Gå til innhold

PH: Jamilla vs TIX/Andreas


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg syns TIX kanskje er den som har vokst mest i løpet av alle episodene fra Paradise Hotel! Herregud for en godhjertet og fantastisk fyr som virkelig har gått fra å bare være TIX (den harrye russesangeren) til å bli Andreas. Måten han tok vare på partnerene sine hver gang uansett hvem det var, han støttet alle og var ALLTID i godt humør 🤩 

Det at Jamilla går ut med dette innlegget for så å ikke kunne stå opp for det syns jeg er patetisk. Når hun først prøver å ødelegge for andre må hun være like «tøff» som det hun har vært på hotellet. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Anonym232 skrev:

Jeg syns TIX kanskje er den som har vokst mest i løpet av alle episodene fra Paradise Hotel! Herregud for en godhjertet og fantastisk fyr som virkelig har gått fra å bare være TIX (den harrye russesangeren) til å bli Andreas. Måten han tok vare på partnerene sine hver gang uansett hvem det var, han støttet alle og var ALLTID i godt humør 🤩 

Det at Jamilla går ut med dette innlegget for så å ikke kunne stå opp for det syns jeg er patetisk. Når hun først prøver å ødelegge for andre må hun være like «tøff» som det hun har vært på hotellet. 

Han tok vare på partnerne sine hver gang? Kødder du?

Anonymkode: 94b99...196

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han tok vare på partnerne sine hver gang? Kødder du?

Anonymkode: 94b99...196

Haha nei jeg kødde absloutt ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym232 skrev:

Haha nei jeg kødde absloutt ikke. 

Da er du isåfall blind, for han tok ikke vare på Jamilla og utnyttet enhvert øyeblikk for å trashtalke henne. Kaller du det å ta vare på et annet menneske?

Anonymkode: 94b99...196

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er du isåfall blind, for han tok ikke vare på Jamilla og utnyttet enhvert øyeblikk for å trashtalke henne. Kaller du det å ta vare på et annet menneske?

Anonymkode: 94b99...196

Se hvordan han tok vare på Sofie, Lea, Marthe osv.. Nå er vi mennesker bygget opp slik at det ikke går at vi skal like alle vi er med, slik er det bare. 

Han var virkelig god på å skjule at han ikke likte henne når de to delte rom sammen, han pratet og hadde det «hyggelig» med henne selv om han ikke var fan av henne. Hadde det vært meg som delte rom med en jeg ikke kommer overens med hadde jeg ikke klart å skjule det på samme måte som han gjorde. 

Å ingen kan komme å si at Jamilla har vært noe bedre. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, nurcos skrev:

Det var da absolutt ikke bare under sync han snakket stygt om henne. Det var også sammen med andre deltakere. Også vil jeg da tro at en kjent person som tix er godt vandt til å bli stilt ledende spørsmål av journalister, og vet hvordan man skal svare på de.

Nei, jeg tror faktisk ikke Tix nødvendigvis takler så mye lettere å bli stilt ledende spørsmål fra journalister. Han er bare et menneske han også. Som jeg sa: alt blir ekstra intenst der inne.
Når vi nå først skal peke finger så har Jamilla også vært rimelig frekk og slem i både sync og sammen med andre. Alle deltakerne har i større eller mindre grad sagt mindre hyggelige ting både i sync og sammen med andre deltakere.
Uansett mener jeg at Andreas/Tix ikke kan beskyldes for å være rasist bare fordi han har sagt stygge ting om Jamilla. Det er fullt mulig å mislike en person fra første stund basert på dårlig førsteinntrykk og null kjemi. Når du da blir tvunget til å måtte dele rom og seng med denne personen, inne på et lite hotell, så har jeg ingen problemer med å skjønne at man kan reagere sterkt. Det er lett å sitte på utsiden og si at man aldri i verden ville ha sagt og gjort sånn og sånn.

Men nå har jo Jamilla slettet innlegget, så da kan man vel kanskje regne med at saken er på tur ut av verden.

Anonymkode: 1ef10...58e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er du isåfall blind, for han tok ikke vare på Jamilla og utnyttet enhvert øyeblikk for å trashtalke henne. Kaller du det å ta vare på et annet menneske?

Anonymkode: 94b99...196

Utnyttet ethvert øyeblikk for å trashtalke henne? Jeg tror du er litt blindet du også.

