Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk

Friluftsdame

Anbefalte innlegg

1 time siden, RaraAvis78 skrev:

Hun vet dessverre ikke bedre (eller så pynter hun på sannheten igjen...) Jobber selv med interiør, og dette er garantert keramiske fliser med marmorprint. Det ser enhver innen faget med yrkesstolthet 😉

Har jobbet med interiør selv og er enig; det ikke noe problem å se forskjell på ekte marmor og keramiske fliser med marmorprint. Flisene på kjøkkenet til Camilla er ikke marmor, men keramiske fliser med marmorprint (a la dette).

Borddekkingen til bursdagsfeiringen er jo nok et eksempel på at Camilla ikke akkurat er proff på interiør/styling. Det går i samme gamle sporet; papirservietter i vinglassene og krøllete linservietter med serviettring på tallerkenene. De innleide plaststolene ser bare malplasserte ut og de og duken i urolig fløyel krasjer totalt med de grå linserviettene. Det eneste på bordet som indikerer at det er snakk om barnebursdag er at serviettringene ser ut til å være sukkertøykjeder og bollen med pastellfarget godteri. 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

54 minutter siden, Christiane_W skrev:

Har jobbet med interiør selv og er enig; det ikke noe problem å se forskjell på ekte marmor og keramiske fliser med marmorprint. Flisene på kjøkkenet til Camilla er ikke marmor, men keramiske fliser med marmorprint (a la dette).

Borddekkingen til bursdagsfeiringen er jo nok et eksempel på at Camilla ikke akkurat er proff på interiør/styling. Det går i samme gamle sporet; papirservietter i vinglassene og krøllete linservietter med serviettring på tallerkenene. De innleide plaststolene ser bare malplasserte ut og de og duken i urolig fløyel krasjer totalt med de grå linserviettene. Det eneste på bordet som indikerer at det er snakk om barnebursdag er at serviettringene ser ut til å være sukkertøykjeder og bollen med pastellfarget godteri. 

Enig. Ser de to flisene øverst på venstre side, de har samme print 🙈

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, CMarie skrev:

Enig. Ser de to flisene øverst på venstre side, de har samme print 🙈

Det burde jo den som har lagt flisene sett underveis, det hadde irritert meg veldig hvis det var mitt kjøkken

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg observerer at det slettes/modereres i et ellevilt tempo her.

Når man velger å leve livet sitt (og her også barnas) på utstilling er det underlig at det ikke kan diskuteres. Når bloggeren lyver/overdriver/skjuler for leserne sine synes jeg det er underlig at (offentlig) informasjon ikke kan postes. 

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, FruenFraHavet skrev:

Jeg observerer at det slettes/modereres i et ellevilt tempo her.

Når man velger å leve livet sitt (og her også barnas) på utstilling er det underlig at det ikke kan diskuteres. Når bloggeren lyver/overdriver/skjuler for leserne sine synes jeg det er underlig at (offentlig) informasjon ikke kan postes. 

Ekstrem moderering i denne tråden sammenlignet med andre! 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Christiane_W skrev:

Helt enig! Det minner mer om en nyttårsfeiring enn et barneselskap for ei på tre. 🤷🏼‍♀️

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Pøbelkråka skrev:

Ekstrem moderering i denne tråden sammenlignet med andre! 

Enig. Alt jeg skriver, uansett hva, tas bort. Bare vent å se, snart borte det her å. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Griffin87 skrev:

Enig. Alt jeg skriver, uansett hva, tas bort. Bare vent å se, snart borte det her å. 

I en annen tråd her, de det diskuteres et annet par som eksponerer seg i sosiale media, står det at hun prostituerer seg. Dette ble skrevet for flere måneder siden og er ikke redigert bort, selv om det diskuteres i flere kommentarfelt. Her i VP-tråden er sammenhengen borte pga moderering. Spesielt! 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
13 minutter siden, Smugleseren skrev:

I en annen tråd her, de det diskuteres et annet par som eksponerer seg i sosiale media, står det at hun prostituerer seg. Dette ble skrevet for flere måneder siden og er ikke redigert bort, selv om det diskuteres i flere kommentarfelt. Her i VP-tråden er sammenhengen borte pga moderering. Spesielt! 

Man kan ikke sammenligne disse to bloggerne på det området. VP har aldri brukt kroppen sin på den måten og skal virkelig ha kred for det. Men heller kroppen til mor fremfor eksponeringen av mindreårige, som er helt på trynet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, lillesnøfnugg skrev:

Man kan ikke sammenligne disse to bloggerne på det området. VP har aldri brukt kroppen sin på den måten og skal virkelig ha kred for det. Men heller kroppen til mor fremfor eksponeringen av mindreårige, som er helt på trynet.

Er ikke noe likhet de de to profilerte personene i det heletatt, men fryktelig stor forskjellsbehandling av moderatorene. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
1 minutt siden, Smugleseren skrev:

Er ikke noe likhet de de to profilerte personene i det heletatt, men fryktelig stor forskjellsbehandling av moderatorene. 

Jeg tenker at denne bloggeren har foreldreansvar for så store barn, som kan lese her. Så mulig at det er derfor? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gekko snappet øl og landskamp i går. 

Ikke den billigste ølen heller. Godt han har noe å bruke penger på...

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er spent på når boblen sprekker jeg. Det er da vel dokumentert at inntektene ikke renner inn, og gekko er konkurs. Vi ser jo at de ikke jobber noe særlig da hverdagen blir dokumentert på snap. Er det bestemor paprika som holder de på beina kan jeg bare spekulere i, men vi vet jo fra tidligere at Camilla er livredd for å miste ansikt. 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, ingeniørfrue skrev:

Jeg er spent på når boblen sprekker jeg. Det er da vel dokumentert at inntektene ikke renner inn, og gekko er konkurs. Vi ser jo at de ikke jobber noe særlig da hverdagen blir dokumentert på snap. Er det bestemor paprika som holder de på beina kan jeg bare spekulere i, men vi vet jo fra tidligere at Camilla er livredd for å miste ansikt. 

Spent selv! Må jo rase snart med det forbruket de har! 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, jente42 skrev:

Spent selv! Må jo rase snart med det forbruket de har! 

For de som ikke følger godt med, kan det virke som vi på en måte er ute etter å "ta henne", men det er denne uærligheten som provoserer oss.

En kan bare ikke leve som en greve av en litt under middels blogg, og med en ulønnet golfer av en mann. Det er bare UMULIG! De signalene de sender ut, og den måten de provoserer på alle de som jobber fulltid, og slettes ikke kjører hverken Audi eller Tesla, eller spiser på restaurant flere ganger i uka. 

Er det virkelig SÅ viktig med status?? 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
13 minutter siden, Smugleseren skrev:

For de som ikke følger godt med, kan det virke som vi på en måte er ute etter å "ta henne", men det er denne uærligheten som provoserer oss.

En kan bare ikke leve som en greve av en litt under middels blogg, og med en ulønnet golfer av en mann. Det er bare UMULIG! De signalene de sender ut, og den måten de provoserer på alle de som jobber fulltid, og slettes ikke kjører hverken Audi eller Tesla, eller spiser på restaurant flere ganger i uka. 

Er det virkelig SÅ viktig med status?? 

Tydeligvis... Selger sitt eget, men også andres liv for å fremstå som noe hun/de absolutt ikke er. Det kommer til å gå rett til helvete en dag, og det blir ikke noe å blogge om for å si det sånn. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for kommentarer til moderering - spørsmål kan rettes til Ris & Ros eller på PM.

Minner om at innlegg som siterer regelbrudd slettes, og at diskusjon rundt privatøkonomi som ikke angår bedriften, ryddes som injurier.

Måne, admin.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...