Gå til innhold

Skikkelig ømme pupper fra 6dpo


J1994

Anbefalte innlegg

Hei! 😊

Har hatt skikkelige ømme pupper i 8 dager nå (fra 6dpo til 13dpo idag), kjennes ut som om jeg har løpt flere mil uten bh. Aldri hatt ømme pupper i forbindelse med mensen eller EL før, eneste gangen jeg har hatt det er når jeg var gravid (som endte i SA). Blendahvit g-test igår på 12 dpo.

Er på syklusdag 93 i dag, i følge FF hadde jeg EL 19.05, startet med temping på syklusdag 53.

Noen som tror det fortsatt kan være håp for graviditet (🤞🤞) eller kan det hende det er et tegn på at mensen kommer, selv om jeg aldri har hatt ømme pupper før mensen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er fortsatt håp så lenge mensen ikke har kommet :) Det med ømme pupper eller ikke, er vanskelig å bli klok på. Det varierer visst veldig fra kvinne til kvinne. Jeg har hatt veldig ømme pupper før mensen et par ganger gjennom de årene jeg ikke gikk på prevensjon, og veldig ømme brystvorter én gang (den gangen husker jeg godt, for da var jeg overbevist om at jeg var gravid). Hvorfor aner jeg ikke, jeg har litt ømme eller ikke ømme pupper mellom el og mens til vanlig. 

At du var gravid den ene gangen du hadde det tidligere, kan jo være et godt tegn da. 

Anonymkode: e7713...f13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...