Måne Rampelyset Skrevet 6. september 2019 #1681 Del Skrevet 6. september 2019 Tråden er ryddet for injurier. Se forrige ryddemelding. Måne, admin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 6. september 2019 Forfatter #1682 Del Skrevet 6. september 2019 Man kan kun kommentere og diskutere det som angår bedriften i denne tråden, om jeg forstår det riktig. Da blir mitt store spørsmål: Så hva er bedriften? Slik jeg ser det basert på blogg og IG: dagliglivet = bedriften 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 6. september 2019 #1683 Del Skrevet 6. september 2019 12 minutter siden, Friluftsdame skrev: Man kan kun kommentere og diskutere det som angår bedriften i denne tråden, om jeg forstår det riktig. Da blir mitt store spørsmål: Så hva er bedriften? Slik jeg ser det basert på blogg og IG: dagliglivet = bedriften Godt poeng - Instagramkontoen heter VillaPaprikaBlogg så da er det ikke lett å skille hva som er hva😊 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 6. september 2019 #1684 Del Skrevet 6. september 2019 24 minutter siden, Friluftsdame skrev: Man kan kun kommentere og diskutere det som angår bedriften i denne tråden, om jeg forstår det riktig. Da blir mitt store spørsmål: Så hva er bedriften? Slik jeg ser det basert på blogg og IG: dagliglivet = bedriften De fronter jo sitt liv via "bedriften" VillaPaprika, så da er jo privat-økonomien noe som inngår i bedriften, men denne diskusjonen burde tas i Ris og ros-rommet, for det som blir postet her blir uansett moderert bort 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg DianaV Skrevet 6. september 2019 Populært innlegg #1685 Del Skrevet 6. september 2019 Det virker ikke som en familie, det minner om en søskenflokk det storesøster og storebror har ansvaret og feiler totalt. 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BLOMSTERKVAST Skrevet 6. september 2019 #1686 Del Skrevet 6. september 2019 30 minutter siden, DianaV skrev: Det virker ikke som en familie, det minner om en søskenflokk det storesøster og storebror har ansvaret og feiler totalt. 👍🏻 Der sa du det 😒 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 7. september 2019 #1687 Del Skrevet 7. september 2019 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 7. september 2019 #1688 Del Skrevet 7. september 2019 Er disse plastikk/glassstolene noe man skal satse på i år? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CMarie Skrevet 7. september 2019 #1689 Del Skrevet 7. september 2019 24 minutter siden, kahaki skrev: Er disse plastikk/glassstolene noe man skal satse på i år? Grøss 😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smugleseren Skrevet 7. september 2019 #1690 Del Skrevet 7. september 2019 35 minutter siden, kahaki skrev: Er disse plastikk/glassstolene noe man skal satse på i år? De er visst kun innleid til bursdagsselskapet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 7. september 2019 #1691 Del Skrevet 7. september 2019 (endret) Nå selger hun taklampene som var nye da de flyttet inn på loftet. Gjenbruk, sa du? 🙈 Endret 7. september 2019 av FruRosa 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
No N Skrevet 7. september 2019 #1692 Del Skrevet 7. september 2019 14 minutter siden, FruRosa skrev: Nå selger hun taklampene som var nye da den flyttet inn på loftet. Gjenbruk, sa du? 🙈 Hvordan vet du at hun selger dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 7. september 2019 #1693 Del Skrevet 7. september 2019 3 minutter siden, No N skrev: Hvordan vet du at hun selger dem? IG story 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nebbenosen Skrevet 7. september 2019 #1694 Del Skrevet 7. september 2019 Det gravalvorlige innlegget hennes om at det i hovedsak kun skulle handle om interiør heretter - hun peprer jo IG med bilder av ungene omtrent daglig. Mest av de to som fremdeles ikke har en stemme selvsagt, ser jo nest yngste "på jobb" for Nestlé barnegrøt også. Jædda... 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 7. september 2019 #1695 Del Skrevet 7. september 2019 Akkurat nå, Nebbenosen skrev: Det gravalvorlige innlegget hennes om at det i hovedsak kun skulle handle om interiør heretter - hun peprer jo IG med bilder av ungene omtrent daglig. Mest av de to som fremdeles ikke har en stemme selvsagt, ser jo nest yngste "på jobb" for Nestlé barnegrøt også. Jædda... Som så mange ganger før, dessverre. Det å bli mer privat innebar tydeligvis bare å holde munn om omstendighetene rundt flyttingen. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 7. september 2019 #1696 Del Skrevet 7. september 2019 Da de bodde i rekkehuset byttet hun ut de runde salongbordene fordi de var upraktiske siden de ofte spiser i sofakroken. Nye, som kunne trekkes ut så det ble plass til alle, ble innkjøpt kort tid før de flyttet inn på loftet. Nå er nytt rundt lite bord på plass foran sofaen. Det er jo omtrent ingenting av det hun skriver som gjennomføres og/eller stemmer. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adrielle Skrevet 7. september 2019 #1697 Del Skrevet 7. september 2019 (endret) 36 minutter siden, Nebbenosen skrev: Det gravalvorlige innlegget hennes om at det i hovedsak kun skulle handle om interiør heretter - hun peprer jo IG med bilder av ungene omtrent daglig. Mest av de to som fremdeles ikke har en stemme selvsagt, ser jo nest yngste "på jobb" for Nestlé barnegrøt også. Jædda... Nestle Infant grøt mener du vel. Endret 7. september 2019 av Adrielle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristanna Skrevet 7. september 2019 #1698 Del Skrevet 7. september 2019 Og holde ting privat gjelder kun ting som direkte dreier seg om Camilla og Kim. Ungene derimot, de trenger da ikke privatliv😊 Er jo de disse to lever på. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 7. september 2019 Forfatter #1699 Del Skrevet 7. september 2019 (endret) Paprika, du er sannsynligvis den eneste som tror det du skriver.. nå måtte jeg ta en kikk bakover på bloggen for å sjekke at jeg husket riktig. Paprika, den 19.mars skrev du på bloggen at årsaken til hussalg var at dere trengte mer plass og skulle overta dine foreldres hus om 1 til 2 år. I mellomtiden bo i den store leiligheten på loftet. I dag skriver du ar dere flyttet derfra fordi dine foreldre allikevel ønsket å bo der noen år til. Jaha..ja. Endret 7. september 2019 av Friluftsdame 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 7. september 2019 #1700 Del Skrevet 7. september 2019 (endret) 16 timer siden, Friluftsdame skrev: Paprika, du er sannsynligvis den eneste som tror det du skriver.. nå måtte jeg ta en kikk bakover på bloggen for å sjekke at jeg husket riktig. Paprika, den 19.mars skrev du på bloggen at årsaken til hussalg var at dere trengte mer plass og skulle overta dine foreldres hus om 1 til 2 år. I mellomtiden bo i den store leiligheten på loftet. I dag skriver du ar dere flyttet derfra fordi dine foreldre allikevel ønsket å bo der noen år til. Jaha..ja. Er det tilfelle måtte det være tidenes tabbe å selge rekkehuset. Endret 8. september 2019 av Oppland 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg