Måne Rampelyset Skrevet 1. november 2019 #2881 Del Skrevet 1. november 2019 Tråden er ryddet for brudd på opphavsrett. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 1. november 2019 #2882 Del Skrevet 1. november 2019 6 minutter siden, Måne Rampelyset skrev: Tråden er ryddet for brudd på opphavsrett. Måne, admin. Er det ikke tillatt med korte sitater fra bloggen heller, nå? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 1. november 2019 #2883 Del Skrevet 1. november 2019 Prøver meg igjen, med lenke til innlegget; «I kveld blir det kjøring hit og ditt på barna som trener så å si HVER dag her i huset, ! En ting er sikkert- de kan ikke si de blir lei av meg akkurat, jeg er jo rundt de så å si hver eneste dag! Og jeg har ingen verdens planer om å gi meg med det! *smiler*» (sic) Kilde: https://villapaprika.blogg.no/akkurat-slik-liker-jeg-det.html Hva er det hun mener her, egentlig? Er det ikke når man er rundt noen hver eneste dag man kan bli lei av de? Er det ikke normalt å være rundt barna sine hver eneste dag? 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 1. november 2019 #2884 Del Skrevet 1. november 2019 4 minutter siden, Rubella skrev: Prøver meg igjen, med lenke til innlegget; «I kveld blir det kjøring hit og ditt på barna som trener så å si HVER dag her i huset, ! En ting er sikkert- de kan ikke si de blir lei av meg akkurat, jeg er jo rundt de så å si hver eneste dag! Og jeg har ingen verdens planer om å gi meg med det! *smiler*» (sic) Kilde: https://villapaprika.blogg.no/akkurat-slik-liker-jeg-det.html Hva er det hun mener her, egentlig? Er det ikke når man er rundt noen hver eneste dag man kan bli lei av de? Er det ikke normalt å være rundt barna sine hver eneste dag? Hun har så dårlig språk og formuleringsevne at jeg får vondt på hennes vegne. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruenFraHavet Skrevet 1. november 2019 #2885 Del Skrevet 1. november 2019 10 timer siden, Rubella skrev: Prøver meg igjen, med lenke til innlegget; «I kveld blir det kjøring hit og ditt på barna som trener så å si HVER dag her i huset, ! En ting er sikkert- de kan ikke si de blir lei av meg akkurat, jeg er jo rundt de så å si hver eneste dag! Og jeg har ingen verdens planer om å gi meg med det! *smiler*» (sic) Kilde: https://villapaprika.blogg.no/akkurat-slik-liker-jeg-det.html Hva er det hun mener her, egentlig? Er det ikke når man er rundt noen hver eneste dag man kan bli lei av de? Er det ikke normalt å være rundt barna sine hver eneste dag? Hun kjører altså HIT og «ditt»? Som i «ditt og mitt», da? Og barna skal IKKE bli lei av henne FORDI hun er rundt dem? I tillegg trener barna hver dag I HUSET? Fordi hun har fått treningsrom i «villaen»? Kjære menneske.. Det er knapt forståelig det hun knoter ned. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 1. november 2019 #2886 Del Skrevet 1. november 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente42 Skrevet 2. november 2019 #2887 Del Skrevet 2. november 2019 23 timer siden, Rubella skrev: Prøver meg igjen, med lenke til innlegget; «I kveld blir det kjøring hit og ditt på barna som trener så å si HVER dag her i huset, ! En ting er sikkert- de kan ikke si de blir lei av meg akkurat, jeg er jo rundt de så å si hver eneste dag! Og jeg har ingen verdens planer om å gi meg med det! *smiler*» (sic) Kilde: https://villapaprika.blogg.no/akkurat-slik-liker-jeg-det.html Hva er det hun mener her, egentlig? Er det ikke når man er rundt noen hver eneste dag man kan bli lei av de? Er det ikke normalt å være rundt barna sine hver eneste dag? Måtte inn å lese det og noe så tragisk innlegg, for ikke å snakke om bildene. Hun har mistet det helt!!! Noen som vet hva mannen jobber med? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 2. november 2019 #2888 Del Skrevet 2. november 2019 (endret) Er det in igjen med stearinlys i vinflaske? Ref IGstory og snap Endret 2. november 2019 av FruRosa Tastefeil 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude4 Skrevet 2. november 2019 #2889 Del Skrevet 2. november 2019 1 time siden, FruRosa skrev: Er det in igjen med stearinlys i vinflaske? Ref IGstory og snap Ikke som eg har sett.. Synes ikke det er fint eg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CMarie Skrevet 2. november 2019 #2890 Del Skrevet 2. november 2019 Veldig interessant kronikk i VG nå, vedr eksponering av barn for penger #spons Hvordan vil det for eksempel være å oppdage at foreldrene dine har brukt deg i reklame for produkter som du selv ikke ønsker å assosieres med? 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 2. november 2019 #2891 Del Skrevet 2. november 2019 3 minutter siden, CMarie skrev: Veldig interessant kronikk i VG nå, vedr eksponering av barn for penger #spons Hvordan vil det for eksempel være å oppdage at foreldrene dine har brukt deg i reklame for produkter som du selv ikke ønsker å assosieres med? 🙌🙌 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruenFraHavet Skrevet 2. november 2019 #2892 Del Skrevet 2. november 2019 På hans snap danser hun foran TV sammen med barn, så hun er tydeligvis ikke særlig preget av «fallet i trappen». 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 2. november 2019 #2893 Del Skrevet 2. november 2019 1 time siden, CMarie skrev: Veldig interessant kronikk i VG nå, vedr eksponering av barn for penger #spons Hvordan vil det for eksempel være å oppdage at foreldrene dine har brukt deg i reklame for produkter som du selv ikke ønsker å assosieres med? Veldig bra kronikk som alle mammabloggere burde ta innover seg! Og flott at justis engasjerer seg! 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 2. november 2019 #2894 Del Skrevet 2. november 2019 Har de spisebordet foran TVen? Ser helt merkelig ut? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CMarie Skrevet 2. november 2019 #2895 Del Skrevet 2. november 2019 (endret) 1 time siden, Jobbermedbarn skrev: Veldig bra kronikk som alle mammabloggere burde ta innover seg! Og flott at justis engasjerer seg! På høy tid det kommer regel- og lovverk på plass. Endret 2. november 2019 av CMarie Typo 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 2. november 2019 Forfatter #2896 Del Skrevet 2. november 2019 (endret) 5 timer siden, CMarie skrev: Veldig interessant kronikk i VG nå, vedr eksponering av barn for penger #spons Hvordan vil det for eksempel være å oppdage at foreldrene dine har brukt deg i reklame for produkter som du selv ikke ønsker å assosieres med? Det er på høy til at mindreårige får rettsvern hva gjelder foreldres uforstandige bruk for egen inntekt i SoMe. Tiden er overmoden! Det er flere, deriblant radarparet Paprika og Gekko, som da får strevsomme dager. Det trenger de.. Og til TV’en.. den, eller de, er i tillegg til IPhone og IPad det mest sentrale inventaret i Paprikaheimen. Endret 2. november 2019 av Friluftsdame 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den røde fare Skrevet 2. november 2019 #2897 Del Skrevet 2. november 2019 2 timer siden, CMarie skrev: På høy tid det kommer regel- og lovverk på plass. Enig! Men hvorfor skjer det ikke? «Alle» med litt omdreininger i topplokket skjønner jo at dette trengs, så hvorfor er det ingen som tar tak i det? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 2. november 2019 Forfatter #2898 Del Skrevet 2. november 2019 18 minutter siden, Den røde fare skrev: Enig! Men hvorfor skjer det ikke? «Alle» med litt omdreininger i topplokket skjønner jo at dette trengs, så hvorfor er det ingen som tar tak i det? Det virker som om offentlige instanser generelt har utfordringer med å henge med på digitalisering og implikasjoner av digitale løsninger. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 2. november 2019 #2899 Del Skrevet 2. november 2019 1 time siden, Friluftsdame skrev: Det virker som om offentlige instanser generelt har utfordringer med å henge med på digitalisering og implikasjoner av digitale løsninger. Og lovverket i det hele tatt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 2. november 2019 #2900 Del Skrevet 2. november 2019 7 timer siden, FruenFraHavet skrev: På hans snap danser hun foran TV sammen med barn, så hun er tydeligvis ikke særlig preget av «fallet i trappen». Husk at hun falt fra andre etasje til første etasje. «Fallet i trappen» høres jo alt for mildt og uinteressant ut 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg