Orly Skrevet 24. november 2019 #3341 Del Skrevet 24. november 2019 2 timer siden, Jolanda skrev: Hun klager jo på at hun er så sliten hele tiden. Da er det en veldig enkel ting og gjøre for og få litt mer tid til og slappe av. Barn trenger også søvn og rutiner. Å noen barn trenger mindre søvn, ukjent fir deg kanskje. Dessuten snappet de fra legevakten , da har man kanskje ikke de vanlige rutinene . 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Nussepus Skrevet 24. november 2019 Populært innlegg #3342 Del Skrevet 24. november 2019 1 time siden, Orly skrev: Å noen barn trenger mindre søvn, ukjent fir deg kanskje. Dessuten snappet de fra legevakten , da har man kanskje ikke de vanlige rutinene . Å rull inn A. Hun har jo dokumentert barn som er oppe til 22-23 i flere år. De SMÅ barna også. 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raggis Skrevet 24. november 2019 #3343 Del Skrevet 24. november 2019 1 time siden, Orly skrev: Å noen barn trenger mindre søvn, ukjent fir deg kanskje. Dessuten snappet de fra legevakten , da har man kanskje ikke de vanlige rutinene . «Alle» har jo sett at de små i den heimen er oppe langt over leggetid. Små barn/ babyer bør ha rutiner, og de skal da ikke være oppe til 22-23. Det hører ikke hjemme noen steder, spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marriet Skrevet 24. november 2019 #3344 Del Skrevet 24. november 2019 Skal bordduker være rynkete nå, eller hva er greia? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 24. november 2019 #3345 Del Skrevet 24. november 2019 1 minutt siden, Marriet skrev: Skal bordduker være rynkete nå, eller hva er greia? Er ikke den bloggeren som er gladest i å stryke, gardiner, sengetøy og alt annet er alltid rynkete og skrukkete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CMarie Skrevet 24. november 2019 #3346 Del Skrevet 24. november 2019 8 minutter siden, Marriet skrev: Skal bordduker være rynkete nå, eller hva er greia? Det er sikkert en del av den bohem-maskuline stilen hun har landet på 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 24. november 2019 #3347 Del Skrevet 24. november 2019 (endret) 6 hours ago, Birdo said: Men det er jo ikke enkelttilfeller, dette er normalen. Da utfordrer jeg deg til å dokumentere akkurat det (dvs gi oss datoer for at hun dokumenterer at barnet er våkent lenge normalt sett). For jeg har ikke det samme inntrykket (at hun viser på SoMe at det er normalen altså - hva realiteten er vet jeg jo ikke). Ikke at jeg syns det er en krise at en baby er oppe sent heller. Så lenge den ikke må opp tidlig er det vel ett fett om den sover 22-9 eller 19-6. Fullstendig usaklig kritikk som fordummer denne tråden. Endret 24. november 2019 av Albbas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Clara80 Skrevet 24. november 2019 Populært innlegg #3348 Del Skrevet 24. november 2019 Vi som har fulgt henne de siste 4 åra har fått nok dokumentasjon på at rutiner er fraværende i det huset. 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 24. november 2019 #3349 Del Skrevet 24. november 2019 4 minutter siden, Albbas skrev: Da utfordrer jeg deg til å dokumentere akkurat det (dvs gi oss datoer for at hun dokumenterer at barnet er våkent lenge normalt sett). For jeg har ikke det samme inntrykket (at hun viser på SoMe at det er normalen altså - hva realiteten er vet jeg jo ikke). Ikke at jeg syns det er en krise at en baby er oppe sent heller. Så lenge den ikke må opp tidlig er det vel ett fett om den sover 22-9 eller 19-6. Fullstendig usaklig kritikk som fordummer denne tråden. Nå skriver jo de fleste her inne at det er dette hun viser i some, og det har hun gjort i flere år. Så jeg tenker at om man følger disse tragediene på div sosiale kanaler så får man det med seg. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 24. november 2019 #3350 Del Skrevet 24. november 2019 3 minutter siden, Birdo said: Nå skriver jo de fleste her inne at det er dette hun viser i some, og det har hun gjort i flere år. Så jeg tenker at om man følger disse tragediene på div sosiale kanaler så får man det med seg. "De fleste"? Mange baserer seg jo bare på hva andre gjenforteller. Hvis de har observert det 3 ganger er det plutselig nok til å være "hele tiden". I går var barnet sykt. Når var sist det ble dokumentert at det var våkent kl 22 og friskt? Og gangen før det? Jeg har IKKE observert det ofte, og jeg følger også med, nettopp fordi denne tråden er så lite troverdig (pga overdrivelser). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 24. november 2019 #3351 Del Skrevet 24. november 2019 37 minutter siden, Albbas skrev: Da utfordrer jeg deg til å dokumentere akkurat det (dvs gi oss datoer for at hun dokumenterer at barnet er våkent lenge normalt sett). For jeg har ikke det samme inntrykket (at hun viser på SoMe at det er normalen altså - hva realiteten er vet jeg jo ikke). Ikke at jeg syns det er en krise at en baby er oppe sent heller. Så lenge den ikke må opp tidlig er det vel ett fett om den sover 22-9 eller 19-6. Fullstendig usaklig kritikk som fordummer denne tråden. Enig med deg. En fjær blir til fem høns her inne 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smugleseren Skrevet 24. november 2019 #3352 Del Skrevet 24. november 2019 23 minutter siden, Albbas skrev: "De fleste"? Mange baserer seg jo bare på hva andre gjenforteller. Hvis de har observert det 3 ganger er det plutselig nok til å være "hele tiden". I går var barnet sykt. Når var sist det ble dokumentert at det var våkent kl 22 og friskt? Og gangen før det? Jeg har IKKE observert det ofte, og jeg følger også med, nettopp fordi denne tråden er så lite troverdig (pga overdrivelser). Foreslår at du blar deg tilbake på de siste 3-4 årene med diskusjonstråder, så vil du se at dette med leggetiden til barna er heftig diskutert og kritisert. Det ligger mengder linker av skjermbilder som beviser klokkeslettene 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 24. november 2019 #3353 Del Skrevet 24. november 2019 4 minutter siden, Smugleseren skrev: Foreslår at du blar deg tilbake på de siste 3-4 årene med diskusjonstråder, så vil du se at dette med leggetiden til barna er heftig diskutert og kritisert. Det ligger mengder linker av skjermbilder som beviser klokkeslettene Jeg vil anta dette er slettet i tråd med forumreglene. Jeg baserer meg på det jeg selv ser, @Albbas . Sene kvelder med TV og brus i årevis. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 24. november 2019 #3354 Del Skrevet 24. november 2019 5 minutter siden, Smugleseren said: Foreslår at du blar deg tilbake på de siste 3-4 årene med diskusjonstråder, så vil du se at dette med leggetiden til barna er heftig diskutert og kritisert. Det ligger mengder linker av skjermbilder som beviser klokkeslettene Nå snakker jeg om dette barnet det ble kommentert om i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinglass Skrevet 24. november 2019 #3355 Del Skrevet 24. november 2019 8 minutter siden, Albbas skrev: Nå snakker jeg om dette barnet det ble kommentert om i går. Hva med å sette seg litt inn i ting før man uttaler seg ? 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 24. november 2019 #3356 Del Skrevet 24. november 2019 (endret) 14 minutter siden, Albbas skrev: Nå snakker jeg om dette barnet det ble kommentert om i går. Mens vi andre summerer dette sammen med alle de andre dagene....! Helhet, om du vil. Ingen hadde reagert om dette var engangstilfelle eller kun ved sykdom. Endret 24. november 2019 av Tiara07 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 24. november 2019 #3357 Del Skrevet 24. november 2019 1 minutt siden, Vinglass said: Hva med å sette seg litt inn i ting før man uttaler seg ? Hvis "sette seg inn i" betyr "se tre snapper de siste to månedene og anta disse representerer alle dager, så nei takk. Hvis" sette seg inn i" betyr å følge på IG og snap, så jo takk, det gjør jeg. Jeg klarer likevel å ikke overdrive det jeg ser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 24. november 2019 #3358 Del Skrevet 24. november 2019 1 minutt siden, Albbas skrev: Hvis "sette seg inn i" betyr "se tre snapper de siste to månedene og anta disse representerer alle dager, så nei takk. Hvis" sette seg inn i" betyr å følge på IG og snap, så jo takk, det gjør jeg. Jeg klarer likevel å ikke overdrive det jeg ser. Hvis man ser tre snapper de siste to månedene og de viser det samme, så vil jeg tro det er ganske representativt. Er jo helt utrolig hvis de tre snappene viser noe som bare skjedde akkurat de tre gangene... Det som blir referert her inne er dessverre noe som vises veldig regelmessig i alle kanaler og jeg tror vi derfor må gå ut i fra at det derfor er sånn de velger å leve livet. Uten å overdrive. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Panna Skrevet 24. november 2019 #3359 Del Skrevet 24. november 2019 Hva var den schnappi greia? Ikke fått med meg det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 24. november 2019 #3360 Del Skrevet 24. november 2019 Sen kveld i dag også! Ref Gekkos Snap. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg