at de bor i en trang liten leilighet... Jeg fatter det ikke!

-3 små barnerom

-1 ekstra stue brukt som soverom til voksne + baby

-åpen løsning stue/kjøkken, der det er så trangt at møblene nesten står oppå hverandre. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stusser på hvordan Camilla regner ut kvadratmeteren i barnerommet, jeg da. Er det med ren uvitenhet, eller lyver hun med hensikt når hun skriver at dette rommet er på 7 kvadratmeter?? Har selv et rom på 5 kvadrat her i huset, som er større enn dette. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Smugleseren skrev:

Jeg stusser på hvordan Camilla regner ut kvadratmeteren i barnerommet, jeg da. Er det med ren uvitenhet, eller lyver hun med hensikt når hun skriver at dette rommet er på 7 kvadratmeter?? Har selv et rom på 5 kvadrat her i huset, som er større enn dette. 

Det meste blir jo litt pyntet på fra den kanten...

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, FruRosa skrev:

Det meste blir jo litt pyntet på fra den kanten...

Blir litt dumt å leie inn interiørhjelp om vedkommende ikke kan å regne kvadratmeter 🤔

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Basert på bildene hun legger ut er hun i alle fall den siste jeg vil ha råd fra når det gjelder å møblere små rom! 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Smugleseren skrev:

Tenkte akkurat det samme😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver et innlegg om «når små rom skal innredes», men skriver ingenting om hvordan. Innholdet er som vanlig bare pjatt om ingenting. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, FruRosa skrev:

Basert på bildene hun legger ut er hun i alle fall den siste jeg vil ha råd fra når det gjelder å møblere små rom! 

Og ikke tale om hun fikk komme med "gode" råd om å innrede stua mi heller. Det ville bli 25 puter som var dyttet ned på midten og minst like mange lysestaker og annet ræl på bord og ellers rundt omkring.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Huset vårt" . Hvem prøver hun å lure?

Blir forøvrig spennende å se om plakatene fra Desenio henger lenger enn den ene dagen de gjorde det sist hun samarbeidet med de.

Endret av Poly
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på om hun har det sånn hjemme hele tiden eller om alt dette bare er ting hun drar frem for fotografering for så å stue det vekk når ungene er i hus. Brennende lys overalt, den tingesten på kjøkkenet hvor vinglass står linet opp og generelt knusbare ting overalt. 

Nå har ikke jeg barn selv, men de jeg kjenner som har, har minimalt med pyntegjenstander og dill stående framme og de har byttet den lyse sofaen med mørk skinnsofa for å gjøre det mest mulig praktisk og barnevennlig hjemme. 

Jeg får helt klaus av å se bilder av det trange hjemmet til Paprika. Ser ut som de må gå sidelengs inn og ut av kjøkkenet for ikke å rive ned noe jo

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bildeveggen... Altså, er det mulig å gjøre det mer amatørmessig? Bildene henger skjevt, avstanden mellom bildene varierer sterkt og ingenting er på linje. Nok et "prosjekt" som bærer preg av slurv og å bare være slengt sammen på impuls.  

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, lllll skrev:

Lurer på om hun har det sånn hjemme hele tiden eller om alt dette bare er ting hun drar frem for fotografering for så å stue det vekk når ungene er i hus. Brennende lys overalt, den tingesten på kjøkkenet hvor vinglass står linet opp og generelt knusbare ting overalt. 

Nå har ikke jeg barn selv, men de jeg kjenner som har, har minimalt med pyntegjenstander og dill stående framme og de har byttet den lyse sofaen med mørk skinnsofa for å gjøre det mest mulig praktisk og barnevennlig hjemme. 

Jeg får helt klaus av å se bilder av det trange hjemmet til Paprika. Ser ut som de må gå sidelengs inn og ut av kjøkkenet for ikke å rive ned noe jo

Jeg har aldri turd å ha så mye levende lys på lave stuebord med en aktiv baby krabbene rundt. Fatter ikke at de tørr. Håper det kun er for stylingen! 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
16 timer siden, Poly skrev:

Men stearinlys og pynt er der på tilfeldige snapper og så jeg tror det er der "hele" tiden. 

Det ligger også bildet av et overfylt stuebord fullt av lys og minste rett ved samme bord på IG.

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...