Pollen Skrevet 26. november 2019 #3381 Del Skrevet 26. november 2019 6 timer siden, Purple Basil skrev: Det er merkelig hvordan hun later som at hun bor i et hus. Hun skriver at de mindreårige elsker huset de bor i 😛 Det er fordi leserne hennes tror det. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex_rude Skrevet 26. november 2019 #3382 Del Skrevet 26. november 2019 7 timer siden, Purple Basil skrev: Det er merkelig hvordan hun later som at hun bor i et hus. Hun skriver at de mindreårige elsker huset de bor i 😛 Det er også merkelig hvordan hun later som hun er god på å innrede små rom . Hun overfyller jo hvert eneste rom i hvert eneste hus/leilighet med møbler og ting🙄 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 26. november 2019 #3383 Del Skrevet 26. november 2019 At ikke leserne ser, på bakgrunn av bildene hun publiserer, at de bor i en trang liten leilighet... Jeg fatter det ikke! -3 små barnerom -1 ekstra stue brukt som soverom til voksne + baby -åpen løsning stue/kjøkken, der det er så trangt at møblene nesten står oppå hverandre. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smugleseren Skrevet 26. november 2019 #3384 Del Skrevet 26. november 2019 Jeg stusser på hvordan Camilla regner ut kvadratmeteren i barnerommet, jeg da. Er det med ren uvitenhet, eller lyver hun med hensikt når hun skriver at dette rommet er på 7 kvadratmeter?? Har selv et rom på 5 kvadrat her i huset, som er større enn dette. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 26. november 2019 #3385 Del Skrevet 26. november 2019 8 minutter siden, Smugleseren skrev: Jeg stusser på hvordan Camilla regner ut kvadratmeteren i barnerommet, jeg da. Er det med ren uvitenhet, eller lyver hun med hensikt når hun skriver at dette rommet er på 7 kvadratmeter?? Har selv et rom på 5 kvadrat her i huset, som er større enn dette. Det meste blir jo litt pyntet på fra den kanten... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smugleseren Skrevet 26. november 2019 #3386 Del Skrevet 26. november 2019 8 minutter siden, FruRosa skrev: Det meste blir jo litt pyntet på fra den kanten... Blir litt dumt å leie inn interiørhjelp om vedkommende ikke kan å regne kvadratmeter 🤔 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 26. november 2019 #3387 Del Skrevet 26. november 2019 Basert på bildene hun legger ut er hun i alle fall den siste jeg vil ha råd fra når det gjelder å møblere små rom! 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex_rude Skrevet 26. november 2019 #3388 Del Skrevet 26. november 2019 4 timer siden, Smugleseren skrev: Jeg stusser på hvordan Camilla regner ut kvadratmeteren i barnerommet, jeg da. Er det med ren uvitenhet, eller lyver hun med hensikt når hun skriver at dette rommet er på 7 kvadratmeter?? Har selv et rom på 5 kvadrat her i huset, som er større enn dette. Tenkte akkurat det samme😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 26. november 2019 #3389 Del Skrevet 26. november 2019 Hun skriver et innlegg om «når små rom skal innredes», men skriver ingenting om hvordan. Innholdet er som vanlig bare pjatt om ingenting. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 26. november 2019 #3390 Del Skrevet 26. november 2019 6 timer siden, FruRosa skrev: Basert på bildene hun legger ut er hun i alle fall den siste jeg vil ha råd fra når det gjelder å møblere små rom! Og ikke tale om hun fikk komme med "gode" råd om å innrede stua mi heller. Det ville bli 25 puter som var dyttet ned på midten og minst like mange lysestaker og annet ræl på bord og ellers rundt omkring. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruenFraHavet Skrevet 26. november 2019 #3391 Del Skrevet 26. november 2019 For en elendig presentert bildevegg! Har hun ikke vater der i «villaen»?! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 26. november 2019 #3392 Del Skrevet 26. november 2019 Wow, for et prosjekt du🙄 Går dette under «jobb»? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 26. november 2019 #3393 Del Skrevet 26. november 2019 (endret) "Huset vårt" . Hvem prøver hun å lure? Blir forøvrig spennende å se om plakatene fra Desenio henger lenger enn den ene dagen de gjorde det sist hun samarbeidet med de. Endret 26. november 2019 av Poly 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 26. november 2019 #3394 Del Skrevet 26. november 2019 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lllll Skrevet 26. november 2019 #3395 Del Skrevet 26. november 2019 Lurer på om hun har det sånn hjemme hele tiden eller om alt dette bare er ting hun drar frem for fotografering for så å stue det vekk når ungene er i hus. Brennende lys overalt, den tingesten på kjøkkenet hvor vinglass står linet opp og generelt knusbare ting overalt. Nå har ikke jeg barn selv, men de jeg kjenner som har, har minimalt med pyntegjenstander og dill stående framme og de har byttet den lyse sofaen med mørk skinnsofa for å gjøre det mest mulig praktisk og barnevennlig hjemme. Jeg får helt klaus av å se bilder av det trange hjemmet til Paprika. Ser ut som de må gå sidelengs inn og ut av kjøkkenet for ikke å rive ned noe jo 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 26. november 2019 #3396 Del Skrevet 26. november 2019 Den bildeveggen... Altså, er det mulig å gjøre det mer amatørmessig? Bildene henger skjevt, avstanden mellom bildene varierer sterkt og ingenting er på linje. Nok et "prosjekt" som bærer preg av slurv og å bare være slengt sammen på impuls. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Banænie Skrevet 26. november 2019 #3397 Del Skrevet 26. november 2019 6 minutter siden, lllll skrev: Lurer på om hun har det sånn hjemme hele tiden eller om alt dette bare er ting hun drar frem for fotografering for så å stue det vekk når ungene er i hus. Brennende lys overalt, den tingesten på kjøkkenet hvor vinglass står linet opp og generelt knusbare ting overalt. Nå har ikke jeg barn selv, men de jeg kjenner som har, har minimalt med pyntegjenstander og dill stående framme og de har byttet den lyse sofaen med mørk skinnsofa for å gjøre det mest mulig praktisk og barnevennlig hjemme. Jeg får helt klaus av å se bilder av det trange hjemmet til Paprika. Ser ut som de må gå sidelengs inn og ut av kjøkkenet for ikke å rive ned noe jo Jeg har aldri turd å ha så mye levende lys på lave stuebord med en aktiv baby krabbene rundt. Fatter ikke at de tørr. Håper det kun er for stylingen! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 26. november 2019 #3398 Del Skrevet 26. november 2019 Men stearinlys og pynt er der på tilfeldige snapper og så jeg tror det er der "hele" tiden. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 26. november 2019 #3399 Del Skrevet 26. november 2019 (endret) 16 timer siden, Poly skrev: Men stearinlys og pynt er der på tilfeldige snapper og så jeg tror det er der "hele" tiden. Det ligger også bildet av et overfylt stuebord fullt av lys og minste rett ved samme bord på IG. Endret 27. november 2019 av lillesnøfnugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 27. november 2019 #3400 Del Skrevet 27. november 2019 Sånn sitter tantejenta mi på 13 år på snap og sender til meg. 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg