Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

(Jeg aner ikke om jeg har funnet riktig kategori å poste i, men fant aldri ut hvilket som ble riktig så gikk for denne)

det er et par ting jeg ser rundt omkring som jeg gjerne skulle hatt selv.. men finner ikke utav hvor jeg får kjøpt det. Kanskje noen kan hjelpe?

- gule runde blomster med lang stilk. Aner ikke hva de heter, men har ikke sett de på blomsterbutikk (mester grønn), men de er ganske kule og populære på interiør-bilder. Hva heter disse og hvor finner jeg??

- fine blomster generelt! Jeg er ganske grønn når det komme til blomster, jeg synes det er nydelig og vil gjerne ha huset fullt av dem, men jeg er dårlig på navn og å ta vare på dem.. er heller ikke flink til å sette sammen buketter og er egentlig generelt dårlig til å kjøpe.. 🤣 men når jeg først er på blomsterbutikk er det som regel bare roser og peoner.. noen som har noen «faste» blomster de kjøper? Og er det noen blomsterbutikker som har bedre utvalg enn andre?

- perlespenner - disse er gjerne FOR populære, men har litt lyst på selv

- pene hårklyper. Sånne store, ofte i pastellfarger. 

Anonymkode: dd939...c82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blomster kjøper du på f.eks plantasjen. Hårgreier kan du jo se etter på f.eks ebay

Anonymkode: fdb10...498

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...