Gå til innhold

Jeg blir ikke glad uansett hvor fint jeg har det


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva man skal gjøre da?

Skal flytte med kjæresten min, går på visninger, stå i alle fag på universitetet, får autorisasjon som regnskapsfører, har fast jobb osv osv. Alt er perfekt og jeg er bare sliten og så lei at jeg nesten spyr på morhen når jeg må på jobb. Alt er bare et ork, vil bare ligge og ikke gjøre noe. Står helt fast. Jeg burde være glad og lykkelig med det jeg er ikke. 

Anonymkode: f7a84...666

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er deprimert. Ville fått en legetime. 

Anonymkode: 66879...fb3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk hjelp før d smeller! ❤️

Anonymkode: f2cc9...940

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, ilga skrev:

Lurer på om legen kan gi noe anna hjelp enn å bate skrive ut ad?

Legen henviser til psykolog :) som en generell regel bør samtaleterapi være utprøvd før medikamentell behandling. 

Anonymkode: 9de8c...5f7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva man skal gjøre da?

Skal flytte med kjæresten min, går på visninger, stå i alle fag på universitetet, får autorisasjon som regnskapsfører, har fast jobb osv osv. Alt er perfekt og jeg er bare sliten og så lei at jeg nesten spyr på morhen når jeg må på jobb. Alt er bare et ork, vil bare ligge og ikke gjøre noe. Står helt fast. Jeg burde være glad og lykkelig med det jeg er ikke.

Ta deg en lengre ferie da, sommer snart! Ta ut all den ferien du kan, slapp av i den ferien og ladde batteriene! Gjør det du liker best, er  det å ligge på en strand og ikke gjøre noe? Gjør akkurat det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også er det kanskje noe som mangler: å gjøre noe meningsfylt? Du beskriver bare fasaden din. Tralten. 

Og så er jo spørsmålet; skal vi være lykkelige hele tiden? Hva må du investere i DEG som ikke er jobb og leilighet osv, for at du skal være glad? 

Anonymkode: 024fd...d4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Også er det kanskje noe som mangler: å gjøre noe meningsfylt? Du beskriver bare fasaden din. Tralten. 

Og så er jo spørsmålet; skal vi være lykkelige hele tiden? Hva må du investere i DEG som ikke er jobb og leilighet osv, for at du skal være glad? 

Anonymkode: 024fd...d4d

Jeg vet ikke hva jeg skal investere i meg for at jeg skal være glad. Jeg vet at noe vesentlig mangler men vet ikke hva. Jeg gjør liksom alt som føles rett ut men blir ikke gla for dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men må alt bære så perfekt i livet ditt ? Kan du ikke senke litt på de materielle kravene om å nå frem og lykkes ?. Hvis alt bare dreier seg om jag og stress for å nå fram, passe inn og være perfekt og beundret så er det bare tomhet. Vi mennesker lever ikke bare av flott status. Vi blir ikke lykkelig av velstand alene. Men vi trenger også det Åndelige for å bli hele.  Kropp,ånd og sjel henger sammen. Hvis ditt åndelige sinn mangler Åndelig mat så vil sjelen lengte etter det Hellige. For evigheten er nedlagt i våre hjerter. Alle mennesker lengter etter en mening med livet. Hos Gud vil du finne det. Prøv og smak at Herren er god. Hvis du søker etter Gud av hele ditt hjerte i sann oppriktighet så vil Gud gi deg den sanne freden og gleden for ditt plagede sinn. Og Gud vil lede deg til hvilens vann. Han som har sagt : Kom til meg alle som strever og har tungt å bære og jeg skal gi deg hvile.  Gud er sjelens sanne medisin.

Anonymkode: 067e3...4c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Gjør noe anderledes i livet, ikke alt må være så A4...ikke rart du blir lei av alt.

Anonymkode: 3ef35...f1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...