Klink Skrevet 7. august 2019 #1101 Del Skrevet 7. august 2019 1 time siden, Nussepus skrev: Har du tall på hvor mange ganger hun skulle slutte å dele private stunder tidligere? Da må du kunne å telle til mer enn ti. Det kan godt være, men hei det fram likevel! 😊Det er jo det vi ønsker? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 7. august 2019 #1102 Del Skrevet 7. august 2019 (endret) Slettet! Endret 7. august 2019 av FruRosa Ombestemte meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 7. august 2019 #1103 Del Skrevet 7. august 2019 21 minutter siden, Eamane skrev: Ja for å provosere dere 😅 Det er i såfall ganske barnslig av det som skal være en voksen mann. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 7. august 2019 #1104 Del Skrevet 7. august 2019 3 minutter siden, Orly skrev: Det er i såfall ganske barnslig av det som skal være en voksen mann. Ikke sant? Og uansett grunn til publiseringen kjøper og drikker han jo all denne ølen... 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 7. august 2019 #1105 Del Skrevet 7. august 2019 30 minutter siden, Eamane skrev: Ja for å provosere dere 😅 Ved å «provosere» så ødelegger han bare for C som faktisk er den som «jobber» og tjener penger. Penger som gjør at han slipper å jobbe, men likevel kan leve som en konge. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogspike Skrevet 7. august 2019 #1106 Del Skrevet 7. august 2019 1 time siden, Eamane skrev: Ja for å provosere dere 😅 Hva slags grad av modenhet vitner det om, i så fall? Familien viser frem dette til alle som vil se på. Han er far til to og bonusfar til tre. Jeg tenker - og kanskje mange med meg - at så lite gjennomtenkt har jeg vanskelig for å tro noen kan være. Og hva er verst? Å dokumentere 24/7 for å provosere eller dokumentere 24/7 realitetene? Begge deler synes å være problematiske, er min mening. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cati Skrevet 7. august 2019 #1107 Del Skrevet 7. august 2019 3 timer siden, Klink skrev: Nå får dere vel heller heie fram dette, da eller? Ikke kritiser det valget dere tilsynelatende har jobbet for skal skje?. Eller.....? Alle heier på dette!! Vi heiet på dette de forrige 19 gangene det ble skrevet også! 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 7. august 2019 #1108 Del Skrevet 7. august 2019 5 minutter siden, Cati skrev: Alle heier på dette!! Vi heiet på dette de forrige 19 gangene det ble skrevet også! Haha 🤣 nemlig. Kommer til å vare i 2 dager og så er det pån igjen. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 7. august 2019 #1109 Del Skrevet 7. august 2019 14 minutter siden, Skogspike skrev: Hva slags grad av modenhet vitner det om, i så fall? Familien viser frem dette til alle som vil se på. Han er far til to og bonusfar til tre. Jeg tenker - og kanskje mange med meg - at så lite gjennomtenkt har jeg vanskelig for å tro noen kan være. Og hva er verst? Å dokumentere 24/7 for å provosere eller dokumentere 24/7 realitetene? Begge deler synes å være problematiske, er min mening. Jeg er helt enig med deg her; begge deler er problematisk! Jeg håper virkelig VP gjennomfører dette denne gangen! Utleveringen er, etter min mening, grov! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 7. august 2019 #1110 Del Skrevet 7. august 2019 24 minutter siden, Clara80 skrev: Haha 🤣 nemlig. Kommer til å vare i 2 dager og så er det pån igjen. Vi får håpe det varer, antar at det sitter noen andre foresatte som også har noe de skulle ha sagt om den grove eksponering. Håper det i hvert fall. Verst for den som ikke har det og som er blitt grovest eksponert i det siste. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 7. august 2019 #1111 Del Skrevet 7. august 2019 1 time siden, Eamane skrev: Ja for å provosere dere 😅 Da er han (p)syk, for det går faktisk utover noen 5 andre..... 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 7. august 2019 #1112 Del Skrevet 7. august 2019 1 time siden, Klink skrev: Det kan godt være, men hei det fram likevel! 😊Det er jo det vi ønsker? Vi ønsker at hun faktisk GJENNOMfører det! Tomme ord har vi hørt masse av! Og det gjelder ikke bare dette, men f.eks NÅ skal bloggen bli bedre, nå skal det fremover vises sunne mattips, nå er det endelig mulig, etter tunge tider, å konsentrere seg om blogg osv osv. Alke endringer varer 1-2 (3, hvis jeg legger godviljen til) dager. Vi ønsker å se at hun gjennomfører utlevering av barn (og rosa baby...), det er der viktigste! Jeg skal heie på henne, hvis hun klarer det 😀 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristanna Skrevet 7. august 2019 #1113 Del Skrevet 7. august 2019 2 timer siden, Eamane skrev: Ja for å provosere dere 😅 Hvis en del av livet mitt gikk ut på å provosere lesere på KG, da hadde jeg virkelig følt jeg hadde mislykkes i livet. Legge ut ting på sosiale medier for å få reaksjoner i et forum alle som vil kan lese i. Jeg blir pinlig berørt av, bare av tanken. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 7. august 2019 #1114 Del Skrevet 7. august 2019 3 timer siden, Minipilla skrev: Jeg skjønner meg virkelig ikke på slike innlegg som det siste på bloggen. Flott at det skal vernes om privatliv…det har vi vel hørt noen ganger i året de siste årene. Sånn ca hver gang det kommer skikkelig kritikk. Kritikken som kommer er en direkte konsekvens av det som blir lagt ut i sosiale media / blogg. Jeg kan med min beste vilje ikke forstå at det er noe vanskelig å forstå? Når man store deler av dagen poster voksne som er på golfbanen, på turer, spiser ute flere ganger i uken, legger ut nakenbilde av en rosa baby, alkohol flere ganger om dagen…..da er dette bildet man gir folk! Man velger selv hva man vil formidle og denne bloggeren formidler dette. Så enkelt er det. De fremstår IKKE som to hardarbeidene foreldre. De bor på loftet hos mamma og pappa, lever et slaraffenliv og eksponerer dette vilt. Da kan man takke seg selv for kritikken man får. Klager man på at man er sliten etter alle barna har vært hjemme noen få dager for to voksne som ikke er i jobb, kan man forvente seg reaksjoner. Leverer man reklame (eller rekalme) innlegg på blogg / Instagram som er så fulle av stavefeil eller merkelige setningsoppbygginger fra enn person som kaller dette yrket sitt, kan man forvente seg reaksjoner. Klager man på at man er sliten etter å ha kjørt et barn på trening to ganger en uke….når man likevel ikke er i jobb, kan man forvente seg reaksjoner. Poster man hver dag på familie ferie alkohol..nakne barn…solbrente….ja listen er så lang. Jeg er SÅ DRITTLEI bloggere som fremstiller seg som offer….stakkars meg det er synd på meg holdning er svært lite kledelig når dette er noe man velger selv. Finn deg en annen jobb da…eller enda bedre. Finn deg en jobb. 👌👌👌👌👌 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteSwan Skrevet 7. august 2019 #1115 Del Skrevet 7. august 2019 2 timer siden, Tiara07 skrev: Da er han (p)syk, for det går faktisk utover noen 5 andre..... Trenger ikke være psyk for å være slem, umoden eller oppføre seg dumt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruenFraHavet Skrevet 7. august 2019 #1116 Del Skrevet 7. august 2019 53 minutter siden, WhiteSwan skrev: Trenger ikke være psyk for å være slem, umoden eller oppføre seg dumt. ... men gu’ hvor det hjelper! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Friluftsdame Skrevet 7. august 2019 Forfatter Populært innlegg #1117 Del Skrevet 7. august 2019 Tåler du ikke tilbakelding, Paprika? For en som lever av offentlighet, tar det seg dårlig ut å gå i offerrollen slik du nok en gang gjør. Du blir fornærmet og skyter tilbake fordi leseren ser, mener og oppfatter noe annet enn det du og din makker mener er riktig. Det er en svært dårlig strategi. Paprika, det er du som lever av dette. Og du leverer rett og slett et for dårlig produkt dersom du ender opp med å føle deg totalt misforstått. Du publiserer bilder og tekst som ikke gir den reaksjonen du ønsker. Det er ditt og din makkere ansvar, ikke leseren. Du må jobbe hardere, og være mer bevisst hva du legger ut. Det er slettes ikke slik at alle bloggere får kritikk. Når du tråkker så langt over det mange mener er etiske grenser som du og din makker gjør, må du ganske enkelt forvente reaksjoner og kritikk. At du er uenig i det er så, men fakta er nå engang at mange er sterkt uenige med deg/dere. Det er derfor godt å se at du har slettet noen bilder, og at du igjen forsøker å stake deg ut en ny vei. Jeg ønsker deg lykke til og heier på at det skal gå bra! 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicco Skrevet 7. august 2019 #1118 Del Skrevet 7. august 2019 7 timer siden, Pollen skrev: Ved å «provosere» så ødelegger han bare for C som faktisk er den som «jobber» og tjener penger. Penger som gjør at han slipper å jobbe, men likevel kan leve som en konge. Nå er det vel ingen av oss som veit så mye om hans inntekt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 7. august 2019 #1119 Del Skrevet 7. august 2019 Jeg heier på forandring, jeg! Denne gangen også. Slik som forrige gangen. Og forrige. Og... Flott om hun endelig holder det hun lover. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 7. august 2019 #1120 Del Skrevet 7. august 2019 Tråden er ryddet for spekulasjon/ryktespredning. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg