Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk

Friluftsdame

Anbefalte innlegg

33 minutter siden, Flettfrid skrev:

Bloggere pynter gjerne tidlig for at de skal ta julebilder i alle slags varianter mange uker før jul.

Hvilke bloggere pynter juletre med barna sine midt i november og lar det stå fram til jul?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva menes med siste avsnitt på den Jodelen « hvordan dem lever så godt uten fast inntekt»?  
Det hadde vært interessant å få vite 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, CMarie skrev:

Hva menes med siste avsnitt på den Jodelen « hvordan dem lever så godt uten fast inntekt»?  
Det hadde vært interessant å få vite 

Carl Aksel ble etterforsket for å leve et litt mer utsvevende liv enn han hadde inntekt til, det følges med i sosiale medier: https://www.tv2.no/nyheter/10994407/ 

Det burde også VP være klar over, med den overdrevne utleveringen. Jeg sier ikke at de svindler!!!

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Så blir det jul her å"....ehhhh...svært få andre har pyntet...så de er absolutt ikke seint ute, hvis det er det hun tror. Det blir laaange dager for de små...og ikke minst tar treet opp masse plass....og så er de lei før jula begynner....

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Moongirl skrev:

"Så blir det jul her å"....ehhhh...svært få andre har pyntet...så de er absolutt ikke seint ute, hvis det er det hun tror. Det blir laaange dager for de små...og ikke minst tar treet opp masse plass....og så er de lei før jula begynner....

Ja det er jo det samme hvert år...vi gjentar oss selv..Men jeg blir likevel forundret hvert år over dette. Det er jo ikke jul nå! Jeg unngår fremdeles å se på julepynt osv i butikkene, hører ikke på juleradioen i bilen enda etc etc. Det er ALTFOR tidlig. Vi trenger da ikke se bilde av treet til Camilla i 6 uker??? Hva blir det av tradisjoner når alt er ferdig pynta og feira til og med FØR vi går inn i Desember?? Stakkars unger, hadde blitt så skuffa. Magien er jo borte lenge før julaften.

Endret av Clara80
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for spekulasjoner, persondebatt, injurier og ryktespredning.

Måne, admin.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man gir en baby på 7 måneder pepperkake...

OG viser det på Snap 🙈

Endret av FruRosa
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
3 minutter siden, Marriet skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor hun valgte å få flere barn når det er så innmari slitsomt for henne å være mor. Jeg har ikke sett på maken! Vinner hun i lotto blir det au pair i 100% stilling. God investering🏳

Jeg blir så provosert! Mye mer provosert enn jeg burde bli, men den sytinga hun holder på med er rett og slett for mye. To voksne barn som har VALGT å leve livet sitt sånn burde ikke hatt lov til å klage et sekund! Man kan bli sliten av fem barn, to barn, ja til og med kan man bli sliten av ett barn, men hun smører så kraftig på at jeg er usikker på om hun burde hatt barn i det hele tatt. Ja jeg skrev det! Og referer til siste blogginnlegg.

Hun har alltid klaget, til og med når hun hadde «bare» to. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

Hun har alltid klaget, til og med når hun hadde «bare» to. 

Akkurat det som er poenget mitt. Hun burde stoppa ved første slit. Ikke presse fram det hun selv kaller for et fotballag. Hvor dum går det liksom an å bli? 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
1 minutt siden, Marriet skrev:

Akkurat det som er poenget mitt. Hun burde stoppa ved første slit. Ikke presse fram det hun selv kaller for et fotballag. Hvor dum går det liksom an å bli? 

Tenker at det virker enda mindre «intelligent» å brette dette utover en blogg de siste 5-6 årene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, lillesnøfnugg skrev:

Tenker at det virker enda mindre «intelligent» å brette dette utover en blogg de siste 5-6 årene. 

Helt enig! 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette er så trist. Kan ingen stoppe galskapen? Hun er dritlei juletre før desember kommer. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kaster jo ut juletreet 1 eller 2. juledag.... 

og all annen julepynt... skjønner ikke det med å kaste ut jula i jula... 

Endret av marthes
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 minutter siden, marthes skrev:

Hun kaster jo ut juletreet 1 eller 2. juledag.... 

og all annen julepynt... skjønner ikke det med å kaste ut jula i jula... 

Ja de ligger foran. Feirer jul for seg selv. Bra vi andre dødelige feirer 24.desember.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste siste innlegget selv og sitter å måper over hva hun faktisk skriver!!! Det kan umulig være så ille stelt? Tenker at problemene hennes ligger et helt ANNET sted enn hos barna. For da blir man sliten.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Xstrella skrev:

Ja de ligger foran. Feirer jul for seg selv. Bra vi andre dødelige feirer 24.desember.

Noen som har pynta til jul her i nærheten. Ikke juletre, men adventsstjerner og full neon-julebelysning. Ser bilder fra huset til stadighet på snap. Folk håner de! -Så det var et tips til Camilla, for å unngå sånn kritikk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...