Trua Skrevet 21. november 2019 #3261 Del Skrevet 21. november 2019 Stusselig med tre klistra opp i et hjørne på kjøkkenet og ikke ha det i stua hvor man kan se det.Tror jeg hadde gått for et mye mindre tre og hatt glede av å se det, i stua 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smugleseren Skrevet 21. november 2019 #3262 Del Skrevet 21. november 2019 Mr Paprika brukte faktisk over 2 uker på å svare på mail, så mulig har han det fryktelig travelt, og derfor ikke tid til å hjelpe til med ungene. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tistelblad Skrevet 21. november 2019 #3263 Del Skrevet 21. november 2019 Jeg syns julepyntinga virker så trist også. Mørkt og ikke noe farger. Det er jo hennes stil, men likevel. I allfall for ungene sin del kunne hun hatt mer farger og noe annet enn det er ellers. For meg har det alltid vært en del av julemagien. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 21. november 2019 #3264 Del Skrevet 21. november 2019 4 minutter siden, Tistelblad skrev: Jeg syns julepyntinga virker så trist også. Mørkt og ikke noe farger. Det er jo hennes stil, men likevel. I allfall for ungene sin del kunne hun hatt mer farger og noe annet enn det er ellers. For meg har det alltid vært en del av julemagien. Helt enig, nitrist. Og så synes jeg at pynting av juletre kunne hun ta med de eldste på også. Men uansett, hører ikke hjemme i midten av november. Paprika, du driver ikke butikk lenger og heller ingen stor interiørblogg så dette blir bare feil 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 21. november 2019 #3265 Del Skrevet 21. november 2019 Hun bare hopper over advent og går rett på selve jula, 6 uker før den er her. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 21. november 2019 #3266 Del Skrevet 21. november 2019 Juletre 😦😦😦😦 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 21. november 2019 #3267 Del Skrevet 21. november 2019 "Bedre seint enn ikke, er det ikke det man sier?" NEI, det er faktisk ikke det man sier Camilla! Bedre seint enn aldri heter det! 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 21. november 2019 #3268 Del Skrevet 21. november 2019 Tror ikke hun er så dum, men at hun skriver alle disse sitatene feil med vilje for å skape blest om seg selv.... også sitter hun selv og ler... men hun klarer ikke å skjønne at folk faktisk får inntrykk av at hun er «dum»... blir en ond sirkel bare... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CMarie Skrevet 21. november 2019 #3269 Del Skrevet 21. november 2019 5 minutter siden, marthes skrev: Tror ikke hun er så dum, men at hun skriver alle disse sitatene feil med vilje for å skape blest om seg selv.... også sitter hun selv og ler... men hun klarer ikke å skjønne at folk faktisk får inntrykk av at hun er «dum»... blir en ond sirkel bare... Enig. Samme med denne tiden som går, innledes i hvert innlegg. Er garantert med vilje. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 21. november 2019 #3270 Del Skrevet 21. november 2019 Når man pynter til jul må være opptil hver enkelt, mange som har pyntet allerede. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 21. november 2019 #3271 Del Skrevet 21. november 2019 1 time siden, Orly skrev: Når man pynter til jul må være opptil hver enkelt, mange som har pyntet allerede. Nei, MANGE har ikke pyntet allerede. Jeg bor i et veldig tettbebygd strøk, og det er laaangt mellom stjernene i vinduet enda. Utendøsbelysning derimot er det flere som har tatt frem, men det er noe annet. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 21. november 2019 #3272 Del Skrevet 21. november 2019 3 minutter siden, Clara80 skrev: Nei, MANGE har ikke pyntet allerede. Jeg bor i et veldig tettbebygd strøk, og det er laaangt mellom stjernene i vinduet enda. Utendøsbelysning derimot er det flere som har tatt frem, men det er noe annet. Samme her. Utendørs er helt greit nå i mørketiden hvor der kronisk regner, iallefall her😵 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 21. november 2019 #3273 Del Skrevet 21. november 2019 1 time siden, Clara80 skrev: Nei, MANGE har ikke pyntet allerede. Jeg bor i et veldig tettbebygd strøk, og det er laaangt mellom stjernene i vinduet enda. Utendøsbelysning derimot er det flere som har tatt frem, men det er noe annet. Jo, mange har det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 21. november 2019 #3274 Del Skrevet 21. november 2019 16 minutter siden, Orly skrev: Jo, mange har det. Tror ikke mange vanlige mennesker har pynta juletre altså. Nekter å tro det 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raggis Skrevet 21. november 2019 #3275 Del Skrevet 21. november 2019 Hva i alle dager er sjarmen med jula nør den starter allerede nå. Jeg synes det er bare er tullete med full julepynting nå Hva er det med han der Kim som snapper fra treningsstudio mens andre jobber . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 21. november 2019 #3276 Del Skrevet 21. november 2019 3 minutter siden, Trua skrev: Tror ikke mange vanlige mennesker har pynta juletre altså. Nekter å tro det Nekt i vei du, jeg bryr meg ikke akkurat. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 21. november 2019 #3277 Del Skrevet 21. november 2019 1 minutt siden, Raggis skrev: Hva i alle dager er sjarmen med jula nør den starter allerede nå. Jeg synes det er bare er tullete med full julepynting nå Hva er det med han der Kim som snapper fra treningsstudio mens andre jobber . Noen er mer glad i jul enn andre, noen skal reise bort osv og derfor pyntes det tidlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raggis Skrevet 21. november 2019 #3278 Del Skrevet 21. november 2019 Akkurat nå, Orly skrev: Noen er mer glad i jul enn andre, noen skal reise bort osv og derfor pyntes det tidlig. Her er det ikke snakk om tidlig, her er det snakk om godt og vel en mnd før jul. Og det er ikke bare snakk om en adventsstjerne, men full julepynting. Men for all del, for meg kan de ha julelynten fremme hele året Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 21. november 2019 #3279 Del Skrevet 21. november 2019 16 minutter siden, Raggis skrev: Hva i alle dager er sjarmen med jula nør den starter allerede nå. Jeg synes det er bare er tullete med full julepynting nå Hva er det med han der Kim som snapper fra treningsstudio mens andre jobber . God tid til trening og sofa når en «slipper» å jobbe. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 21. november 2019 #3280 Del Skrevet 21. november 2019 45 minutter siden, Orly skrev: Jo, mange har det. Åssen vet du det? Mulig du bor i et juleglad strøk, men jeg tror langt der i fra at det er mange som pynter nå. Vil si at jeg bor i et relativt representativt strøk, mye rekkehus, firemannsboliger, og barnefamilier. Kjører til jobb og har kanskje sett en stjerne eller to så langt. Ingen jeg kjenner eller kjenner til pynter til jul i november. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg