kahaki Skrevet 3. juni 2019 #81 Skrevet 3. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så JÆVLIG MANGE på PH trashtalker andre og er ufordragelige som mennesker. Hva er greia med å henge seg opp i Andreas/TIX, som på generell basis er en flott person? At han er en dritt på PH noen ganger gjør han ikke til en dritt forhold til visse andre. Står definitivt på TIX sin side. Han har alt på sitt rene. Jamilla er dramqueen, og har ikke peiling. Anonymkode: 34bde...2bb Det var ingen som fremstod så falske som det TIX/Andreas gjorde i denne sesongen. Han spilte snill og hyggelig mot Jamilla (overdrevent nesten) for så å trashtalke henne. Ingen kan like alle, men ikke vær så fake. 4
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #82 Skrevet 3. juni 2019 6 timer siden, kahaki skrev: Eller så kan det hende at han har «dårlig erfaring» med mennesker med en annen hudtone. Han er et mobbeoffer. Sorry men det var personlig, det var Jamilla og en del av pakken var hudfargen hennes. Han opererer i et typisk «norsk, vestkantmiljø» i dag, der mennesker med en annen hudtone sjelden får innpass. Jeg vil anta at det har mer å gjøre pga status og penger enn hudfargen men... Dette er jo omtrent like fordomsfullt som å anta at en person med mørk hudfarge har visse negative egenskaper... Tix har vært mobbeoffer og nettopp derfor sliter jeg litt med å tro at han går rundt og dømmer folk for ubetydelige ting som hudfargen og deres etniske bakgrunn. Spesielt siden han ikke hadde så mye imot verken Zainab eller Robin. Derimot tror jeg det er mer sannsynlig at han er usikker inni seg og kompenserer for dette med å være cocky og skryte av pengene sine, luksuslivet og alle damene han har feid over. Har man blitt mobbet er man også mer sensitiv i forhold til mennesker man oppfatter som ubehagelige enten mot seg selv eller vennene sine. Det var absolutt noe personlig, men at det handlet om hudfargen til Jamilla synes jeg er en merkelig konklusjon. Jamilla er tydeligvis ei ung dame som har en veldig sterk attitude. Hun er høylytt, ikke redd for å si hva hun mener og ta mye plass, og jeg har ingen problemer med å forstå at noen syntes hun ble for mye. Når til og med venninnen Thea innrømmer at Jamilla var litt mye av og til med alle meningene sine og det voldsomme temperamentet, så skjønner jeg godt hvorfor de i den andre alliansen fikk henne litt i vranghalsen. I et så lite miljø der de lever så tett innpå hverandre vil også følelsene bli sterkere og det som vanligvis ville ha blitt bare litt lett irritasjon, blir fort til at man klikker og sier ting man egentlig ikke mener. Det er mangel på selvinnsikt når man velger å tro at andre mennesker er rasister bare fordi de ikke liker personligheten din. Jeg har selv opplevd at en annen person nærmest la meg for hat, til tross for at jeg ikke hadde gjort vedkommende noe men tvert imot behandlet henne bra og var hyggelig mot henne. Hun klarte ikke å late som ingenting heller, men kunne gjerne buse ut med høylytte kommentarer om hvor irriterende alt ved meg var. Jeg aner ikke hvor alle disse negative følelsene hennes mot meg kom fra, så man kunne jo alltids ha spekulert hvilke grunner hun hadde. Jeg må bare konkludere med at hun rett og slett ikke likte meg, at det var noe ved meg som irriterte fletta av henne. Selv om ingen andre mennesker i samme miljøet hadde like store problemer med personligheten min. Det samme burde kanskje Jamilla konkludere med, istedet for å hoppe til konklusjoner om at folk som får helt noia av å være i næheten av henne må være rasister. Det er faktisk fullt mulig å bli mislikt selv om man prøver å være hyggelig mot folk. I de fleste tilfeller handler det om andre ting enn rasisme. Jeg er veldig spent på hvilke grunner Tix ga Jamilla da hun snakket med ham og spurte hvorfor han hadde behandlet henne sånn der inne. Det sier Jamilla ingenting om. Anonymkode: 1ef10...58e
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #83 Skrevet 3. juni 2019 4 timer siden, Tapas skrev: Jeg tror bare at Tix er snill mot attraktive jenter som han kan få noe fra eller brife med/vise rundt. Han er tross alt «kjendis». Tror heller at han er en opportunistisk egoist og behandlet Jamilla ekstra ille fordi han ikke var tiltrukket av henne. Her tror jeg du traff spikeren på hodet! Jeg tror nok også han forskjellsbehandler damene etter utseende, men da på grunnlag av hvor attraktiv han synes de er og ikke etter om de er mørk eller lys i huden. Hadde Jamilla vært tynnere, hatt silikonpupper, kledd seg mer utfordrende, og vært litt mer sånn som Marthe (fnisedokke med flagrende øyenvipper og "uskyldig" utstråling), hadde han garantert behandlet henne helt annerledes. Dette handler nok mye om utseende, men da helt andre ting enn hudfargen. Anonymkode: 1ef10...58e 10
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #84 Skrevet 3. juni 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er jo omtrent like fordomsfullt som å anta at en person med mørk hudfarge har visse negative egenskaper... Tix har vært mobbeoffer og nettopp derfor sliter jeg litt med å tro at han går rundt og dømmer folk for ubetydelige ting som hudfargen og deres etniske bakgrunn. Spesielt siden han ikke hadde så mye imot verken Zainab eller Robin. Derimot tror jeg det er mer sannsynlig at han er usikker inni seg og kompenserer for dette med å være cocky og skryte av pengene sine, luksuslivet og alle damene han har feid over. Har man blitt mobbet er man også mer sensitiv i forhold til mennesker man oppfatter som ubehagelige enten mot seg selv eller vennene sine. Det var absolutt noe personlig, men at det handlet om hudfargen til Jamilla synes jeg er en merkelig konklusjon. Jamilla er tydeligvis ei ung dame som har en veldig sterk attitude. Hun er høylytt, ikke redd for å si hva hun mener og ta mye plass, og jeg har ingen problemer med å forstå at noen syntes hun ble for mye. Når til og med venninnen Thea innrømmer at Jamilla var litt mye av og til med alle meningene sine og det voldsomme temperamentet, så skjønner jeg godt hvorfor de i den andre alliansen fikk henne litt i vranghalsen. I et så lite miljø der de lever så tett innpå hverandre vil også følelsene bli sterkere og det som vanligvis ville ha blitt bare litt lett irritasjon, blir fort til at man klikker og sier ting man egentlig ikke mener. Det er mangel på selvinnsikt når man velger å tro at andre mennesker er rasister bare fordi de ikke liker personligheten din. Jeg har selv opplevd at en annen person nærmest la meg for hat, til tross for at jeg ikke hadde gjort vedkommende noe men tvert imot behandlet henne bra og var hyggelig mot henne. Hun klarte ikke å late som ingenting heller, men kunne gjerne buse ut med høylytte kommentarer om hvor irriterende alt ved meg var. Jeg aner ikke hvor alle disse negative følelsene hennes mot meg kom fra, så man kunne jo alltids ha spekulert hvilke grunner hun hadde. Jeg må bare konkludere med at hun rett og slett ikke likte meg, at det var noe ved meg som irriterte fletta av henne. Selv om ingen andre mennesker i samme miljøet hadde like store problemer med personligheten min. Det samme burde kanskje Jamilla konkludere med, istedet for å hoppe til konklusjoner om at folk som får helt noia av å være i næheten av henne må være rasister. Det er faktisk fullt mulig å bli mislikt selv om man prøver å være hyggelig mot folk. I de fleste tilfeller handler det om andre ting enn rasisme. Jeg er veldig spent på hvilke grunner Tix ga Jamilla da hun snakket med ham og spurte hvorfor han hadde behandlet henne sånn der inne. Det sier Jamilla ingenting om. Anonymkode: 1ef10...58e Han ønsker jo ikke å kommunisere med henne. Det skrev jo Tix på melding i en gruppechat. Veldig unødvendig. Anonymkode: c8e86...725 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #85 Skrevet 3. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han ønsker jo ikke å kommunisere med henne. Det skrev jo Tix på melding i en gruppechat. Veldig unødvendig. Anonymkode: c8e86...725 Jamilla skrev på bloggen sin at de hadde snakket sammen og at hun hadde spurt ham hvorfor han behandlet henne sånn. Tix hadde ifølge henne tatt det veldig tungt å bli kalt rasist og hadde det vondt, og dette var en del av grunnen til at hun slettet det berømte innlegget sitt der hun beskyldte ham for å være rasist. Men hun står fremdeles for at han er rasist, og sier ingenting om hvilke grunner han ga for oppførselen sin der inne. Anonymkode: 1ef10...58e 1
kahaki Skrevet 3. juni 2019 #86 Skrevet 3. juni 2019 Jeg tenker @Tapas nailed it, og konkluderer helt rett! End of discussion. 5
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #87 Skrevet 3. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jamilla skrev på bloggen sin at de hadde snakket sammen og at hun hadde spurt ham hvorfor han behandlet henne sånn. Tix hadde ifølge henne tatt det veldig tungt å bli kalt rasist og hadde det vondt, og dette var en del av grunnen til at hun slettet det berømte innlegget sitt der hun beskyldte ham for å være rasist. Men hun står fremdeles for at han er rasist, og sier ingenting om hvilke grunner han ga for oppførselen sin der inne. Anonymkode: 1ef10...58e Hun la ved en skjermdump på bloggen der Tix skrev at han ikke ville snakke til henne, dette i gruppechatten for PH19. Han er jo dermed ikke interessert i å gi noen grunner. Anonymkode: c8e86...725 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #88 Skrevet 3. juni 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun la ved en skjermdump på bloggen der Tix skrev at han ikke ville snakke til henne, dette i gruppechatten for PH19. Han er jo dermed ikke interessert i å gi noen grunner. Anonymkode: c8e86...725 I innlegget der hun beskyldte ham for å være rasist ja. Dette innlegget slettet hun, og i det innlegget hun skrev etterpå, skrev hun følgende: Jeg og Andreas snakka sammen i går og jeg så hvor lei seg han var og hvor vondt han hadde det. Han forklarte for meg hvorfor han gjorde som han gjorde og hvorfor ting ble sånn. Valgte selv å slette innlegget mitt på grunn av hvordan Andreas hadde det i går. Jeg skal ærlig innrømme det her selv om det er vanskelig. Men jeg ble oppriktig lei meg av å se Andreas så lei seg. Det gikk virkelig inn på meg da jeg er en følsom person. Jeg lurte selv på hvorfor han var sånn mot meg, derfor la jeg til spørsmålstegn på innlegget mitt i går og spurte «er det på grunn av hudfargen min?» Men over til noe annet – De har altså snakket sammen etter dette. Anonymkode: 1ef10...58e
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #89 Skrevet 3. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette er jo omtrent like fordomsfullt som å anta at en person med mørk hudfarge har visse negative egenskaper... Tix har vært mobbeoffer og nettopp derfor sliter jeg litt med å tro at han går rundt og dømmer folk for ubetydelige ting som hudfargen og deres etniske bakgrunn. Spesielt siden han ikke hadde så mye imot verken Zainab eller Robin. Derimot tror jeg det er mer sannsynlig at han er usikker inni seg og kompenserer for dette med å være cocky og skryte av pengene sine, luksuslivet og alle damene han har feid over. Har man blitt mobbet er man også mer sensitiv i forhold til mennesker man oppfatter som ubehagelige enten mot seg selv eller vennene sine. Det var absolutt noe personlig, men at det handlet om hudfargen til Jamilla synes jeg er en merkelig konklusjon. Jamilla er tydeligvis ei ung dame som har en veldig sterk attitude. Hun er høylytt, ikke redd for å si hva hun mener og ta mye plass, og jeg har ingen problemer med å forstå at noen syntes hun ble for mye. Når til og med venninnen Thea innrømmer at Jamilla var litt mye av og til med alle meningene sine og det voldsomme temperamentet, så skjønner jeg godt hvorfor de i den andre alliansen fikk henne litt i vranghalsen. I et så lite miljø der de lever så tett innpå hverandre vil også følelsene bli sterkere og det som vanligvis ville ha blitt bare litt lett irritasjon, blir fort til at man klikker og sier ting man egentlig ikke mener. Det er mangel på selvinnsikt når man velger å tro at andre mennesker er rasister bare fordi de ikke liker personligheten din. Jeg har selv opplevd at en annen person nærmest la meg for hat, til tross for at jeg ikke hadde gjort vedkommende noe men tvert imot behandlet henne bra og var hyggelig mot henne. Hun klarte ikke å late som ingenting heller, men kunne gjerne buse ut med høylytte kommentarer om hvor irriterende alt ved meg var. Jeg aner ikke hvor alle disse negative følelsene hennes mot meg kom fra, så man kunne jo alltids ha spekulert hvilke grunner hun hadde. Jeg må bare konkludere med at hun rett og slett ikke likte meg, at det var noe ved meg som irriterte fletta av henne. Selv om ingen andre mennesker i samme miljøet hadde like store problemer med personligheten min. Det samme burde kanskje Jamilla konkludere med, istedet for å hoppe til konklusjoner om at folk som får helt noia av å være i næheten av henne må være rasister. Det er faktisk fullt mulig å bli mislikt selv om man prøver å være hyggelig mot folk. I de fleste tilfeller handler det om andre ting enn rasisme. Jeg er veldig spent på hvilke grunner Tix ga Jamilla da hun snakket med ham og spurte hvorfor han hadde behandlet henne sånn der inne. Det sier Jamilla ingenting om. Anonymkode: 1ef10...58e Du skriver: "Spesielt siden han ikke hadde så mye imot verken Zainab eller Robin." Når ble Robin mørkhudet? Jeg håper du kan skille mellom mørkhudet og solariumbrun fra et skandinavisk land? Anonymkode: 94b99...196 12
