Gå til innhold

PH: Jamilla vs TIX/Andreas

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det irriterte meg lenge at han ristet på hodet, nesten som om han ble irritert over alt som ble sagt eller gjort. Det er lett å tulle med kommentarer når man ikke er opplyst om det. Men du spurte jo i nesten samme tullekommentaren om han faktisk hadde det. 

Ja, trist han ble mobbet. Noe som får meg til å tro at han er tøff i trynet, men myk inni. 

Anonymkode: eeeb0...3bf

Jeg trodde han bare kalte seg Tix for å være kuuuul eller noe. Så feil kan man ta. Men mobbing er aldri greit. Ødelegger liv. Leo fra forrige sesong hadde vel å ticks?

Anonymkode: 5ace5...79c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fra vg:

Sitat

– Det er mye som ikke er vist på TV. Det var evige krangler. De første fem minuttene jeg var på «Paradise», klikket Jamilla (Wais journ.anm.) på alle, sier Fredrik Norum.

Sitat

Flere av deltagerne trekker frem nettopp Wais som årets store bråkmaker. 

Sitat

Den episoden hvor jeg tråkket over streken og ofret Jamilla, var det på grunn av ting som hadde skjedd med henne den dagen. Da hadde det vært mye krangling mellom egentlig alle deltagerne mot henne. Hun gikk litt langt over streken der, sier Severin Fromreide, som selv mistet finaleplassen på selveste finaledagen.

Sitat

Wais kjenner seg ikke igjen av beskrivelsen til deltagerne.

– Jeg må si meg uenig i det her, jeg hadde sterke meninger og sa ting sånn som det var. Og hvorfor skulle produksjonen klippe bort alt det da det er bra TV? Jo mer drama, jo bedre, tenker nå jeg. Alle ble fremstilt på TV-en slik de er i virkeligheten, svarer hun.

Her har vi mye av forklaringen, tenker jeg. 

Anonymkode: a8274...64e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fra vg:

Her har vi mye av forklaringen, tenker jeg. 

Ikke nødvendigvis. Jeg har fått inntrykk av at terskelen for å reagere på "attitude" er mye lavere når det er en mørk person som har det kontra en hvit en. Tea K og Sofie var også bråkmakere og til tider helt motbydelige, dette kom frem på tv også, men ingen reagerte for de tilhørte den "kule" gruppa og var dermed noen ingen skulle snakke til.

Anonymkode: 94b99...196

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke nødvendigvis. Jeg har fått inntrykk av at terskelen for å reagere på "attitude" er mye lavere når det er en mørk person som har det kontra en hvit en. Tea K og Sofie var også bråkmakere og til tider helt motbydelige, dette kom frem på tv også, men ingen reagerte for de tilhørte den "kule" gruppa og var dermed noen ingen skulle snakke til.

Tull og tøys. De har vært ufordragelige på sin måte, men ikke som Jamilla. Det er next level.

AnonymBruker
Skrevet

Problemet med Jamilla er at hun låser seg veldig, å lytter ikke. Så selv om Tea K og Sofie var ufordragelige så lytta di, og kunne innrømme feilene sine, om ikke til motspilleren men til sin egen alianse. Jamilla derimot låste seg veldig til sin mening, og kjørte på med den uansett hvem det gikk ut over.  Hun ser ikke hvordan hun selv oppførte seg der inne, og at hun nå drar rasimsekortet viser egentlig hvor lite selvinnsikt hun har!

Anonymkode: 51095...e43

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tull og tøys. De har vært ufordragelige på sin måte, men ikke som Jamilla. Det er next level.

Jeg synes absolutt ikke at Jamilla er "next level". Tea K brølte tilbake bare folk hun ikke likte snakket til henne, Sofie beskyldte alle for alt mulig rart hele tiden, og selvfølgelig er Jamilla next level for deg da..

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet med Jamilla er at hun låser seg veldig, å lytter ikke. Så selv om Tea K og Sofie var ufordragelige så lytta di, og kunne innrømme feilene sine, om ikke til motspilleren men til sin egen alianse. Jamilla derimot låste seg veldig til sin mening, og kjørte på med den uansett hvem det gikk ut over.  Hun ser ikke hvordan hun selv oppførte seg der inne, og at hun nå drar rasimsekortet viser egentlig hvor lite selvinnsikt hun har!

Kan ikke se noen steder at verken Tea K eller Sofie innrømmet sine feil. Det de derimot skulle gjøre var å hevne seg på de som ikke slavet for dem. Jamilla var rettferdig og ikke i nærheten av å være så spydig og ekkel som de to andre jentene der. At hun klikket på "gruppa" iblant, skulle da bare mangle mtp hvordan de presser folk rundt seg.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke se noen steder at verken Tea K eller Sofie innrømmet sine feil. Det de derimot skulle gjøre var å hevne seg på de som ikke slavet for dem. Jamilla var rettferdig og ikke i nærheten av å være så spydig og ekkel som de to andre jentene der. At hun klikket på "gruppa" iblant, skulle da bare mangle mtp hvordan de presser folk rundt seg.

Nå kan jeg ikke snakke så mye for Tea K for hun var en forferdelig person. Men Sofie snakka jo med Jamilla for å ordne opp, men Jamilla var så låst at det gikk ikke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes absolutt ikke at Jamilla er "next level". Tea K brølte tilbake bare folk hun ikke likte snakket til henne, Sofie beskyldte alle for alt mulig rart hele tiden, og selvfølgelig er Jamilla next level for deg da..

Da er du kanskje likedan selv. De fleste deltakerne virker samstemte om hvem som var mest kranglevoren, men det er kanskje bare et stort rasistisk komplott mot stakkars Jamilla, som aldri har gjort noe galt? :balltre:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er du kanskje likedan selv. De fleste deltakerne virker samstemte om hvem som var mest kranglevoren, men det er kanskje bare et stort rasistisk komplott mot stakkars Jamilla, som aldri har gjort noe galt? :balltre:

Vel, Adrian forteller nå på IG-stories at de fleste var ute etter Jamilla inne på hotellet, så at hun blir kranglevoren skulle da bare mangle.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar det "gruppa" sier om Jamillas oppførsel som tilsynelatende ikke ble vist på TV med en stor klype salt. 

Anonymkode: c8e86...725

• Liker 2
Gjest nicecar
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tar det "gruppa" sier om Jamillas oppførsel som tilsynelatende ikke ble vist på TV med en stor klype salt. 

Anonymkode: c8e86...725

Jeg og.

AnonymBruker
Skrevet

Tja, vet ikke om jeg ville tatt verken det "gruppa" sier, eller hva Jamilla sier så veldig alvorlig. Det er tross alt flere sider av samme sak. Og vi vet jo allerede hvor sterkt alt blir der inne. Det som var en liten filleting, ble jo til store saker. 

Tenker vi kan si at det finnes en mellomting.

Jeg tror på at Jamilla hadde en oppførsel de andre ikke likte. Og jeg tror på at de andre sa eller gjorde noe Jamilla ikke likte. 

Anonymkode: eeeb0...3bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...