Jamilla har definitivt hatt sine mindre hyggelige øyeblikk hun også. Mens andre har innrømt innimellom at andre spiller bra og at de skjønner valgene deres, har Jamilla konsekvent kjeftet og smelt og nærmest lagt folk for hat når de har gått mot alliansen hennes og spilt spillet. Nesten alle ble jo sett på som falske slanger som spilte skittent i hennes øyne. Til og med Adrian var hun irritert på da han kom inn, bare fordi han åpenlyst spilte spillet. Da ville hun ha ham ut. Jamilla burde ikke deltatt i PH, da hun er allergisk mot folk som spiller og ikke tåler at folk er uenige med henne. Og nå så vi hvordan hun reagerte på drittpraten til Andreas/Tix; han ble beskyldt for å være rasist. Heldigvis tok hun til vett og slettet innlegget, for det var enda mer lavmål enn alt det Andreas/tix har sagt inne på PH.

Anonymkode: 1ef10...58e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser Jamilla skriver følgende i sitt nyeste innlegg (etter at hun slettet innlegget om at Andreas er rasist):

Det at Andreas ikke likte meg på grunn av hudfargen min var en noe jeg følte siden jeg ikke hadde noen forklaring på hvorfor han gikk så hardt i mot meg.

Her kommer det jo ganske tydelig frem at hun kaller ham rasist fordi hun ikke skjønte hvorfor han likte henne dårligere enn de andre. Hun baserer altså hele uttalelsen på magefølelsen sin. Og så påstår hun i samme innlegg at hun ikke bruker rasismekortet... Neivel.
Hun skriver også at hun har snakket med Andreas og spurt hvorfor han oppførte seg sånn mot henne, og påstår at hun slettet innlegget fordi hun fikk så vondt av Andreas som tydelig hadde vondt etter at hun hadde kalt ham en rasist. Hun har altså snakket med ham og synes synd på ham, men hun fortsetter fremdeles å beskylde ham for å være rasist. Og vi får selvsagt ikke vite hva Andreas svarte da hun spurte ham om oppførselen hans. Vi skal visst bare stole på magefølelsen hennes. Og samtidig vil hun minne oss på at hun er sånn en omtenksom og hyggelig jente som tross alt synes synd på Andreas, selv om hun fremdeles står for at han er rasist.


Beklager altså men dette skurrer alvorlig og lukter mer og mer oppmerksomhetsbehov og et forsøk på å komme høyere opp på blogglista. Som hun jo nå har klart.

Anonymkode: 1ef10...58e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om Tix fremstår som en usikker og skrytete guttehvalp på PH, er jeg enig i at Jamila burde vise til konkrete episoder og bevis for rasismebeskyldningene. Kan jo hende at han bare er ekkel mot henne fordi han er en dårlig person generelt, og at det ikke har noe med hudfarge å gjøre.

Anonymkode: 87253...c1b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser Jamilla skriver følgende i sitt nyeste innlegg (etter at hun slettet innlegget om at Andreas er rasist):

Det at Andreas ikke likte meg på grunn av hudfargen min var en noe jeg følte siden jeg ikke hadde noen forklaring på hvorfor han gikk så hardt i mot meg.

Her kommer det jo ganske tydelig frem at hun kaller ham rasist fordi hun ikke skjønte hvorfor han likte henne dårligere enn de andre. Hun baserer altså hele uttalelsen på magefølelsen sin. Og så påstår hun i samme innlegg at hun ikke bruker rasismekortet... Neivel.
Hun skriver også at hun har snakket med Andreas og spurt hvorfor han oppførte seg sånn mot henne, og påstår at hun slettet innlegget fordi hun fikk så vondt av Andreas som tydelig hadde vondt etter at hun hadde kalt ham en rasist. Hun har altså snakket med ham og synes synd på ham, men hun fortsetter fremdeles å beskylde ham for å være rasist. Og vi får selvsagt ikke vite hva Andreas svarte da hun spurte ham om oppførselen hans. Vi skal visst bare stole på magefølelsen hennes. Og samtidig vil hun minne oss på at hun er sånn en omtenksom og hyggelig jente som tross alt synes synd på Andreas, selv om hun fremdeles står for at han er rasist.


Beklager altså men dette skurrer alvorlig og lukter mer og mer oppmerksomhetsbehov og et forsøk på å komme høyere opp på blogglista. Som hun jo nå har klart.

Anonymkode: 1ef10...58e

Du er klar over at man ikke alltid har håndfaste bevis på at man har opplevd rasisme? Hva blir det neste, at man må gå med båndopptaker i frykt for å ikke bli trodd. Hverdagsrasisme skjer hele tiden, mer enn du tror! 

2019 - det året man får beskjed om å holde kjeft når man har opplevd rasisme..

Anonymkode: 94b99...196

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den mest umodne på ph var Jamilla.hun klarte ikke å holde seg saklig i diskusjoner,hun gikk ofte bort i sinne,hun godtet seg da de andre ble stemt ut,hun virket lite innkluderende,kun godtok de i sin allianse.syns det er synd hun beskylder tix for rasisme. Trur at kjemien ikke var der, vi alle har møtt på mennesker vi ikke kommer overens med,de finnes overalt,er ikke alle som liker meg heller sikkert,sånn er det bare.de måtte omgås hverandre over lang tid og i tillegg dele seng,stor applaus til Andreas for at han klarte det👏 han syntes hun hadde dårlig attitud og det er jeg enig i.tix er vel Andreas sitt alter ego,han startet som tix i ph men avsluttet som herlige Andreas

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tears in heaven skrev:

Den mest umodne på ph var Jamilla.hun klarte ikke å holde seg saklig i diskusjoner, Hun var kanskje dårlig til å formulere seg, men saklig og rettferdig var hun!hun gikk ofte bort i sinne,hun godtet seg da de andre ble stemt ut Er det rart at hun gikk bort i sinne når de fleste behandla henne som dritt der inne? Hva skulle hun ellers ha gjort, bare jattet med som Marthe gjorde med alle?,hun virket lite innkluderende Hvordan være inkluderende når folk har bestemt seg for å hate det fordi du tok ett par upopulære valg og turte å gå mot "gruppa"? Hvordan?,kun godtok de i sin allianse.syns det er synd hun beskylder tix for rasisme. Hun beskylder han ikke, det kan du ikke vite noen ting om uten å ha vært Jamilla. Hun kjente på rasisme, og man kan ikke bagatellisere følelsene til en person, uten videre. Trur at kjemien ikke var der, vi alle har møtt på mennesker vi ikke kommer overens med,de finnes overalt,er ikke alle som liker meg heller sikkert,sånn er det bare.de måtte omgås hverandre over lang tid og i tillegg dele seng,stor applaus til Andreas for at han klarte det👏 han syntes hun hadde dårlig attitud og det er jeg enig i.tix er vel Andreas sitt alter ego,han startet som tix i ph men avsluttet som herlige Andreas

Jeg har svart deg i markert sort.

 

Videre må jeg si at du bør se PH på nytt igjen, for ekkel og motbydelig mot henne har han defintivt vært. Hun snakket aldri stygt om han, han derimot skulle gang på gang påpeke hvor mye imot han hadde mot Jamilla. Jeg synes hele PH-deltagelsen hans gjorde inntrykket av han mye verre.

Anonymkode: 94b99...196

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser i kommentarfeltet under Jamillas rasisme-innlegg på bloggen at en person sier at h*n nå skjønner hvorfor Tix ikke har noen mørkhudede venner. Det har ikke jeg heller, betyr det da at jeg er rasist? Nei. Tidenes mest drøye konklusjon.

Innlegget hennes er forøvrig veldig typisk Jamilla sånn som jeg "kjenner" henne fra PH; syting og klaging over hvor slem folk er, uten noen annen begrunnelse enn at sånn er det. Hele innlegget er jo bare "Andreas var så slem, og nå har jeg skjønt hvorfor; han er rasist! Han er det!" Og det bildebeviset (chatmelding fra Tix) hun la med i innlegget var jo helt uten mål og mening. At Tix skriver at han overser henne fordi hun ikke tilfører diskusjonen noe, er frekt men hva er rasistisk med det?

Inntil Jamilla har noe bedre å vise til tenker jeg at dette er noe som har gått fra ei fjær til en flokk digre høner i hodet hennes. Helt greit at Tix har vært slem mot henne og at han har skrytt alt for mye av pengene sine og damene han har harvet over, men det er fremdeles ikke greit å dermed anta at han har rasistiske motiver. Er det virkelig så vanskelig for Jamilla å tro at det finnes mennesker som ikke liker personligheten hennes? Det vil jo alltid være noen man overhodet ikke går overens med. Deal with it, istedet for å beskylde folk for lumske motiver!

Anonymkode: 1ef10...58e

Haha da er vi plutselig mange som er rasister på bakgrunn av at vi ikke har mørkhudede venner! Jeg har heller ingen nære venner som er mørke i huden, men det er helt fullstendig tilfeldig at de jeg har møtt og klikke godt med er lyse i huden. Synes det er så ekkelt å påstå sånne ting! 

En ting jeg synes var litt bra var at hun faktisk snakket med Andreas på finalefesten og slettet innlegget på bakgrunn av at han var lei seg. Dårlig at hun fortsatt skriver at hun står for det, men hun viser iallfall litt forståelse for at det er hardt å få sånne påstander på seg. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er klar over at man ikke alltid har håndfaste bevis på at man har opplevd rasisme? Hva blir det neste, at man må gå med båndopptaker i frykt for å ikke bli trodd. Hverdagsrasisme skjer hele tiden, mer enn du tror! 

2019 - det året man får beskjed om å holde kjeft når man har opplevd rasisme..

Anonymkode: 94b99...196

Hvis du ikke har noe bedre enn det der å komme med, så foreslår jeg at du heller lar være. Nå har jo faktisk Andreas blitt filmet og tatt opptak av over en lengre periode, så her har Jamilla alle muligheter til å finne bevis i massevis. Jeg har heller ikke bedt noen om å holde kjeft.
Ta med deg stråmennene dine og gå et annet sted hvis du ikke gidder å diskutere saklig.

Anonymkode: 1ef10...58e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, pessimistisk skrev:

En ting jeg synes var litt bra var at hun faktisk snakket med Andreas på finalefesten og slettet innlegget på bakgrunn av at han var lei seg. Dårlig at hun fortsatt skriver at hun står for det, men hun viser iallfall litt forståelse for at det er hardt å få sånne påstander på seg. 

Det er sant, det var bra at hun gjorde. Men hvis hun virkelig fikk så vondt av ham, burde hun ha trukket hele uttalelsen. Det nye innlegget er jo egentlig akkurat samme som det gamle, bortsett fra at hun sier at hun synes synd på Andreas og at hun får fremstilt seg selv litt bedre. All PR er god PR.

Anonymkode: 1ef10...58e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er sant, det var bra at hun gjorde. Men hvis hun virkelig fikk så vondt av ham, burde hun ha trukket hele uttalelsen. Det nye innlegget er jo egentlig akkurat samme som det gamle, bortsett fra at hun sier at hun synes synd på Andreas og at hun får fremstilt seg selv litt bedre. All PR er god PR.

Anonymkode: 1ef10...58e

Ja enig! Selvom hun har fjernet innlegget så skriver hun jo at hun fortsatt mener det, og det hjelper jo ikke Andras noe særlig..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hårreisende hvordan dere alle går imot ei jente og hevder at hun lyver hvis hun ikke har noen bevis å komme med. Skal man begynne å gå med båndopptaker nå fra nå av for å bli trodd?

Anonymkode: 94b99...196

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hårreisende hvordan dere alle går imot ei jente og hevder at hun lyver hvis hun ikke har noen bevis å komme med. Skal man begynne å gå med båndopptaker nå fra nå av for å bli trodd?

Anonymkode: 94b99...196

Jeg sier ikke at hun lyver. Jeg sier bare at hun overdriver for å få oppmerksomhet.
Et tips: gi slipp på den der båndopptakeren din og bruk heller mobilen. Den har du vel med deg overalt uansett.

Anonymkode: 1ef10...58e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingenting til overs for oppførselen til verken J eller A da begge har vist stygge sider ved seg selv. Ingen kan nekte for at A sa mye stygt om J, men J har sagt mye om andre selv. Derimot skal vi som ikke har vært der være litt forsiktig med å avveie alt. Vi vet ikke alt som har foregått «bak kulissene». 

En av deltakerne kjenner jeg godt og har sagt mye som bekrefter en del stygge ting. Det har vært mye mobbing, som visstnok begynte allerede på vei til Mexico. Tv3 har prøvd å ordne opp, men vil ikke ting skal eskalere. Jeg var på finalefesten og alliansene lever i beste velgående på utsiden også, med alt det innebærer. 

J var litt for kjapp med rasismekortet, og hun forklarte seg svært dårlig i innlegget, men igjen; vi vet ikke alt. 

Anonymkode: dfa2d...086

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ingenting til overs for oppførselen til verken J eller A da begge har vist stygge sider ved seg selv. Ingen kan nekte for at A sa mye stygt om J, men J har sagt mye om andre selv. Derimot skal vi som ikke har vært der være litt forsiktig med å avveie alt. Vi vet ikke alt som har foregått «bak kulissene». 

En av deltakerne kjenner jeg godt og har sagt mye som bekrefter en del stygge ting. Det har vært mye mobbing, som visstnok begynte allerede på vei til Mexico. Tv3 har prøvd å ordne opp, men vil ikke ting skal eskalere. Jeg var på finalefesten og alliansene lever i beste velgående på utsiden også, med alt det innebærer. 

J var litt for kjapp med rasismekortet, og hun forklarte seg svært dårlig i innlegget, men igjen; vi vet ikke alt. 

Anonymkode: dfa2d...086

Kan du utdype?

Anonymkode: 4f071...6d5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...