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #90 Skrevet 3. juni 2019 6 timer siden, Tapas skrev: Jeg tror bare at Tix er snill mot attraktive jenter som han kan få noe fra eller brife med/vise rundt. Han er tross alt «kjendis». Tror heller at han er en opportunistisk egoist og behandlet Jamilla ekstra ille fordi han ikke var tiltrukket av henne. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Her tror jeg du traff spikeren på hodet! Jeg tror nok også han forskjellsbehandler damene etter utseende, men da på grunnlag av hvor attraktiv han synes de er og ikke etter om de er mørk eller lys i huden. Hadde Jamilla vært tynnere, hatt silikonpupper, kledd seg mer utfordrende, og vært litt mer sånn som Marthe (fnisedokke med flagrende øyenvipper og "uskyldig" utstråling), hadde han garantert behandlet henne helt annerledes. Dette handler nok mye om utseende, men da helt andre ting enn hudfargen. Anonymkode: 1ef10...58e Dette kan også stemme godt. Selv synes jeg at Jamilla er veldig pen, men hun har jo ikke typisk plastic fantastic utseendet som flere på PH ofte har. Rasist eller ei, jeg takler ikke Tix. Synes han er et fælt menneske. Lite selvinnsikt har han også, for ikke er han heldig med utseendet heller. Anonymkode: 4f071...6d5 5
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #91 Skrevet 3. juni 2019 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du skriver: "Spesielt siden han ikke hadde så mye imot verken Zainab eller Robin." Når ble Robin mørkhudet? Jeg håper du kan skille mellom mørkhudet og solariumbrun fra et skandinavisk land? Anonymkode: 94b99...196 Beklager, jeg gapte nok over litt mye der ja. Trodde kanskje han hadde aner fra andre land. Ikke fordi han er brun men fordi han har litt eksotiske trekk, på en måte. Var det ellers noe du ville kommentere, eller ville du bare ta meg på akkurat det? 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette kan også stemme godt. Selv synes jeg at Jamilla er veldig pen, men hun har jo ikke typisk plastic fantastic utseendet som flere på PH ofte har. Rasist eller ei, jeg takler ikke Tix. Synes han er et fælt menneske. Lite selvinnsikt har han også, for ikke er han heldig med utseendet heller. Anonymkode: 4f071...6d5 Tix har nok kjøpt seg en del selvtillit for pengene sine. Bra for han, men jeg tror nok han fremdeles er veldig usikker og liten inni seg. Anonymkode: 1ef10...58e 3
Gjest Serra Skrevet 4. juni 2019 #92 Skrevet 4. juni 2019 Skrev en kommentar, konstruktiv på ett av Jamillas innlegg, etter kommentaren ble sendt er det kommet ut 3 nye innlegg, der hun har godkjent kommentarer. Dette skrev jeg: Ikke ta dette som "hate" for jeg syns du er en rå jente som tørr å vær ærlig, men det blir fryktelig mye dobbelmoral for tiden. Du klager over at andre snakker dritt på sync, du sitter helt likt selv, du henger ut på story og skriver hvor ekkel eks Andreas er, i tillegg ber du alle holde seg unna dramaet, men det er DU som la ut innlegget med en veldig alvorlig påstand, i tillegg dedikerer du ett helt innlegg til Sofie og Mario, som forsvarer kompisen sin. Det begynner og bli veldig åpenbart at du gjør alt for å holde deg aktuell, og disse drastiske tiltakene tror jeg helt ærlig du ikke hadde trengt! Når sant skal sies, ja Jamilla har vært ærlig og direkte mot de andre deltakerene, men fy søren hvor mye dritt hun klarte å lire ut av seg på sync. Akkurat nå virker hun veldig hevngjerrig, som hun også gjorde på Paradise Hotel. Å anklage noen for å være rasist uten og begrunne skikkelig, er det samme som å anklage en person på gata for å vær pedofil, altså veldig alvorlig.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #93 Skrevet 4. juni 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: I innlegget der hun beskyldte ham for å være rasist ja. Dette innlegget slettet hun, og i det innlegget hun skrev etterpå, skrev hun følgende: Jeg og Andreas snakka sammen i går og jeg så hvor lei seg han var og hvor vondt han hadde det. Han forklarte for meg hvorfor han gjorde som han gjorde og hvorfor ting ble sånn. Valgte selv å slette innlegget mitt på grunn av hvordan Andreas hadde det i går. Jeg skal ærlig innrømme det her selv om det er vanskelig. Men jeg ble oppriktig lei meg av å se Andreas så lei seg. Det gikk virkelig inn på meg da jeg er en følsom person. Jeg lurte selv på hvorfor han var sånn mot meg, derfor la jeg til spørsmålstegn på innlegget mitt i går og spurte «er det på grunn av hudfargen min?» Men over til noe annet – De har altså snakket sammen etter dette. Anonymkode: 1ef10...58e Om hans følelser, ja. Ikke hvorfor hun ble behandlet slik hun ble. Hun holder jo fortsatt fast på rasisme til tross for samtalen deres. Anonymkode: c8e86...725
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #94 Skrevet 4. juni 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Om hans følelser, ja. Ikke hvorfor hun ble behandlet slik hun ble. Anonymkode: c8e86...725 Kjenner du Jamilla personlig? Eller gjetter du bare? Jeg forholder meg til det hun skrev, som var: "Han forklarte for meg hvorfor han gjorde som han gjorde og hvorfor ting ble sånn." Hvordan klarer du å vri dette til at de kun snakket om følelsene hans? Anonymkode: 1ef10...58e
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #95 Skrevet 5. juni 2019 Har ikke fått det meg meg, men hvorfor kaller denne fyren seg Tix? Sliter han med ticks eller?🤪 Anonymkode: 5ace5...79c
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #96 Skrevet 5. juni 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjenner du Jamilla personlig? Eller gjetter du bare? Jeg forholder meg til det hun skrev, som var: "Han forklarte for meg hvorfor han gjorde som han gjorde og hvorfor ting ble sånn." Hvordan klarer du å vri dette til at de kun snakket om følelsene hans? Anonymkode: 1ef10...58e Fordi hun fremdeles holder på rasisme, og skriver at hun fjernet innlegget på grunn av Andreas sine følelser. Dette kan gjentas til det uendelige. Anonymkode: c8e86...725 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #97 Skrevet 5. juni 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi hun fremdeles holder på rasisme, og skriver at hun fjernet innlegget på grunn av Andreas sine følelser. Dette kan gjentas til det uendelige. Anonymkode: c8e86...725 Ok, jeg forholder meg til det hun faktisk skriver, mens du forholder deg til det du tolker ut av det hun skriver. Den er grei. Anonymkode: 1ef10...58e
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #98 Skrevet 5. juni 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Har ikke fått det meg meg, men hvorfor kaller denne fyren seg Tix? Sliter han med ticks eller?🤪 Anonymkode: 5ace5...79c Jepp. Han har tourettes syndrom, og tics. Ble mobbet for det, spesielt for det med tics. Jeg trodde lenge at han ristet på hodet og overdrev reaksjoner, men kom plutselig på at han kan ha tourettes med tics. En artikkel med intervju med han, bekreftet det. https://www.tv2.no/a/10627733/ Står litt lenger ned i intervjuet Anonymkode: eeeb0...3bf
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #99 Skrevet 5. juni 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jepp. Han har tourettes syndrom, og tics. Ble mobbet for det, spesielt for det med tics. Jeg trodde lenge at han ristet på hodet og overdrev reaksjoner, men kom plutselig på at han kan ha tourettes med tics. En artikkel med intervju med han, bekreftet det. https://www.tv2.no/a/10627733/ Står litt lenger ned i intervjuet Anonymkode: eeeb0...3bf Ok. Trist han ble mobbet da😕 Jeg bare tullet med kommentaren min. Trodde ikke han faktisk hadde ticks Anonymkode: 5ace5...79c
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #100 Skrevet 5. juni 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok. Trist han ble mobbet da😕 Jeg bare tullet med kommentaren min. Trodde ikke han faktisk hadde ticks Anonymkode: 5ace5...79c Det irriterte meg lenge at han ristet på hodet, nesten som om han ble irritert over alt som ble sagt eller gjort. Det er lett å tulle med kommentarer når man ikke er opplyst om det. Men du spurte jo i nesten samme tullekommentaren om han faktisk hadde det. Ja, trist han ble mobbet. Noe som får meg til å tro at han er tøff i trynet, men myk inni. Anonymkode: eeeb0...3bf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå