Linda A Skrevet 7. september 2019 #1701 Del Skrevet 7. september 2019 32 minutter siden, Friluftsdame skrev: Paprika, du er sannsynligvis den eneste som tror det du skriver.. nå måtte jeg ta en kikk bakover på bloggen for å sjekke at jeg husket riktig. Paprika, den 19.mars skrev du på bloggen at årsaken til hussalg var at dere trengte mer plass og skulle overta dine foreldres hus om 1 til 2 år. I mellomtiden bo i den store leiligheten på loftet. I dag skriver du ar dere flyttet derfra fordi dine foreldre allikevel ønsket å bo der noen år til. Jaha..ja. Er det ikke lov for foreldrene å forandre planene? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 7. september 2019 #1702 Del Skrevet 7. september 2019 31 minutter siden, Friluftsdame skrev: Paprika, du er sannsynligvis den eneste som tror det du skriver.. nå måtte jeg ta en kikk bakover på bloggen for å sjekke at jeg husket riktig. Paprika, den 19.mars skrev du på bloggen at årsaken til hussalg var at dere trengte mer plass og skulle overta dine foreldres hus om 1 til 2 år. I mellomtiden bo i den store leiligheten på loftet. I dag skriver du ar dere flyttet derfra fordi dine foreldre allikevel ønsket å bo der noen år til. Jaha..ja. De trengte mer plass og skulle spare penger. Plutselig var visst ikke det så viktig lengre... Og den varte ikke lenge, tausheten rundt nok en hasteflytting. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cati Skrevet 7. september 2019 #1703 Del Skrevet 7. september 2019 3 minutter siden, Linda A skrev: Er det ikke lov for foreldrene å forandre planene? Jo, men skulle tro slike avgjørelser var litt mer nøye drøftet før man går til det skrittet og selger boligen sin som skal huse 2 voksne og tidvis 5 barn. Tipper det aldri var noen plan i det hele tatt på at foreldrene skulle flytte ut i løpet av 1-2 år. Er ikke mange årene siden de kjøpte dette huset. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruRosa Skrevet 7. september 2019 Populært innlegg #1704 Del Skrevet 7. september 2019 17 minutter siden, Linda A skrev: Er det ikke lov for foreldrene å forandre planene? Man forandrer ikke bare planene etter at datter, med mann og tidvis 5 unger, har solgt hjemmet sitt og flyttet inn på loftet med løfte om snarlig overtakelse av hele huset! Hele historien lukter svidd. 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marriet Skrevet 7. september 2019 #1705 Del Skrevet 7. september 2019 Hvor lenge bodde de på loftet? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 7. september 2019 #1706 Del Skrevet 7. september 2019 2 minutter siden, Marriet skrev: Hvor lenge bodde de på loftet? Det ble drøyt fire måneder, fra slutten av mars til midten av august (ut fra innleggene på Instagram). Jeg er enig med @FruRosa i at hele historien lukter svidd. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Friluftsdame Skrevet 8. september 2019 Forfatter Populært innlegg #1707 Del Skrevet 8. september 2019 (endret) Tenk å rote det sånn til for seg selv og sin familie at man havner opp med å bo enda med upraktisk enn man gjorde i eget rekkehus i Rødåsen. I rekkehuset var planen å bygge ut med et soverom og om jeg ikke husker feil utvide et toalettrom til bad. Grunnen til at det aldri skjedde var etter Paprikas forklaring at kommunen var treg med godkjenningsprosess, og til sist ble de frarådet av en takstmann🧐. I Rødåsen bodde de i et nærmiljø de mindreårige var etablert i over år. Etter 4 mnd på loftet hos mor og far, med full oppussing må vite, bor de nå i en leid leilighet i byen, med 3 små soverom og en stue som fungerer som soverom. Man er så glad og det rosemales om livsforlengende og hjerte og det ene og det andre, og godt er jo det tross alt. For etter å ha rota det så hinsides til, ville de fleste vært fullstendig knust. Men for Paprika er alt som skjer noe hun definerer bort fra sine og ikke minst golferens egne handlinger og prioriteringer. Hun definerer det som motstand hun kjemper seg gjennom. Vel.. på tide å stikke fingeren i jorden og innse at alt dette som skjer er et resultat av en en komplett uansvarlig voksenadferd; en livsførsel fullstendig blottet for kunnskap om og interesse for forholdet mellom + og -. Endret 8. september 2019 av Friluftsdame 76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regine. Skrevet 8. september 2019 #1708 Del Skrevet 8. september 2019 Noen som vet rominndeling? Det må jo være en stor leilighet med 3 soverom, 2 stuer, kjøkken og bad? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Myrthel Skrevet 8. september 2019 Populært innlegg #1709 Del Skrevet 8. september 2019 (endret) 12 timer siden, Linda A skrev: Er det ikke lov for foreldrene å forandre planene? Jeg trodde faktisk ikke mine egne øyne når jeg leste spørsmålet ditt. Du mener ikke dette seriøst??? Hvis jeg skriver hva jeg tenker og mener nå, blir alt slettet. Derfor modererer jeg meg til å si: NEI, normale foreldre forandrer IKKE planene sine når det innbefatter at datteren har solgt rekkehuset med lovnader om å overta foreldrenes hus. Så onde kan ikke foreldrene være. Det jeg derimot stiller et større spørsmålstegn til - er Paprikas troverdighet. Hvor sant er "drømmeslottet" hun har fremstilt? Har foreldrene hennes noen gang lovet henne noe?? Endret 8. september 2019 av Myrthel 78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 8. september 2019 #1710 Del Skrevet 8. september 2019 15 minutter siden, Myrthel skrev: Jeg trodde faktisk ikke mine egne øyne når jeg leste spørsmålet ditt. Du mener ikke dette seriøst??? Hvis jeg skriver hva jeg tenker og mener nå, blir alt slettet. Derfor modererer jeg meg til å si: NEI, normale foreldre forandrer IKKE planene sine når det innbefatter at datteren har solgt rekkehuset med lovnader om å overta foreldrenes hus. Så onde kan ikke foreldrene være. Det jeg derimot stiller et større spørsmålstegn til - er Paprikas troverdighet. Hvor sant er "drømmeslottet" hun har fremstilt? Har foreldrene hennes noen gang lovet henne noe?? Helt enig og her setter paprika foreldrene rett og slett i et dårlig lys 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 8. september 2019 #1711 Del Skrevet 8. september 2019 Hvor får hun alle de fantastiske fine kommentarene egentlig? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 8. september 2019 #1712 Del Skrevet 8. september 2019 (endret) I en drømmeverden er det masse fantastiske kommentarer Endret 8. september 2019 av Trua 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrosen Skrevet 8. september 2019 #1713 Del Skrevet 8. september 2019 Jeg ser hun skriver i siste blogg innlegg at de venter på en ny rååå (sitat fra blogg) stekeovn, samt at de skal ha inn noen sorte metalldører for å skille stuen de har måttet gjøre om til soverom. Jeg håper ikke de bruker penger på utstyr/fast inventar i en leilighet de leier?! Link til blogginnlegg hvor opplysningene er hentet fra: https://villapaprikablogg.no/alt-kan-ikke-spas/#respond 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 8. september 2019 #1714 Del Skrevet 8. september 2019 Storfamilien på vei til tusenfryd. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 8. september 2019 #1715 Del Skrevet 8. september 2019 22 minutter siden, Carrosen skrev: Jeg ser hun skriver i siste blogg innlegg at de venter på en ny rååå (sitat fra blogg) stekeovn, samt at de skal ha inn noen sorte metalldører for å skille stuen de har måttet gjøre om til soverom. Jeg håper ikke de bruker penger på utstyr/fast inventar i en leilighet de leier?! Link til blogginnlegg hvor opplysningene er hentet fra: https://villapaprikablogg.no/alt-kan-ikke-spas/#respond Hun brukte masse penger forrige gang hun leide også, så det er slett ikke umulig. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 8. september 2019 #1716 Del Skrevet 8. september 2019 32 minutter siden, Trua skrev: Helt enig og her setter paprika foreldrene rett og slett i et dårlig lys Ja, hun kaster dem under bussen. Men da slipper hun å tape ansikt selv, i alle fall hos dem som sluker rått det hun skriver. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 8. september 2019 #1717 Del Skrevet 8. september 2019 Ingenting stemmer med denne historien. Hvis mine foreldre hadde fått meg til å selge hjemmet mitt mot en lovnad om å overta huset innen et par år, for så å trekke det tilbake - da hadde jeg aldri kun et tilgi. Man gjør jo ikke sånn mot barna sine, for å så levne de på bar bakke uten muligheter til å kjøpe seg noe igjen. Og det tviler jeg sterkt på at Paprikas foreldre har gjort. Rekkehuset ble nok solgt av økonomiske grunner, loftet var bare en nødløsning. Har nok aldri vært snakk om at de to skulle ta over huset. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 8. september 2019 #1718 Del Skrevet 8. september 2019 Tidspunktet frem til overtakelse, i følge det VP selv skrev, ble jo stadig kortere også. Vi var mange her inne som tenkte at hun solgte skinnet før bjørnen var skutt... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CMarie Skrevet 8. september 2019 #1719 Del Skrevet 8. september 2019 8 minutter siden, Clara80 skrev: Ingenting stemmer med denne historien. Hvis mine foreldre hadde fått meg til å selge hjemmet mitt mot en lovnad om å overta huset innen et par år, for så å trekke det tilbake - da hadde jeg aldri kun et tilgi. Man gjør jo ikke sånn mot barna sine, for å så levne de på bar bakke uten muligheter til å kjøpe seg noe igjen. Og det tviler jeg sterkt på at Paprikas foreldre har gjort. Rekkehuset ble nok solgt av økonomiske grunner, loftet var bare en nødløsning. Har nok aldri vært snakk om at de to skulle ta over huset. Enig. Og med den farten de flyttet ut av rekkehuset er det lett å tenke hvorfor. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 8. september 2019 #1720 Del Skrevet 8. september 2019 (endret) Jøss, mangler ikke på penger der i gården tydeligvis siden det ikke spares på noe.....regner med de setter av en god slant til egenkapital og da, siden pengestrømmen er så sterk...👌 Endret 8. september 2019 av Moongirl 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg