AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #41 Skrevet 31. mai 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva i alle dager skal man med eggkoker? Anonymkode: 91005...9d7 ehh..koke egg, vel! Anonymkode: 65d89...3c3
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #42 Skrevet 31. mai 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Spørs om TS godtar det altså. Har du spisebrikker og vannkaraffel er du kanskje godkjent! Anonymkode: 5c467...66d Poenget mitt er å se hvor forskjellige folk er . Jeg ser ikke for meg eit kjøkken uten dei 4 tinga der. Om det skulle ryke så kjøpes det nytt innen dagen er omme Kaffetrakter fordi jeg må ha til meg sjøl og ikke minste når jeg har gjester, eggekoker fordi eg har kot egg hver søndagmorgen og når den står ved siden av kaffetrakter så startes begge samtidig omtrent. Jerngryte til å lage saus, gryterett og lapskaus Og vaffeljern fordi jeg alltid steker vafler når det kommer uventa besøk. Og familien elsker vaffelselskap Anonymkode: 65d89...3c3 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #43 Skrevet 31. mai 2019 5 timer siden, Sliten&kjørt51 skrev: 3 jærn-gryter, -wok, + div. -Alt av maskineri. Kjøres RETT I Kontainer, mye drit å fjærne her... Ene serien med krystall-glass -på tilbud 30 prosent koster 38,000 .... Skål. ... Vinglass HAR Nytte, da... Jærn-gryter kan vel brukes som vekt, på anker-tau... 🙄 a. JEG har ikke et eneste vinglass TS Anonymkode: 65d89...3c3
Sliten&kjørt52 Skrevet 31. mai 2019 #44 Skrevet 31. mai 2019 Manuelle jærn til... Krom-kaker, Vafler, Og kaker jeg ikke aner hva heter, -mange manuelle jærn... OG seff elektriske, -flere, til Vafler... -MYE Strykejærn og, -begge typer. Uff, -drukner snart i jærn... -Faenmeg mange ¨spessial-verktøy¨ BARE Til Krom-kaker.... NÅ Gir jeg snart opp. ... a.
Sliten&kjørt52 Skrevet 31. mai 2019 #45 Skrevet 31. mai 2019 (endret) 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: JEG har ikke et eneste vinglass TS Anonymkode: 65d89...3c3 PM. Meg. -Alle som en. ... a. Endret 31. mai 2019 av Sliten&kjørt51 Surf + + ...
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #46 Skrevet 31. mai 2019 Har vaffeljern, dobbelt er det også Men har kjøkkenmaskin, strykejern, brødrister, vannkoker - er te-drikker, kaffe drikkende besøk får pulverkaffe Anonymkode: e542d...63c
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #47 Skrevet 31. mai 2019 Jeg har kaffetrakter, vaffeljern, juicemaskin, kjøkkenmaskin og stavmikser. Samboer nekter å kvitte seg med kaffetrakteren..😂 Anonymkode: b683f...107
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 31. mai 2019 #48 Skrevet 31. mai 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva i alle dager skal man med eggkoker? Anonymkode: 91005...9d7 Jeg har i vertfall aldri hatt brukt for det, funker med vanlig gryte.
Sliten&kjørt52 Skrevet 31. mai 2019 #49 Skrevet 31. mai 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har kaffetrakter, vaffeljern, juicemaskin, kjøkkenmaskin og stavmikser. Samboer nekter å kvitte seg med kaffetrakteren.. Anonymkode: b683f...107 BRA SAMBOER... KASt resten.... Hold på hen... a. 1
Pearl2.0 Skrevet 31. mai 2019 #50 Skrevet 31. mai 2019 Koker både vann og egg i kjele, resten har vi👍 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #51 Skrevet 31. mai 2019 eg har vaffeljern, en har vel brukt det 1 gang. Kommer aldri på å bruke det på en måte, men kan jo være greit å ha. Må bli flinkere å lage vafler. Kaffetrakter syns jeg er viktig, men jeg kunne klart meg med pulverkaffe. Jerngryte er jo greit å ha, men det er ikke noe must. Mat kan jo lages på så mange måter.. Eggkoker er virkelig unødvendig. Det er jo ingen sak å koke et egg i en kjele. Anonymkode: a7bc3...340 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #52 Skrevet 31. mai 2019 vi har kaffetrakter, vaffeljern, sandwichgrill, brødrister, brødbakemaskin, ismaskin, kitchenaid, stavmikser, blender, vannkoker, og jernpanne. Alle disse brukes jevnt. Men vi har også jerngryte, elektrisk fløtevisp og smoothie-on-a-go, og sånn gryte for å holde sausen varm over telys. Disse brukes aldri, er gaver.. Anonymkode: 5544c...96c
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #53 Skrevet 31. mai 2019 3 timer siden, Sliten&kjørt51 skrev: Manuelle jærn til... Krom-kaker, Vafler, Og kaker jeg ikke aner hva heter, -mange manuelle jærn... OG seff elektriske, -flere, til Vafler... -MYE Strykejærn og, -begge typer. Uff, -drukner snart i jærn... -Faenmeg mange ¨spessial-verktøy¨ BARE Til Krom-kaker.... NÅ Gir jeg snart opp. ... a. Har du arvet de? Jeg har ikke bakt en eneste kake men så har jeg nektet å bli voksen. Må bare si at du virker som en søt og fin person, smiler hver gang jeg leser innleggene dine. Du tenker ikke A4. Men hva med whiskeyglass? Det er noe oss "voksne" må ha! Anonymkode: 5c467...66d
Sliten&kjørt52 Skrevet 31. mai 2019 #54 Skrevet 31. mai 2019 (endret) 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hva med whiskeyglass? Det er noe oss "voksne" må ha! Anonymkode: 5c467...66d PAPPA Var en smart fyr, -med smak. ... ... .... Hørt om Cognak, -eller hva f... det heter... -Men trur det er det og, altså whiskeyglass? -her... Veit ikke, da, -men trur det er allt ett ¨¨møblert hjem¨ bør ha. ... Takk -for hyggelig ... ... a. Endret 31. mai 2019 av Sliten&kjørt51 Fakta. Lærte i retten, att politiet ventet 1,5 time på støtte, fra sK. Delta, -før de banket på døra mi, Siste ggn. ... Bare småtteri da... STJEL FRA MEG... - LOL...
Sliten&kjørt52 Skrevet 1. juni 2019 #55 Skrevet 1. juni 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Men hva med whiskeyglass? Det er noe oss "voksne" må ha! Anonymkode: 5c467...66d Har noe S v æ r e greier, med lapp på, -står Holmegaard ... 285 Trur det må være whiskeyglass? whiskey til deg, -en god brandi til meg..? SKÅL a.
Puny Skrevet 1. juni 2019 #56 Skrevet 1. juni 2019 (endret) Føler jeg har kommet i en alder der jeg har «det meste», men eggkoker har jeg ikke og ser ikke helt vitsen med. Siste sånn «voksenting» vi fikk må være grillpanne og elektrisk krydderkvern. Endret 1. juni 2019 av Puny
Ariana807 Skrevet 1. juni 2019 #57 Skrevet 1. juni 2019 Jeg har et dobbelt vaffeljern som er brukt 1 gang. Toastjernet er flittigere brukt for å si det slik. Eggkoker kunne jeg aldri hatt da jeg absolutt aldri kunne klart å bruke den! Den lyden man lager med den nåla når det stikkes hill i egget 😵😵😵 holdt på å dø hver gang min mor gjorde dette hjemme. En eggkoker skal aldri inn i mitt hjem! Jerngryte har jeg ikke. Drikker ikke kaffe selv (kun mocha og helst kun iskaffe), men har en Nescafe maskin til de gangene jeg må lage noen kopper til gjester Strykejernet min mor mente var 110% nødvendig å kjøpe har jeg aldri brukt, er nå 9 år gammelt 😂 Ting som er et must for min del: vannkoker, kjøkkenmaskin, foodprosessor, stavmikser, støvsuger. Støvsuger brukes, men har nå en robot som gjør jobben 👍🏻 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #58 Skrevet 1. juni 2019 Jerngryte har jeg, den bruker jeg veldig mye. Et must på kjøkkenet for min del. Vaffeljern har jeg, brukes iblant, mest til å ha proteinpannekake-miks i når jeg er søtsugen etter trening. Kaffetrakter har jeg ikke, men har presskanne, kaffekvern, mokkakanne og espressomaskin med steamer. Elsker kaffe, bare alltid drukket presskanne, samt espresso eller latte. Eggekoker har jeg ikke, spiser mest speilegg og posjerte egg og koker i kasserolle om jeg skal ha et kokt. Anonymkode: d660e...5db
Gjest Lama_Drama Skrevet 1. juni 2019 #59 Skrevet 1. juni 2019 Vi har eggkoker på jobb, men vi stikker ikke noe hull i eggene? Hjemme har vi ikke eggkoker, der bruker vi en kasserolle. Vi har mye annet tull da, til og med cakepopsjern.
Frida Skrevet 1. juni 2019 #60 Skrevet 1. juni 2019 23 minutter siden, Lama_Drama skrev: Vi har eggkoker på jobb, men vi stikker ikke noe hull i eggene? Hjemme har vi ikke eggkoker, der bruker vi en kasserolle. Vi har mye annet tull da, til og med cakepopsjern. Nå måtte jeg google 😄
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå