Gå til innhold

Ønsker at kjæresten utfordrer meg ute blant fol (ber meg bruke buttplug ute osv)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenner så sinnsykt på å la noen bestemme / utfordre meg. Ønsker å ta dette opp med samboer, men jeg er litt sjenert. Jeg synes det hadde vært sinnsykt pirrende å få ulike, uventete oppgaver innimellom. F.eks når vi er ute blant folk. F.eks at han visker meg i øret bestemt "ta av deg trusen og gi den til meg" mens vi sitter på restaurant. Eller at jeg får beskjed om å ta i en liten buttplug før vi går ut. Eller feks bruker vibrator med fjernstyring osv. 

Hvordan kan jeg ta dette opp?

Anonymkode: 66b32...52a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neste gang han bruker ting på deg, kan du si dette var deilig, jeg tror du må dytte den inn i meg, når vi skal ut og spise neste gang, nei du må gjør det 😊 og jeg skal ikke si nei når du spør. Lover.

Anonymkode: c25c4...180

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Kanskje lese over russeknuter eller noe slikt. Da blir fort samtalen "hva ville DU gjort"? Og da er man fort i gang hvis han ikke tror på deg. Da kan du jo også fort lodde stemningen om han synes det er spennende at jenter gjør slikt og evt deg.

Hvis dealen ligger at til å få han også litt utpå glattisen, så blir han sikkert bare lettet over at han slipper unna hvis han bare finner litt vågale ting til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fitteslikker

Jeg foreslår at du slik venninnen min gjorde, tar første initiativet selv.
En lørdagskveld vi ikke hadde noe spesielt fore, sa hun: «jeg kjeder meg. La oss gjøre noe litt «forbudt» sammen» å smilte lurt.  Ikledd nettingstrømper, høyhælte sko, et kort stramt skinnskjørt og en gjennomsiktig topp og en vinflaske i hånden, dro hun meg ned på Majorstuen stasjon. På veien ned sa hun «jeg er truseløs»  Inne på  T – banen i retning Holmenkollen satte jeg meg på motsatt side fire benkerader foran henne. På Besserud stasjon kom det inn en mann i omtrent vår alder og satte seg helt perfekt midt i mellom oss, to rader ovenfor  for henne. Etter å ha fanget hans interesse, skilte hun bena godt fra hverandre og skjøv underlivet frem. Den stakkars mannen kunne ikke unngå å se den blottede fitta hennes. Som han stirret! Han klarte ikke å dra vekk blikket. Når bulen i busene hans var et faktum, reiste jeg meg opp og gikk smilende i mot henne. Vel fremme stilte jeg meg i mellom lårene hennes og begynte å kline med henne. Etter en liten stund, ga hun hann blikket som sa: sorry det er mannen min og jeg dama hans. Rød som en tomat i ansiktet, gikk han av på neste stasjon. Heldigvis fordi vi var blitt superkåte begge to var Frognerseteren like rundt hjørne. Der velte vi av trikken og fortett oss inn i skauen.....resten kan man vel tenke seg selv.
Med andre ord en svært vellykket lørdagskveld!

For å  roe det hele ned. Tar du det første initiativet å gjør noe tilsarende, blir han garantert med på å planlegge den neste sex leken deres i «full offentlighet». Etterhvert som dere har prøvd det ut sammen, oppfordrer du han til å klekke ut de opphissende situasjonene alene. Det vil si å  få deg til  gjøre ting du aldri hadd drømt om!! 
En ting er sikkert: som meg og min venninnen kommer dere til å få utrolig mye deilig sex ut av det!!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...